اخبار کسب و کارعمومی

بهترین برندهای پرمصرف در بین خانم ها

این روزها موضوع فروش و بازاریابی با ورود به حوزه اینترنتی و آنلاین دستخوش تغییرات عمده‌ای شده است. در سال‌های اخیر ظهور شبکه‌های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام بازاریابی در این شبکه‌ها و فروش در آنها را بسیار تغییر داده است.در واقع سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، لینکدین، وی چت و غیره اگر چه محبوب هستند اما در زمینه بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی تنها اینستاگرام است که با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد توانسته در سراسر جهان برای فروش بهتر محصولات مورد استفاده قرار بگیرد.

بهترین مارک لوازم آرایشی قیمت مناسب در سال 1401 - بانه گالری

رایگان بودن و دسترسی آسان دو مزیت اصلی این شبکه اجتماعی است که به ظهور پدیده اینستاگرام مارکتینگ منجر شده است و هر روز نیز در حال افزایش است. به منظور کسب درآمد از این شبکه اجتماعی بهتر است ابتدای امر با محصولات پرفروش در اینستاگرام آشنا شوید.محصولات سایت لاکچری کوین نوع مراقبتی شامل؛ کرم روز و شب، سرم دور چشم، سرم طلای مرطوب‌کننده، سرم لایه‌بردار، سرم حاوی ویتامین A و سرم کلاژن می‌باشند.

لباس؛ یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام

پوشاک و لباس یکی از انواع محصولات پرفروش در اینستاگرام هستند که مخاطبان بسیاری را به ویژه در زمانی که با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در اکسپلور یا با استفاده از هشتگ همراه می‌شوند، به خود جذب می‌کنند.

اهمیت لباس از آن جهت است که افراد معمولا در طول سال لباس‌های زیادی خریداری می‌کنند و استفاده مرتب و روزانه از آنها موجب سریع‌تر کهنه و خراب شدنشان خواهد شد؛ بنابراین لباس را می‌توان از جمله پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام ایران و خارج از کشور دانست. از طرف دیگر نیز علاقه افراد به خوش پوش بودن نیز موجب شده تا اقدام به خرید لباس‌ها مد روز و جدیدتر کنند.

رایگان بودن و دسترسی آسان دو مزیت اصلی این شبکه اجتماعی است که به ظهور پدیده اینستاگرام مارکتینگ منجر شده است و هر روز نیز در حال افزایش است.

این نکته مهم را نیز به خاطر داشته باشید که اغلب خریداران اینستاگرامی پوشاک بانوان هستند. برای مثال یک خانم متاهل می‌تواند به صورت اینترنتی هم برای خود و هم برای همسر و فرزندش خرید کند؛ به همین دلیل هم بهتر است استراتژی تبلیغاتی به صورتی باشد که بتواند بیشتر بر روی خانم‌ها متمرکز شود.

درآمد حاصل از فروش اینستاگرامی لباس به حدی زیاد است که حتی هنرمندان خارجی مشهور مانند جاستین بیبر هم توانسته‌اند برند فروشگاه اینستاگرامی خود را راه اندازی کنند. البته برای شروع یک فروشگاه اینترنتی اینستاگرامی نیازی به مشهور بودن نیست و بسیاری از بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام شهرت چندانی در ابتدای امر نداشته‌اند.

در ابتدا باید تمرکز خود را بر روی فروش یک یا چند دسته ‌بندی لباس ( برای مثال مانتو و شال یا شومیز و لباس مجلسی) همراه با عکاسی حرفه‌ای از آنها، هشتگ گذاری درست، تعامل صحیح با مخاطبان و تبلیغات خوب بگذارید تا بتوانید به مرور به مشتریان پایدار خود دست پیدا کنید.

کیف و کفش

احتمالا شما هم تصاویر بسیاری از پیج‌های فروش کیف و کفش در اینستاگرام دیده‌اید، این دو محصول جزو محصولات پرفروش در اینستاگرام هستند و استفاده از تصاویر می‌تواند زیبایی و مدل و حتی کیفیت آنها را به خوبی به نمایش بگذارد.

در کپشن پست‌های فروش کیف و کفش توضیحاتی کامل در ارتباط با سایز، مدل، قیمت و دیگر گزینه‌ها می‌توان ارائه داد که بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام این روزها تبدیل به پرسودترین حرفه در این فضا شده‌اند. در این زمینه برخی حتی به صورت اختصاص هم فعالیت می‌کنند و برای فروش کیف و کفش زنانه یا مردانه به صورت مجزا به سراغ می‌روند.

فروش کیف و کفش مجلسی زنانه و یا مردانه هم مخاطبان بسیاری دارد. به همین دلیل هم برای راه اندازی یک پیج فروش کیف و کفش باید به مردانه یا زنانه بودن آن و نوع مدل مانند اسپرت، مجلسی و غیره باید توجه ویژه‌ای داشته باشید.

هر کدام از انواع مدل‌های کیف و کفش بازار و مشتریان هدف خاص خود را دارند. برای مثال کیف زنانه در مقایسه با کیف مردانه قطعا مشتریان بیشتری خواهد داشت. یا آنکه کفش‌های اسپرت و مجلسی هر کدام مشتریان خود را دارند که در ابتدای کار باید همه این موارد را مد نظر قرار داد.

لوازم آرایشی؛ از محصولات پرفروش در اینستاگرام

یکی دیگر از محصولات پرفروش در اینستاگرام لوازم آرایشی است که به دلیل علاقه خانم‌ها به زیبایی مخاطب بسیاری دارد. به همین دلیل هم اغلب طرفداران لوازم آرایشی و بهداشتی خانم‌ها هستند. این لوازم می‌تواند شامل مواردی مانند لوازم آرایشی پوست و مو، محصولات برقی پوست و مو و محصولات بهداشتی و مراقبتی پوست و مو و غیره شود.

برای شروع در زمینه فروش اینترنتی لوازم آرایشی در اینستاگرام بهتر است ابتدا مخاطب هدف خود را مشخص کنید. سپس مشخص کنید که هدف شما ارائه محصولات برند اصل و خارجی است یا می‌خواهید محصولات ساده‌تر را بفروشید؟ سرم لاکچری کوین فرانسه لایه سطحی پوست را درمان می‌کند و قدرت و نفوذ جذب بالایی دارد که در کمترین زمان نتیجه مطلوب را می‌دهد

این روزها لوازم آرایشی دارای برندهای مختلف اصل و تقلبی است و در بازار می‌توان انواع و طیف‌های مختلفی از آنها را پیدا کرد. برخی از مخاطبان که تعداد کمی هم نیستند ترجیح می‌دهند که جنس فیک را به دلیل قیمت مناسب آن خریداری کنند؛ پس این نکته را نیز نباید فراموش کنید.

در این زمینه اگر مجبور به فروش برندهای غیر اصل شدید، بهتر است در قسمت کپشن محصول قید کنید که این جنس اصل نبوده تا مشتری متوجه این موضوع باشد و انتظاراتش را مطابق آنچه خریداری می‌کند، تنظیم کند. این محصولات گاهی اوقات به مشکلات پوستی منجر می‌شوند و بهتر است از آنها برای فروش استفاده نکنید.

فروش کیف و کفش مجلسی زنانه و یا مردانه هم مخاطبان بسیاری دارد. به همین دلیل هم برای راه اندازی یک پیج فروش کیف و کفش باید به مردانه یا زنانه بودن آن و نوع مدل مانند اسپرت، مجلسی و غیره باید توجه ویژه‌ای داشته باشید.

در کنار همه این موضوعاتی که باید در زمینه شروع ی لوازم آرایشی مد نظر قرار دهید، می‌توانید از آموزش هم در این زمینه برای خانم‌ها استفاده کنید. نحوه آرایش کردن و استفاده صحیح از لوازم آرایشی، نوع محصولات و معرفی آنها و بررسی قیمت می‌تواند مخاطبان بسیاری را به شما جذب کند و آنها با این روش ترجیح می‌دهند تا از محصولات باکیفیت شما استفاده کنند.

اکسسوری و زیورآلات

یکی دیگر از محصولات پرفروش در اینستاگرام ایران و سایر کشورها، اکسسوری است. خانم‌ها و آقایان برای تکمیل استایل‌های مختلف از اکسسوری‌ها استفاده می‌کنند و هشتگ اکسسوری یکی از پر بازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرامی است که می‌تواند شما را به بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام در این زمینه وصل کند.

