اخبار کسب و کارعمومی

اموزش ساخت اکانت یوبی سافت برای ps4

آیا برای آموزش ساخت اکانت پی اس فور هیجان زده هستید؟ ایجاد یک حساب کاربری PS4 بلیط شما برای دسترسی به قلمرو بازی های هیجان انگیز، جوامع جذاب و سرگرمی های تعاملی است. چه از علاقه مندان به بازی باشید و چه مبتدی، این راهنمای گام به گام اموزش ساخت اکانت پی اس فور شما را در فرآیند راه اندازی حساب کاربری PS4 خود و شروع ماجراجویی بازی خود راهنمایی می کند.

اموزش ساخت اکانت یوبی سافت برای ps4

یوبیسافت پلاس

با این سرویس جدید، شما دسترسی راحت‌تری به عناوین یوبیسافت دارید. به صورت روزانه محتوای بیشتری را مشاهده خواهید کرد. یکی از بهترین نکات فروشگاه یوبیسافت، سرویس آنلاین یوبیسافت پلاس بوده که به شما اجازه‌ی دانلود تمامی عناوین یوبیسافت را می‌دهد. تنها کافی‌ست در ماه 14.99 دلار پرداخت کنید. پس از این پرداختی، تا پایان فعال بودن سرویس، می‌توانید به تمامی کتابخانه‌ی بازی‌های یوبیسافت دسترسی داشته باشید. جهت خرید بازی یوبی سافت کافیست روی لینک کلیک کنید .

  1. ابتدا به سایت یوبیسافت بروید
  2. سپس روی آیکون گوشه‌ی راست بالایی صفحه کلیک کنید
  3. پس از باز شدن صفحه‌ی جدید، گزینه‌ی Create an Account را انتخاب کنید
  4. پس از وارد کردن آدرس ایمیل، تکرار آن، نوشتن رمز، یوزرنیم یوبیسافت و تاریخ تولد خود، شرایط تشکیل اکانت را بپذیرید
  5. گزینه‌ی Create a Ubisoft Account را بزنید
  6. تنها کافی‌ست به ایمیل خود بروید و اکانت خود را تأیید کنید
  7. اکانت شما ساخته شد!

راهنمایی قدم به قدم ساخت اکانت یوبیسافت کانکت

ساخت اکانت یوبیسافت کانکت حقیقتاً ساده و راحت است چرا که شما به صورت همزمان هم برای یوبیسافت کانکت و هم برای خود سایت یوبیسافت اکانت می‌سازید. ابتدا وارد سایت یوبیسافت شوید. در گوشه‌ی سمت راست، آیکون صورت را کلیک کنید. حالا پروسه‌ی ساخت شروع می‌شود.

  1. ابتدا ایمیل خود را در بخش اول و دوم قرار دهید
  2. رمز موردنظر خود برای این اکانت را وارد کنید
  3. در نظر داشته باشید که رمز باید بین 8 تا 16 حرف باشد
  4. اسم اکانت شما نباید در رمز شما حضور داشته باشد
  5. رمز شما نمی‌تواند تنها عدد داشته باشد. باید حداقل یک حرف به کار ببرید
  6. در بخش بعدی اسم اکانت خود را مشخص می‌کنید. با دقت انتخاب کنید چرا که این اسمی خواهد بود که تمامی دوستان شما می‌بینند
  7. در قسمت بعدی، تاریخ تولد خود را وار کنید
  8. قوانین یوبیسافت را بپذیرید و روبات نبودن خود را تایید کنید

پس از درست کردن اکانت خود، ایمیلی برای تأیید کردن هویت شما برایتان ارسال خواهد شد. قدم نهاییهمچنین شرایطی را در نظر بگیرید که قصد دارید کنسول خود را بفروشید و یک ایکس باکس تهیه کنید و یا به طور کل به استیم نقل مکان کنید. در این صورت با استفاده از قابلیت لینک کردن اکانت یوبی سافت میتوانید Progress یا میزان پیشرفت خود در بازی را به استیم منتقل کنید. البته شرایطی نیز وجود دارد که لینک کردن اکانت یوبی سافت برای افراد انحصاری طلب نیز لازم می شود.

مثلا اگر از طرفداران کنسول پلی استیشن 5 هستید و قصد دارید برای یک بازی آنلاین آیتم خریداری کنید، ممکن است این آیتم ها در فروشگاه پلی استیشن 5 بسیار گران باشند و در عوض قیمت آن در پلتفرم ایکس باکس و استیم بسیار ارزان باشد. در این صورت میتوانید یک اکانت ایکس باکس یا استیم ساخته، آن را به اکانت یوبی سافت خود لینک کرده و آیتم  های خود را از این پلتفرم ها خریداری کنید. به علت متصل بودن اکانت ها و با استفاده از قابلیت Cross-Progress، آیتم های خریداری شده به بازی شما در پلی استیشن 5 نیز اضافه خواهد شد.

انواع پلتفرم های قابل لینک

در حال حاضر امکان لینک کردن اکانت یوبی سافت به چند پلتفرم مختلف وجود دارد، که شامل ایکس باکس، پلی استیشن، توییچ، فیس بوک، دیسکورد، یوتیوب و استیم می شود. لینک کردن هر یک از این پلتفرم ها مزایای خاص خود را دارد. مثلا با لینک کردن توییچ، پس از خرید، میتوانید لوت های پرایم را برای بازی های خود دریافت کنید. در کل ایده خوبی است که اکانت های پر استفاده خود را به یکدیگر لینک کنید تا پروسه اجرای بازی ها و دریافت محتوا در پلتفرم های مختلف آسان تر شود.

