اخبار کسب و کاراقتصادی

قوانین بروکر ویندزور

محتوای این مطلب پنهان

کارگزاری های فارکس برای ایجاد شرایط قابل کنترل و مطمئن، قوانینی را در بخش های مختلف خود ایجاد می نمایند. معامله گران نیز باید بر این قوانین تسلط داشته باشند یا حداقل با این قوانین آشنایی داشته باشند. چراکه تخطی از این قوانین منجر به بسته شدن حساب و یا از بین رفتن سرمایه آنها می شود!

بروکر ویندزور Windsor: [ثبت نام در بروکر ویندزور]

بخش های مختلف اطلاعات حقوقی بروکر ویندزور:

  • رگوله ها و مجوزها؛
  • قوانین و شرایط وب سایت ویندزور؛
  • شرایط محرمانگی اطلاعات؛
  • بیانیه ریسک؛
  • رسیدگی به شکایات؛
  • سیاست مربوط به کوکی ها؛
  • اسناد مربوط به بازکردن حساب و شرایط معامله.

جدول راهنمای قوانین ویندزور (Windsor)

سایت بروکر
پشتیبانی فارسی قوانین
قوانین وب سایت ویندزور مالکیت/دسترسی و سلب مسئولیت/محرمانگی/کوکی ها/ایمنی سرمایه
قوانین افتتاح حساب تکمیل اطلاعات صحیح/عدم شهروندی یا اقامت ایالات متحده آمریکا
شرایط احراز هویت ارسال مدارک صحیح/پذیرفتن قوانین مربوط به پولشویی
شرایط شارژ و برداشت رعایت قوانین حداقل و حداکثری/رعایت شرایط روش های واریز و برداشت
نقض قوانین ????منجر به مسدود شدن حساب
جریمه نقض قوانین $0
امکان از بین رفتن سرمایه ????دارد

اطلاعات حقوقی، اسناد و قوانین سایت بروکر ویندزور

بروکر ویندزور برای اینکه معامله گران بتوانند قبل از ورود به بروکر با برخی از قوانین ویندزور آشنا شوند، بخشی را در سایت خود به عنوان “بخش حقوقی” مشخص نموده است تا معامله گران با مطالعه آن به قوانین ویندزور اشراف کافی پیدا نمایند.

قوانین بروکر ویندزور – بخش حقوقی سایت

این بخش همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد از 7 بخش تشکیل شده است، بدلیل انگلیسی بودن آنها، ما در این قسمت به اختصار به آنها اشاره می نماییم.

مدارک مربوط به رگوله

در اولین بخش شما، با مدارک مروبط به رگولاتوری ویندزور بروکرز که در واقع مربوط به [Windsor Brokers (BZ) Ltd] می باشد مواجه هستید.

مالکیت سایت ویندزور

کلیه مالکیت مادی معنوی سایت ویندزور بروکرز [windsorbrokers.com.bz] مطعلق به شرکت اروپایی «Windsor Solution Ltd» می باشد.

قوانین استفاده از سایت و سلب مسئولیت

بروکر ویندزور می تواند خدمات مربوط به سایت خود را بدون اطلاع تعلیق و یا دسترسی کاربران را محدود نماید. همچنین ارائه خدمات این سایت به شهروندان و ساکنان کشور آمریکا ممنوع است. این سایت نسبت به از دست رفتن سرمایه شما در معاملات هیچ مسئولیتی ندارد.همچنین سایت اصلی این کارگزاری به زبان انگلیسی می باشد و هر گونه ترجمه آن به زبان های دیگر ممکن است دارای ابهاماتی باشد.

واریز و برداشت های ایمن

سایت بروکر ویندزور با چندین بانک معتبر همکاری دارد، لذا سرمایه معامله گران در حساب های متخلف ذخیره می شوند. همچنین برداشت سرمایه پس از دریافت تایید درخواست توسط کاگزاری امکان پذیر می باشد.

محدودیت مسئولیت در سایت های مرتبط

ممکن است لینک برخی سایت ها در سایت ویندزور در دسترس قرار گیرد، لذا این بروکر نسبت به صحت اطلاعات موجود در سایت های ثالث هیچگونه مسئولیتی ندارد. ثبت نام بدون فیلتر در آلپاری با پشتیبانی 24 ساعته و بیشترین سود را در بازار ما تجربه کنید.

شرایط برور اختلاف

تمام شرایط وب سایت ویندزور بروکرز منطبق بر قوانین قبرس می باشد، لذا بروز هرگونه اختلاف در دادگاه های کشور قبرس قابل رسیدگی می باشد.

قوانین ویندزور در طرح شکایت

در صورتیکه بخواهید در خصوص موضوعی در بروکر ویندزور طرح شکایت نمایید می توانید با تکمیل فرم شکایت ویندزور آن را به اطلاع کارگزاری برسانید. کارگزاری طی 2 روز کاری تایید دریافت شکایت را برای شما ارسال می نماید.