شما می‌توانید در یک فروشگاه اینستاگرامی اکسسوری از زیورآلات نیز برای فروش استفاده کنید. زیورآلاتی مانند دستبند، گردنبند، بدلیجات، آویز ساعت، انواع عینک و غیره می‌تواند فروش شما را بیشتر کند.

در همه سنین و جنس از نوجوان تا کهنسال از زیورآلات و اکسسوری‌ها استفاده می‌کنند و به همین دلیل هم زیورآلات و دیگر اکسسوری‌های آن یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام است.

صنایع دستی؛ یکی دیگر از محصولات پرفروش در اینستاگرام

صنایع دستی نیز یکی از پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام است که همواره مشتریان خود را دارد. این فروش حتی در یک بازار قدیمی و کوچه دور دست هم پر رونق است. برخی افراد تصور می‌کنند که صنایع دستی کمی گران قیمت هستند در حالی که اگر مراحل سخت تهیه آن را مشاهده کنند و در ارتباط با آن اطلاعات داشته باشند از دیدن قیمت آن تعجت نخواهند کرد و با خیال راحت اقدام به خرید اینترنتی یا حضوری می‌کنند.

ساخته‌های‌ سفالی، گلیم‌های دست ‌بافت، دستبندهای بافتنی و سبدهای حصیری مکروفه بافی و غیره بخشی از دنیای صنایع دستی هستند که در اینستاگرام به فروش می‌رسند و جزو محصولات پرفروش در اینستاگرام هستند. برخی از این کالاها به عنوان لوازم دکوراسیون در خانه هم استفاده می‌شوند و فروش بسیار خوبی هم در پیج‌های اینستاگرام و بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام دارند.

لوازم خانگی برقی

فروش لوازم برقی هم یکی دیگر از گزینه‌های محصولات پرفروش در اینستاگرام است. فروش محصولات کوچک آشپزخانه و لوازم برقی در اینستاگرام بسیار رایج است. به خصوص اگر از تخفیف‌های عمده برخوردار باشد یا با قیمت عمده و از مرز به فروش برسد، طرفداران بیشتری خواهد داشت.

در واقع داشتن قیمت معقول و حتی رقابتی، داشتن گارانتی و راهنمایی مشتریان و از این دست خدمات به جذب مشتریان در این زمینه کمک کرده و آنها را به سمت این پیج‌ها هدایت می‌کند. فروش لوازم خانه برقی هم یکی دیگر از گزینه‌های محصولات پرفروش در اینستاگرام است.

لوازم دکوری و فانتزی

وسایل دکوری و تزئینی هم در زمره محصولات پرفروش در اینستاگرام ایران و کشورهای دیگر جهان هستند. دلیل اصلی آن هم قابلیتی است که تصاویر و عکس و ویدئوها در معرفی این دست محصولات دارند. به عبارت دیگر محصولات تزئینی از جمله محصولاتی هستند که معمولا افراد با دیدن و مشاهده به خرید آنها تشویق می‌شوند و در این زمینه بهتر است تصاویر با کیفیت و از زوایای مختلف گرفته شود.

بهتر است در زمینه فروش لوازم دکوری، به صورت خاص فروش صورت بگیرد. برای مثال ورود به بخش جزئی‌تر آشپزخانه می‌تواند بازار شما را هدفمندتر کنند. با توجه به آنکه حضور بسیاری از افراد در این فضا جنبه تفریحی دارد، پیج این لوازم باید بتواند نیازهای سرگرمی افراد را نیز پاسخگو باشد تا شاید زمانی آنها تبدیل به خریدار شوند. سرم منافذ لاکچری کوین دارای مقادیر زیادی آربوتین است که باعث رفع لک‌های پوستی می‌شود و به روشن کردن پوست و متعادل سازی رنگ پوست کمک خوبی می‌کند.

البته استقبال از لوازم دکوری و تزئینی دلیل دیگری نیز دارد، و آن استفاده از این لوازم برای کادو و هدیه دادن است. در این زمینه شما می‌توانید پیجی به عنوان کادو و هدیه در اینستاگرام باز کنید که از جمله بهترین فروشگاه‌های اینستاگرام در این فضاست. در این پیج شما می‌توانید علاوه بر لوازم دکوری، انواع و اقسام دیگر محصولات را نیز به فروش برسانید تا فالوورهای بیشتری به سمت شما جذب شوند.