اخبار کسب و کارعمومی

انواع آبپاش فضای سبز

انواع آبپاش فضای سبز با قیمت مناسب در فروشگاه ادوات کشاورزی آریا موجود است و شما می توانید بسته به نیاز خود با شماره های درج شده در سایت این محصول را به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایید.

استفاده از آبپاش در فضاهای سبز

آبپاش سبزه در اندازه ها و مواد مختلف مانند آلومینیوم، برنج و پلاستیک نیز تولید و در بازار عرضه می شود. محصولی است که به طور خاص برای مزارع کشاورزی و فضای سبز تولید می شود و آبیاری یکنواخت تمام محصولات کشاورزی و چمن ها را فراهم می کند و آن را به محصولی با بالاترین کیفیت تبدیل می کند که می تواند برای سالیان طولانی مورد استفاده قرار گیرد.

انواع مختلف تیراندازی در فضای سبز

آبپاش دیواری

جت آبپاش

شوک آبپاش

آبپاش دوار

آبپاش دوار

آبپاش های احیا کننده و راکتیو

آبپاش های چک شده را می توان آبپاش نامید.

سیستم های آبپاش موجود

این باران‌پاش‌ها نه تنها برداشت خوب را تضمین می‌کنند، بلکه با آبیاری مناسب زمین‌های کشاورزی، خاک و حتی محصول با کیفیت بالا را نیز تضمین می‌کنند.

در تولید سبزیجات در مزرعه، این پخش کننده ها نقش بسیار مهمی دارند. زیرا می توانند به طور همزمان منطقه نسبتاً وسیعی را آبیاری کنند.

آبپاش ها عموماً عملکرد آبیاری مورد نیاز را با استفاده از یک یا چند دهانه پایین متصل به لوله اصلی تأمین می کنند.

این سیستم بارانی، به ویژه آبپاش ها، توزیع جانبی آب خوبی را تضمین می کند.

فرآیند آبیاری با آبپاش ها، به ویژه آبپاش های چرخشی، امکان توزیع دقیق آب، کاهش تلفات و مصرف انرژی کمتر را فراهم می کند.

برخی از این آبپاش ها دارای تنظیمات پاشش آب زیاد، متوسط ​​و کم هستند.

یک نازل نوآورانه مقاومت باد و پاشش یکنواخت را با چرخش سریع و آهسته فراهم می کند.

آبپاش های موجود، قابل اعتماد و بادوام، توزیع عالی آب را تضمین می کنند.

به طور کلی آبپاش باران دارای ساختار جدیدی است که باران خوب و مداومی را در سطح زمین های زراعی، گلخانه ها، چمن ها یا زمین های فوتبال و … فراهم می کند.

برداشت آب باران چیست؟

در سیستم آبیاری آب باران، لوله کشی ضروری است، آب باید از لوله های پرفشار عبور کرده و به صورت قطرات ریز و درشت از آبپاش ها خارج شود و گیاهان و محصولات کشاورزی را آبیاری کند.

نکاتی در مورد آبپاش:

آبیاری بارانی، رایج ترین روش، به طور گسترده توسط کشاورزان و کشاورزان استفاده می شود، زیرا آب پاشی برای محصول زمین گسترده است.

در آبپاش های باران کنترل فشار کاری که توسط پمپ یا شیر تامین می شود بسیار مهم است. برای آشنایی بیشتر با آبپاش هانتر با ما تماس بگیرید.
زیرا اگر این فشار زیاد باشد یا کافی نباشد، آبپاش ها آبیاری با کیفیت پایینی را فراهم می کنند. بنابراین باید در انتخاب اتصال و تجهیزات لازم برای آن دقت کنیم. برای تضمین تولید خوب کشاورزی.

انواع آبپاش فضای سبز

برای دریافت قیمت روز انواع فضای سبز می توانید با شماره ثبت شده و کانال تلگرام تجهیزات کشاورزی آریا به صورت آنلاین از محصولات مطلع شوید.