ورزشی

فرهنگ اشتباه رمالی مثل آفت به فوتبال ما وارد شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فرهنگ اشتباه رمالی مثل آفت به فوتبال ما وارد شده است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، امید عالیشاه پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالم توانستیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم که به هواداران تقدیم می‌کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیدا شدن دست نوشته‌های عجیب در رختکن این تیم قبل از شروع مسابقه گفت: هردم از این باغ بری می‌رسد. یک فرهنگ اشتباه و مشکل بزرگی است که مثل یک آفت ریشه در فوتبال‌مان زده و نمی‌دانم چه شد که از استعدادهای فوتبال ناامید شدیم و این کارها را کردند؟ ناگهان جای رختکن میهمان و میزبان عوض می‌شود و سپس سر در ورودی رختکن چند برگه خرافات و وِرد پیدا کردیم!

عالیشاه ادامه داد: واقعاً در شأن فوتبال ما نیست. امیدوارم دیگر شاهد این چیزها نباشیم. واقعاً زشت و زننده است. واقعاً متأسف شدم و امیدوارم دیگر چنین مسائلی را در فوتبال نبینیم و اعتقاد داشته باشیم به ورزشکاران‌مان و پشتوانه قوی برای‌شان باشیم.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.