حوادث

بازداشت عاملان زورگیری از ۵۰ نفر در شرق تهران

بازداشت عاملان زورگیری از ۵۰ نفر در شرق تهران

آفتاب نیوز:

سردار علی ولی پور گدرزایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: پلیس ناحیه پنج این کشور با توجه به آغاز تحقیقات در خصوص چندین فقره ضرب و شتم شهروندان با استفاده از سلاح سرد در شرق تهران، تیم کشف در این رابطه قرار گرفت. در راس دستور کار قرار دارد. رئیس پلیس آگاهی تهران.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان تحقیقات مقدماتی را به سرعت آغاز کردند، تصریح کرد: ماموران کشفی متوجه شدند این سرقت ها توسط پنج سارق جوان و سابقه دار انجام شده است. همچنین با این اطلاعات، ماموران با استفاده از روش های کشف جرم و دوربین های مداربسته در اطراف محل جنایت، متهمان را شناسایی و از انجام سرقت های متعدد مطلع شدند.

ولی پور گدرزایی ادامه داد: پلیس آگاهی پس از دریافت این مهم، محل اختفای متهمان را در یکی از محله های تهران شناسایی و در عملیاتی مشترک با مقامات قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل داده شد. دفتر مرکزی

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به تحویل متهمان به مقر پلیس آگاهی و بازجویی از آنها گفت: متهمان در جریان تحقیقات در خیابان های شهر در شرق تهران مورد سرقت و ضرب و شتم قرار گرفتند که به پنجاه نفر اعتراف کردند. موارد همچنین برخی از افرادی که دارایی خود را گم کرده بودند، این افراد را سارق اموال خود معرفی کردند.

ولی پور گدرزی با بیان اینکه صاحب این پرونده نیز دستگیر و 50 گوشی تلفن همراه مسروقه از وی کشف و کشف شد، خاطرنشان کرد: دستگاه های قضایی برای کشف جرایم احتمالی متهمان و شناسایی سایر اموال مفقود شده تلاش می کنند. برای صدور قرار قانونی است، کارآگاهان شعبه پنجم اختیار دارند، به پلیس آگاهی اطلاع داده شده است.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.