اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی

چگونه سایز آلت تناسلی را افزایش دهیم: در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که چگونه سایز آلت تناسلی را افزایش دهیم. ارائه یک راه حل جامع و تضمینی و همچنین روش های بررسی برای افزایش طول و قطر آلت مردانه، از جمله تمام روش های تقویت مردانه. در پاسخ به این سوال مهم، چگونه می توانم سایز آلت تناسلی خود را افزایش دهم؟ برای پاسخ به آن، ما سعی کرده ایم این مقاله را به یک مقاله جامع در مورد بزرگ کردن آلت تناسلی مردان تبدیل کنیم، بنابراین قول می دهیم که پس از مطالعه این مقاله، راه حل جامعی برای مشکل خود پیدا کنید که نحوه بزرگ کردن آلت تناسلی خود است. . . این مقاله توسط بخش تحقیق و توسعه فروشگاه ماتریمونیال حمام شاپ تهیه شده است و برای نگارش این مقاله مقالات زیادی در مورد بزرگ شدن آلت تناسلی مورد مطالعه قرار گرفت و تیم باث شاپ چندین هفته برای جمع آوری این مقالات وقت گذاشت. بنابراین مطمئن شوید که این مقاله همان چیزی است که به دنبال آن هستید و به زودی به نتایج خود خواهید رسید. در این مقاله سعی شده است با بررسی سوالات رایج مردان راه حلی جامع برای افزایش طول و قطر آلت تناسلی پیدا کنیم.

چرا باید آلت تناسلی خود را بزرگ کنم؟

بدون شک یکی از مهم ترین چیزهایی که به شما کمک می کند در یک ازدواج اعتماد به نفس داشته باشید اندازه و دور تولد شماست. علاوه بر برقراری ارتباط بین اینکه آیا یک زن را در یک رابطه دوست دارید یا خیر، باروری شما می تواند به شما احساس اعتماد به نفس بدهد و در حالی که به یکدیگر نگاه می کنید و لذت می برید، رابطه شما را خسته می کند.

علاوه بر این، در یک مطالعه، از 323 زن خواسته شد تا روابط جنسی قبلی خود را به یاد بیاورند و بگویند که نفوذ و طول آلت تناسلی یا سایر اعمال در حین رابطه جنسی برای آنها چقدر مهم است و به آنها کمک می کند تا به ارگاسم بیشتر برسند. همچنین از آنها خواسته شد که بگویند آیا می‌خواهند آلت تناسلی‌شان در طول مقاربت کوچک‌تر یا بزرگ‌تر از حد متوسط ​​باشد. همانطور که مشخص است، آمار جدید نسبت به قبل متفاوت است، زیرا حدود 50 درصد از زنان (160 نفر) ارگاسم واژینال را تجربه کرده اند و این روش را دوست داشته اند، در حالی که آمارهای قبلی نشان می دهد که حدود 75 درصد از زنان تنها از طریق دخول به ارگاسم نمی رسند. و برای لذت بردن از آنها باید اقدامات دیگری انجام داد. از این 160 زن، حدود 60 درصد آنها اعلام کردند که اندازه آلت تناسلی برایشان اصلا مهم نیست و کم و بیش در لذت آنها تأثیری ندارد. اما تعداد تقریبا قابل توجهی (33.8٪) اعتراف کردند که هر چه آلت تناسلی شریکشان بزرگتر باشد، بیشتر از آن لذت می برند. حدود 6.3 درصد از این افراد آلت تناسلی کوچک‌تر از حد متوسط ​​را ترجیح می‌دهند.

برخی از محققان بر این باورند که این تحقیق پیچیده و دشوار است زیرا همه زنان به یک شکل به ارگاسم نمی رسند. اندازه آلت تناسلی می تواند در رابطه جنسی موثر باشد، اما رابطه جنسی لذت بخش باید همه جوانب را در نظر بگیرد تا توجه شریک زندگی شما افزایش یابد. در یک جمله باید بگوییم که همانطور که بیشتر آقایان سینه های بزرگتر را دوست دارند، اکثر خانم ها نیز سایز بزرگتر را ترجیح می دهند.

اندازه متوسط ​​آلت تناسلی مردانه:

در یک مطالعه، محققان در مجله “اورولوژی” اندازه آلت تناسلی 80 مرد را که از نظر فیزیکی طبیعی در نظر گرفته شده بودند، مورد بررسی قرار دادند. در این مطالعه، آنها اندازه آلت تناسلی را قبل و بعد از درمان با این دارو اندازه گرفتند. پس از یافتن اندازه متوسط، محققان به این نتیجه رسیدند:

تنها مردانی که قد آنها کمتر از 4 سانتی متر (1.6 اینچ) است یا قد آنها کمتر از 7.5 سانتی متر [اینچ] است، تنها کسانی هستند که باید برای بلندترین آلت تناسلی با هم رقابت کنند.”

میانگین اندازه عضلات در حالت ایستاده 12.5 سانتی متر است. این تحقیق همچنین نشان می دهد که اندازه ماهیچه های یک فرد در زمانی که باسواد است ارتباطی با اندازه عضلات او در هنگام استراحت ندارد. در واقع نشان داده شده است که طول ماهیچه در حالت استراحت مهمتر از طول عضله است.

این بدان معناست که اگرچه آلت تناسلی مردانه در حالت شل می‌تواند طول متفاوتی داشته باشد، اما در حالت نعوظ می‌تواند مشابه باشد. همچنین هیچ ارتباطی بین سن مردان و اندازه آلت تناسلی وجود ندارد.

مطالعه ای برای تعیین اندازه آلت تناسلی شامل مطالعه ای بود که در ژانویه 2014 منتشر شد. بیش از 1600 مرد آمریکایی در این مطالعه شرکت کردند، اگرچه اندازه گیری های بدن به طور مستقل و مستقیم انجام نشد. در عوض، این مطالعه به اندازه گیری جنسیت خود مردان تکیه کرد. با این حال، گزارش ها معتبر تلقی می شدند. میانگین جنسیت مرد در این مطالعه عبارت است از:

متوسط ​​اندازه آلت تناسلی راست در جهان 12.2 سانتی متر (4.8 اینچ) است.

به گفته محققان، اندازه آلت تناسلی گزارش شده در این مطالعه با نتایج سایر مطالعات مطابقت دارد. تحقیقات او نتیجه می گیرد که ابعاد دقیق آلت تناسلی در انسان می تواند بر اساس محرک و روش اندازه گیری متفاوت باشد. اما این فقط یک فرضیه است.

کوچکترین آلت تناسلی مردان چند سانتی متر است؟

اگر آلت تناسلی شما کمتر از 8 سانتی متر است، آلت تناسلی شما کوتاه است. اما این نکته هنوز خیلی مهم نیست زیرا بسیاری از خانم ها جنسیت مرد را در روابط جنسی خود نمی بینند و بیشتر به احساسات رابطه توجه می کنند.

روش های افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردانه در طب سنتی و با کمک متخصص اورولوژی

در زیر به راه‌های افزایش باروری مردان با درمان‌های طبیعی می‌پردازیم:
افزایش سایز اندام تناسلی به روش سنتی
1- افزایش سایز آلت با درمان سنتی با قرص ال آرژنین ::

قرص ال آرژنین همان عملکرد ویاگرا را در بدن انجام می دهد و عملکرد نعوظ را تقویت می کند. این ترکیب یک اسید آمینه است که نقش مهمی در تولید پروتئین ایفا می کند که بخشی از آن به مولکولی به نام اکسید نیتریک اضافی تبدیل می شود. اکسید نیتریک بخشی جدایی ناپذیر از گردش خون است، در نتیجه به عملکرد بهتر رگ های خونی کمک می کند. هنگامی که جریان خون افزایش می یابد، جریان خون آلت تناسلی به طور طبیعی افزایش می یابد و در نتیجه طول و دور آلت تناسلی شما افزایش می یابد.

*** اگر بیماری قلبی دارید و نیتروگلیسیرین مصرف می کنید، نباید ال آرژنین مصرف کنید. زیرا مصرف همزمان این دارو می تواند فشار خون شما را کاهش دهد. حتما با پزشک خود صحبت کنید.

2- گیاه کارلا (Momordica) برای بزرگ شدن آلت تناسلی.

این گیاه فواید زیادی برای دستگاه تناسلی مردان و برای درمان مشکلات جنسی دارد. این گیاه به دلیل داشتن خواص ضدالتهابی و ضدالتهابی در طب سنتی چین مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه همچنین برای بهبود ایمنی و جوانسازی اعضای بدن مفید است که از دیابت جلوگیری می کند.

3- گیاه Peoria Mirifica یا Butea superba

استفاده از این گیاه در طب سنتی راه موثری برای بزرگ کردن آلت تناسلی است. بومیان تایلند از این گیاه برای افزایش میل جنسی، افزایش انرژی و استقامت جنسی و حفظ نعوظ طولانی و سخت استفاده می کنند.

4- با طب سنتی قارچ کوردیپس طول اندام تناسلی را افزایش دهید

این مدل پوسته کوچک که بیشتر در تبت می روید، به شکل کرم است و به فقر کمک زیادی می کند. از عصاره این گیاه می توان برای درمان اختلال نعوظ و افزایش میل جنسی استفاده کرد. اگر از تحرک کم اسپرم رنج می برید می توانید از این گیاه برای افزایش تحرک اسپرم کمک بگیرید.

لازم به ذکر است که این قارچ با تاثیر بر گردش خون باعث افزایش ترشح تستوسترون و افزایش طول اندام تناسلی می شود.

5- مثانه

کلپ یا کلپ مثانه عمدتاً در سواحل اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام رشد می کند. این گیاه سرشار از منیزیم، پتاسیم، کلسیم و ید است و به همین دلیل به بیماران مبتلا به اختلالات تیروئید، کلسترول بالا، چاقی و کاهش خستگی کمک می کند. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است. مطالعات نشان می دهد که مصرف خوراکی این گیاه باعث تولید هورمون های جنسی می شود که نعوظ و سلامت جنسی را بهبود می بخشد و آلت تناسلی را بزرگ می کند.

6- گیاه اپیمدیوم

پزشکان و گیاهان دارویی از این گیاه برای درمان اختلال نعوظ استفاده می کنند. زمانی که این گیاه با سایر گیاهان دارویی استفاده شود در افزایش رشد بیضه ها موثر است. این گیاه می تواند به طور موثر اختلال نعوظ را در مردان درمان کند و با افزایش جریان خون به افزایش باروری کمک می کند.

7- تونگکات علی یا پاساک بومی با نام علمی Eurycoma longifolia (Tongkat Ali)

گیاه تنکات علی برای افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی در تمامی محصولاتی که خریداری می کنید وجود دارد. این گیاه که در منطقه جنوبی کشورهای آسیایی می روید باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می شود. برخی از کارشناسان ادعا می کنند که تنکات علی با افزایش هورمون رشد مردانه عمل می کند، اما این واقعیت با تحقیقات علمی ثابت نشده است.

برخی از نتایج به دست آمده ثابت کرد که این گیاه می تواند تولید استروژن را متوقف کند که در نتیجه این عامل می تواند منجر به افزایش سطح هورمون رشد مردانه شود. با استفاده از طب سنتی نه تنها می توان از این گیاه برای افزایش طول آلت تناسلی استفاده کرد، بلکه برای بهبود باروری و نعوظ بهتر نیز موثر است.

8- طول اندام تناسلی را با طب عامیانه با جینکو بیلوبا افزایش دهید

از این گیاه برای تهیه مکمل های ارگانیک استفاده می شود زیرا دارای مواد طبیعی، موثر و غنی است. مردان در صورت استفاده از این گیاه برای مدتی می توانند به هدف خود برای افزایش طول آلت تناسلی با داروهای رایج دست یابند. این گیاهان باعث افزایش انرژی و میل جنسی در مردان می شود.

هشدار: اگر از بیماری های عروقی رنج می برید. از این گیاه دارویی استفاده نکنید مگر اینکه تحت نظر پزشک باشد.

9 – گیاه آهو

این گیاه در افزایش سایز آلت مردانه و هدایت خون بیشتر به آلت تناسلی بسیار موثر است.

10- خار (Tribulus Terrestris)၊

یک ماده فعال به نام Protodioscine در St. مخمر خار مریم می تواند سطح آندروژن یا تستوسترون را افزایش دهد و در نتیجه میل جنسی را افزایش دهد. این گیاه باعث افزایش سایز جنین می شود. و اگر تمرینات بزرگ کردن آلت تناسلی را انجام می دهید، این گیاه می تواند به ترمیم بافت هایی که در طول زمان آسیب دیده اند کمک کند و به روند افزایش اندازه آلت تناسلی شما به طور طبیعی کمک کند.

11- استفاده از هندوانه یکی از راه های افزایش طول و عرض آلت تناسلی مردان است

هندوانه دارای خواص ویژه ای است که به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. با وجود اسید آمینه ای به نام سیترولین که در بدن به آرژنین تبدیل می شود، رگ های خونی منقبض می شوند و باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می شوند.

معجون گیاهی برای افزایش طول باروری با طب سنتی

10 گرم دانه کاهو

کاتیرا به 20 گرم

10 دلیل وجود دارد

10 گرم بلوط

روش آماده سازی:

پس از آسیاب کردن مواد فوق خوب بجوشانید تا محلول غلیظی به دست آید. مقدار کمی از این مخلوط را 3 بار در روز مصرف کنید.

با روغن نباتی طول آلت تناسلی را افزایش دهید

یکی از روغن های گیاهی که در طب سنتی برای افزایش طول اندام تناسلی استفاده می شود، روغن کراتینه اصل است. روغن زعفران سال هاست که برای بزرگ کردن اندام های کوچک مانند سینه یا آلت تناسلی استفاده می شود.

برای افزایش سایز آلت تناسلی، سینه ها، باسن، لب ها و گونه ها استفاده می شود زیرا آبکی و مرطوب است.

مضرات روغن کرچک:

یک آتشدان ایجاد کنید

مدت زمان درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است

فواید این روغن:

پوست را تمیز می کند

چین و چروک ها را از بین می برد

رفع چین و چروک بعد از زایمان

بهبود درد مفاصل، درد آرتریت و کمردرد

چیدمان ناخواسته و سایر قسمت ها

نحوه استفاده از خراطین:

ناحیه مورد نظر را به مدت 1 دقیقه ماساژ دهید یا با یک حوله گرم ناحیه مورد نظر را گرم کنید

روغن کرچک را روی ناحیه مورد نظر بمالید و به مدت 2 دقیقه ماساژ دهید

این مراحل را دو بار در روز تکرار کنید.

این درمان را 2 تا 3 ماه ادامه دهید

توجه: برای استفاده از تمام گیاهان ذکر شده در مقاله روش افزایش طول و دور آلت تناسلی مردانه می توانید از جوشانده آنها استفاده کنید یا پودر آنها را خریداری و استفاده کنید. لازم به ذکر است که اگر به بیماری خاصی مانند بیماری قلبی، فشار خون بالا و غیره مبتلا هستید، قبل از مصرف این گیاه با پزشک خود مشورت کنید.