روش های طرح شکایت:

  • ارسال ایمیل به support@windsorbrokers.com؛
  • تماس تلفنی ؛
  • ارسال نامه رسمی به آدرس شرکت.

راهنمای قوانین بروکر ویندزور در بخش های اصلی

با توجه به اینکه قوانین ثبت شده در این بروکر اکثرا به زبان انگلیسی می باشد، دانستن آنها به زبان فارسی می تواند راهگشای معامله گران فارسی زبان باشد.

قوانین ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر ویندزور

برای تکمیل ثبت نام در ویندزور بروکرز، معامله گران باید اطلاعات هویتی خود را بصورت کامل و دقیق، منطبق بر اسناد هویتی خود وارد نمایند. از حذف پسوند و پیشوندهای خود خودداری نمایید. انتخاب یک کلمه عبور امن بر طبق ضوابط سایت ویندزور نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

توجه داشته باشید که حتی المقدور از آدرس ایمیل خود و شماره تلفن همراه بنام خود استفاده نمایید تا در شرایط بحرانی دچار مشکل نشوید. همچنین در نظر داشته باشید که استفاده از امکانات ویندزور بروکر برای برخی کشورهای غیر مجاز می باشد.

قوانین بروکر ویندزور در بخش احراز هویت

بروکر ویندزور یکی از کامل ترین احراز هویت ها را در بین بروکرهای فارکس دارد. در مراحل احراز هویت این بروکر بهتر است سوالات را به دقت خوانده و پاسخ های درست آن را مشخص نمایید. مخصوصا در بخش درآمدها که باید سرمایه و درآمد خود را به دلار ($) وارد نمایید تا مشاوران بروکر بتوانند شما را به درستی راهنمایی نمایند.

در نظر داشته باشید که برای آپلود مدارک نیز شما باید از مدارک معتبر و سالم استفاده نمایید. تصویر مدارک باید واضح و بدون خط و خش باشد. مدارک احراز هویت شما باید حداقل دارای [3 ماه اعتبار] باشد و در عکس ارسالی باید قابل تشخیص باشد.در خصوص مدارک مربوط به احراز آدرس هم، نباید بیش از [6 ماه] از قبض یا مدرک ارسالی گذشته باشد و نام شما به وضوح در این مدارک باید قابل رویت باشد.

قوانین واریز و برداشت ویندزور بروکرز

ممکن است بروکر ویندزور در برخی موارد از شما در خواست مدارک تکمیلی برای واریز و برداشت نماید، لذا مستندات واریز و یرداشت از حساب های خود را حفط نمایید.

مقررات مربوط به بونوس ویندزور بروکرز

یکی از پر مخاطب ترین قسمت های بروکر ویندزور بروکرز مربوط به بونوس های این بروکر می باشد. بونوس 30 دلاری ویندزور از جمله معروف ترین بونوس های این بروکر می باشد. از این رو معامله گران برای دریافت بونوس باید قوانین آن را رعایت نمایند.

قوانین بونوس 30 دلاری ویندزور:

  • حداقل سود باید 60$ باشد؛
  • معامله گر باید بیش از 18 سال سن داشته باشد؛
  • تعداد معاملات باید حداقل 20 معامله باشد؛
  • حداقل حجم معامله 1 لات؛
  • مدت زمان استفاده از بونوس 6 ماه است؛

هر کارگزاری فارکس مانند ، شرایط و قوانین خاص خود را برای فعالیت کاربران وضع کرده است. برخی از این قوانین از جانب رگولاتورها تعیین می شوند و برخی دیگر، قوانین داخلی بروکر ها هستند. این قوانین با هدف جلوگیری از اختلافات کوچک و بزرگ بین بروکر و معامله گران به دقت تنظیم شده اند و کاربران به هنگام ثبت نام، موظف به پذیرش آن ها هستند.

متاسفانه کاربران ایرانی کمتر به این مساله توجه دارند و از این رو، معمولا دچار سو تفاهم هایی می شوند. برای جلوگیری از این مساله در این مقاله قصد داریم تا بررسی دقیقی درباه قوانین بروکر ویندزور داشته باشیم و این شرایط و ضوابط را برای ساخت حساب، استفاده از بونوس، شارژ حساب و درخواست برداشت بررسی نماییم.