آموزش لینک کردن اکانت یوبی سافت

لینک کردن اکانت پلتفرم های مختلف به یوبی سافت بسیار سریع است. اگر روش لینک کردن یک اکانت را یاد بگیرید، میتوانید تمامی اکانت ها را نیز از این روش متصل کنید. در این آموزش لینک کردن اکانت یوبی سافت، از ایکس باکس به عنوان نمونه استفاده خواهیم کرد. برای شروع، ابتدا باید به وارد شوید و پس از وارد کردن ایمیل و پسورد، وارد اکانت شوید. در این بخش تمام اکانت های قابل اتصال را مشاهده می کنید.(بسته به ریجن اکانت ممکن است گزینه آمازون را نیز مشاهده کنید). حال ایکس باکس را در لیست اکانت ها یافته و بر روی گزینه Link در زیر آن کلیک کنید. یک کادر کوچک برای شما باز خواهد شد که به شما اطلاع میدهد که در حال انجام چه کاری هستید و اینکه در آینده امکان آنلینک کردن اکانت ها نیز وجود ندارد. بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

با کلیک بر روی این دکمه، یک صفحه pop-up کوچک باز خواهد شد که شما را به صفحه لاگین مایکروسافت منتقل خواهد کرد. در این صفحه ایمیل خود را وارد کنید و Next را وارد کنید. در صفحه بعد پسورد خود را وارد کرده و سپس روی Sign-in کلیک کنید. در صفحه بعد، یک اعلان با نام اکانتی که قصد دارید لینک کنید نشان داده خواهد شد، تا اطمینان حاصل کنید اکانت درست را وارد کرده اید. نکته: در انتخاب اکانت ایکس باکس دقت کنید، در آینده امکان تعویض اکانت توسط کاربر وجود نخواهد داشت و باید از که در فروشگاه ما موجود می باشد استفاده کنید.

آنلینک کردن و لینک کردن دیگر پلتفرم ها به یوبی سافت

امکان آنلینک کردن اکانت ها در هر لحظه وجود دارد. برای این کار کافی است بر روی گزینه Unlink در زیر نام هر اکانت کلیک کنید. یک صفحه جدید برای شما باز خواهد شد. باکس زیر صفحه را تیک زده و بر روی Unlink کلیک کنید.اما به این نکته توجه کنید که بعد از آنلینک کردن دیگر نمیتوانید اکانت جدیدی را لینک کنید. برای لینک کردن اکانت یوبی سافت به دیگر پلتفرم ها کافی است مراحل مشابه آموزش ایکس باکس را طی کنید. با کلیک بر روی گزینه Link، صفحه pop-up پلتفرم مربوطه باز شده و با وارد کردن نام کاربری یا ایمیل و سپس پسورد، پلتفرم را به اکانت یوبی سافت لینک کنید. اگر در اکانت پلتفرم مربوطه از مراحل امنیتی بیشتر استفاده می کنید، مثلا استیم گارد، پس از وارد کردن پسورد، باید کد یکبار مصرف را که از طریق ایمیل یا اپلیکیشن استیم به شما ارسال می شود را وارد کنید و سپس مراحل لینک کردن را ادامه دهید.

سوالات متداول در مورد اکانت یوبی سافت

1-آیا امکان تغییر اکانت لینک شده از پلتفرم ها وجود دارد؟

امکان تغییر اکانت برای پلتفرم های توییچ، آمازون، یوتیوب، دیسکورد، فیس بوک و پلتفرم های غیر گیمینگ بدون محدودیت قابل تغییر است. برای این اقدام کافی است اکانت متصل را آنلینک کرده و سپس مجدد برای لینک کردن وارد عمل شوید. اینبار اطلاعات اکانت جدید را وارد کنید. اما برای تغییر اکانت های ایکس باکس، سونی و استیم در صورت اقدام برای لینک کردن اکانت جدید، پیام خطا دریافت خواهید کرد. برای این کار نیاز به استفاده از دارید.

3-آیا در لینک کردن اکانت یوبی سافت محدودیت ریجن وجود دارد؟

خیر پلتفرم ها و اکانت های شما مربوط به هر ریجنی که باشند به راحتی از این روش متصل می شوند. مثلا با ساخت اکانت ایکس باکس ترکیه، لزومی ندارد که ریجن اکانت یوبی سافت شما نیز کشور ترکیه باشد. در صورتی که به تهیه‌ی بازی‌های جدید یوبیسافت علاقه دارید، وارد شوید. ک می گویم! شما با موفقیت حساب PS4 خود را ایجاد کردید و آماده شروع یک سفر بازی هیجان انگیز هستید. با راه‌اندازی حساب خود، می‌توانید تعداد زیادی بازی را بررسی کنید، با گیمرهای دیگر ارتباط برقرار کنید و از دنیای فراگیر پلی‌استیشن لذت ببرید. امیدوارم در بالا توانسته باشیم در مقاله آموزش ساخت اکانت پی اس فور رضایت شما را جلب کنیم.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.