همچنین در خلال بحث به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • چطور به قوانین ویندزور دسترسی داشته باشم؟
  • آیا این قوانین به زبان فارسی برای استفاده کاربران ارائه شده اند؟
  • شرایط بروکر ویندزور برای ساخت حساب چیست؟
  • قوانین حاکم بر استفاده از بونوس های ویندزور چیست؟

قوانین و شرایط وبسایت ویندزور بروکرز

پیشتر اشاره کردیم که این قوانین، به منظور جلوگیری از اختلافات بین بروکر و کاربران، توسط تیم حقوقی ویندزور تهیه و تنظیم شده اند. تمامی کاربران در زمان ثبت نام این قوانین را می پذیرند لذا آشنایی با مفاد آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اگرچه روند صحیح به این صورت است که پیش از انجام ثبت نام، این موارد را مطالعه بفرمایید و در صورتی که مشکلی با آن ها نداشتید اقدام به افتتاح حساب کنید. این مساله همچنین از ایجاد بسیاری از سو تفاهم ها جلوگیری خواهد کرد.

آموزش دسترسی به بخش قوانین بروکر ویندزور در سایت

همانطور که مشاهده می کنید، اطلاعات حقوقی و شرایط بروکر ویندزور به تفکیک 7 دسته بندی در این قسمت ارائه شده اند.

قوانین و شرایط وبسایت در ویندزور برورکز

همانطور که اشاره شد، این بخش از سایت بروکر در هفت دسته بندی، قوانین، شرایط و سیاست های بروکر را برای مطالعه کاربران ارائه کرده است.

  1. تاییدیه و مجوزها
  2. قوانین و شرایط وبسایت
  3. سیاست حفظ اطلاعات شخصی
  4. بیانیه ریسک
  5. رسیدگی به شکایات
  6. سیاست کوکی [Cookie]
  7. اسناد معاملاتی

مورد اول: تاییدیه ها و مجوزها

در این بخش همه اسناد ثبتی و قانونی بروکر ویندزور برای مطالعه کاربران ارائه شده است. آنچه در این بخش مشاهده خواهید کرد، در دسته بندی های زیر ارائه شده اند:

  • مدارک ثبتی شرکت
  • رگوله ها
  • بیمه ها
  • توافق نامه ها

برای مشاهده این اسناد لازم است که بر روی کلید “مشاهده مجوز” کلیک کنید تا به صفحه مربوط بروید:

مورد دوم: قوانین و شرایط وبسایت

در این بخش توضیحاتی کامل از شرایط بروکر ویندزور برای استفاده از وبسایت ارائه شده است که در حالت کلی شامل موارد زیر است:

  • مالکیت وبسایت
  • شرایط استفاده از سایت
  • حفاظت اطلاعات در وبسایت
  • قوانین نمایش تبلیغات
  • امنیت واریز و برداشت در سایت
  • سایت های وابسته
  • قوانین کلی حاکم بر معاملات آنلاین

مورد سوم: قوانین حفظ اطلاعات شخصی در ویندزور

در این بخش از سایت به طور مفصل، توضیحاتی درباره اطلاعات شخصی شما در سایت و حفظ امنیت آن ها ارائه شده است. همچنین ویندزور توضیح می دهد که در طی فعالیت شما، تحرکات شما رصد شده و اطلاعاتی از عملکرد شما ذخیره می شود.

جمع آوری این اطلاعات اهداف زیر را دنبال می کند:

  • جمع آوری اطلاعات از مشکلات سایت برای به روز رسانی های آتی
  • مطالعه بر روی نحوه عملکرد کاربران در مقیاس کلان
  • بررسی سلیقه کاربران در استفاده از قابلیت های سایت

همچنین قوانین ویندزور در حفظ امنیت اطلاعات شخصی شما در این بخش شرح داده شده اند.

مورد چهارم: بیانیه ریسک

در این بخش از قوانین بروکر ویندزور، بیانه ای را مشاهده می کنید که تمامی ریسک های محتمل در بازارهای مالی را توضیح می دهد. این بخش به توصیه رگولاتورها ایجاد شده است تا کاربران را از ریسک فعالیت در این بازارها آگاه نماید.

مورد پنجم: قوانین رسیدگی به شکایات در ویندزور

در این بخش یک دستور العمل ارائه شده است که در صورت نیاز می توانید با کمک آن، یک شکایت علیه بروکر ثبت نمایید. برای این منظور،  سه روش ثبت پیشنهاد شده اند:

  • ارسال ایمیل به پشتیبانی
  • تماس تلفنی به دفتر ویندزور
  • ارسال نامه اداری به دفتر ویندزور

همچنین در ادامه آمده است که به شکایت شما در طی دو روز کاری رسیدگی شده و مراتب به شما اطلاع داده می شود. در طول دوره بررسی نیز در صورت نیاز، بروکر از شما اطلاعات تکمیلی را مطالبه خواهد کرد.

مورد ششم: قوانین کوکی

در این بخش نیز توضیحاتی ارائه شده است که در جریان باشید برخی اطلاعات در مرورگر شما ذخیره می شوند و ممکن است به مقاصد تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرند.