اخبار کسب و کاراقتصادی

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان ایران

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان چه ویژگی‌هایی دارد؟

استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان موضوعی است که بسیاری از کسب‌وکارها به دنبال انتخاب بهترین آن و استفاده از آن هستند. در این مقاله قصد داریم بهترین سامانه باشگاه مشتریان را به شما معرفی کنیم و ویژگی­‌های آن را به طور کامل شرح دهیم. بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان عنوانی است که به راحتی به هر نرم‌­افزاری نمی‌توان آن را نسب داد. مطمئناً برای دریافت این عنوان باید معیارهای زیادی را در نظر داشت. برای بررسی معیارها و ویژگی‌های بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان در ادامه همراه ما باشید.

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان ایران

باشگاه مشتریان به چه معنا است؟

باشگاه مشتریان مجموعه‌ای‌ از ابزارها به شمار می­رود که به هدف وفادار کردن مشتریان یک کسب‌وکار طراحی شده است. نحوه کار باشگاه مشتریان به این صورت خواهد بود که رفتار مشتریان را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و بر اساس این تحلیل‌ها استراتژی‌هایی را برای تشویق مشتری به خرید دوباره از شما، به کار خواهد برد. در یک تعریف درست‌تر می‌توان گفت باشگاه مشتریان بر وفاداری مشتریان فعلی یک کسب­ و کار تمرکز دارد. البته این به معنی نیست که از راهکارهای جذب مشتریان جدید غافل باشد. بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان نرم­‌افزاری است که با استفاده از هر دو استراتژی موجب رونق کار شما می‌شود.

تعریف نرم افزار باشگاه مشتریان

بدون شک مهم‌ترین قسمت باشگاه مشتریان، نرم ­افزار آن است و به این دلیل اهمیت دارد که تعاملات شما با مشتریان از طریق این نرم ­افزار صورت خواهد گرفت. طبیعی است که این نرم ­افزار هرچقدر بهتر طراحی شده ­باشد اهداف شما هم بهتر محقق خواهد شد. نرم­ افزار باشگاه مشتریان متناسب با نیازهای کسب­وکار شما، با وفادار کردن مشتریان باعث پیشی‌گرفتن برند شما از رقبایتان خواهد شد. در ادامه این بحث به عملکرد این نرم­ افزار کاربردی و همچنین بررسی بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان خواهیم پرداخت.

عملکرد نرم افزار باشگاه مشتریان به چه صورت است؟

در یک توضیح ساده و جامع می‌توان گفت نرم­ افزار باشگاه مشتریان، مشتریان وفادار یک برند را دور هم جمع می‌کند و برای حفظ و تشویق آن‌ها به خرید مجدد، خدمات ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد. نرم ­افزار باشگاه مشتریان این کار را با تمرکز بر بازاریابی رابطه‌ای انجام می‌دهد. عملیات وفادارسازی مشتریان با استفاده از ابزارهای متنوعی صورت می‌گیرد؛ از جمله این ابزارها می‌توان به تخفیف‌های ویژه یا دادن کوپن‌های مخصوص به اعضای این باشگاه اشاره کرد. بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان، نرم ­افزاری است که در القای حس خاص بودن به مشتریان موفق‌تر و تواناتر باشد.

10 تا از بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان ⭐【آپدیت1402】✅

اگر در ایران زندگی می کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید پس قطعا باید دنبال راهی باشید تا مشتریان خود را جذب کنید، اعتماد آنهارا جلب کنید و حس ارزشمند بودن به مشتریان منتقل کنید. اما چطور می خواهید این کار را برای مشتریان خود انجام دهید؟ چطور میخواهید امکانات خوبی را برای مشتری فراهم کنید. من به شما باشگاه مشتریان را پیشنهاد میدهم ، دراین مقاله قصد داریم شما را با بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان، باشگاه مشتریان چیست، هدف از ایجاد باشگاه مشتریان چیست؟ و درآخر لیستی از بهترین نرم افزار های باشگاه مشتریان را برای شرح دهیم در ادامه مقاله باما همراه باشید.

نرم افزار باشگاه مشتریان راهکاران

آیا دنبال نرم افزاری می گردید که باعث رشد و بقایای تجارتتان شود پس نرم افزار باشگاه مشتریان راهکاران را انتخاب کنید. استفاده از نرم افزار راهکاران روابط خود را با مشتری هایتان محکم کنید و همچنین مشتریان خود را ترغیب به خرید بیشتر کنید و برند خود را در بازار بزرگ تر کنید با این کار مشتری بیشتری هم جذب می کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان:

  • تعریف مشتریان
  • تکمیل کردن اطلاعات فردی مشتریان اعم از، اسم، شهرت، آدرس و شماره تلفن
  • تعیین قوانین باشگاه مشتریان
  • رده بندی مشتریان براساس امتیاز هایی که از خرید خود کسب کرده اند
  • ارائه تخفبف و کارت هدیه براساس قانون باشگاه مشتریان
  • گروه بندی مشتری براساس ویژگی های تعریف شده
  • صدور کارت هدیه برای مشتریان با شرایط چند گانه با آپشن ردیابی مشتریان در همه فروشگاه ها
  • مدیریت و کنترل امتیاز های مشتریان
  • دادن کارت وفاداری و حراز هویت به مشتری های وفادار

نرم افزار باشگاه مشتریان شکلات

اگر به دنبال نرم افزاری با طراحی مدرن، زیبا و کار آمد می گردید ما به شما نرم افزار باشگاه مشتریان شکلات را معرفی می کنیم، شما بااین نرم افزار می توانید به راحتی کارت وفاداری صادر کنید، طرح های تخفیفی بگذارید، امتیاز و هدیه به مشتریان خود دهید .

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

  • صدور کارت اعتباری برای مشتری
  • تخفیف و کارت تخفیف برای مشتریان
  • تنوع زیاد در هدایا
  • گرفتن گزارشات متنوع مثل،برگشت از فروش، فروش روزانه تان، میزان تخفیف
  • پیدا کردن مشتری هایی که بیش از ۳۰ روز است رید نکرده اند
  • شعبه های مختلف از برندتان را مدیریت کنید
  • به راحتی به سیستم شما وصل می شود
  • یکپارچی سریع با دیگر نرم افزار های شما

نرم افزار باشگاه مشتریان دوباره

اگر دنبال نرم افزاری می گردید تا مشتری زیادی برایتان جذب کند و همچنین مشتری های وفادارتان را حفظ کند ما به شما نرم افزار باشگاه مشتریان دوباره را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های نرم افزار دوباره

  • پنل مدیریت انلاین
  • نصب راحت روی گوشی و تبلت
  • گزارش جامع
  • پشتیبانی بسیار عالی
  • بروز رسانی سریع
  • دسته بندی مشتریان برساس امتیاز هایی که کسب کردند
  • افزود نامحدو مشتری
  • ارسال پیامک های نظرسنجی
  • تعریف کد تخفیف
  • یادآوری تخفیفات به مشتری به صورت خودکار
  • یکپارچه سازی با نرم افزار های صندوق فروشگاهی
  • کم کردن هزینه های اضافی
  • جلب رضایت مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان نرم افزاران

این نرم افزار به شما کمک می کند مشتریان وفادار بسازید و همچنین مشتری های جدید کسب کنید و با ترغیب آنها به خرید کردن سود خود را افزایش دهید.

برخی از مزایای نرم افزار:

  • ثبت اطلاعات مشتری
  • صدور کارت هدیه
  • تعریف شعبهک این آپشن برای کسانی است که از کسب و کار خود چند شعبه دیگر نیز دارند.
  • گروه بندی مشتریان بر اساس امتیاز دریافتی از خریدشان
  • ارسال پیامک به مشتری
  • تهیه خروجی از اطلاعات
  • امکان تعریف کالا
  • امکان تعریف خدمات
  • سقف منبع فروش روز
  • تهیه گزارشات
  • استفاده بدون کارت
  • فعال بودن پنل مشتریان
  • اپدیت رایگان
  • پنل درخواست کارت

نرم افزار باشگاه مشتریان حاتم

نرم افزار باشگاه مشتریان حاتم به شما این امکان را میدهد که کسب و کار خود را بهبود بخشیده و همچنین مشتری های وفداری برای خودتان داشته باشید، همچنین بتوانید خدمات رسانی به مشتری هایتان را سریعتر و عالی تر انجام دهید. این نرم افزار به شما کمک میکند که اطلاعات مشتری های خود را در سیستم ذخیره کرده تا کسسی نتواند به آن دسرسی پیدا کند.

برخی ویژگی های نرم افزار باشگاه مشتریان حاتم:

  • ثبت و نمایش اطلاعات مشتری و نشان دادن مقدار خرید آنها، امتیاز دریافت کرده، نظرات مشتری
  • مدیریت فاکتور ها
  • ثبت فاکتور ها
  • امتیاز دادن به مشتتری در ازای هر خریدی که انجام میدهد
  • گرفتن گزارش های تجمیعی
  • جوایز باشگاه مشتریان
  • امکان ثبت یادآوری ها با تاریخ و ساعت
  • مدیریت کالا و خدمات

نرم افزار باشگاه مشتریان سنا

نرم افزار سنا هرچزی که لازم است یک نرم افزار باشگاه مشتریان داشته باشد را درون خود جا داده است  هدف این نرم افزار جذب مشتری های بیشتر و همچنین حفظ مشتری های قدیمی وفا دار است.

برخی از ویژگی هایی این نرم افزار شامل:

  • وفاداری سازی مشتری
  • تعیین سطح مشتری
  • تعینن جوایز
  • تعیین تخفیف ها
  • ایجاد کیف پول برای مشتری
  • پنل مشتریان
  • ارسال پیامک به مشتری
  • کسب رضایت مشتری
  • نظر سنجی از مشتریان
  • افزایش سود فروش
  • ساخت پروفایل حرفه ای برای مشتری

آیا داشتن باشگاه مشتریان برای کسب‌وکار من حیاتی است؟

آیا حضور کسب‌وکار شما در شبکه‌های اجتماعی حیاتی است؟ خیر! باشگاه مشتریان هم همینطور است. اگر از این قابلیت استفاده نکنید، کسب‌وکار شما ورشکست نمی‌شود. راه اندازی باشگاه مشتریان صرفا یک راه است برای افزایش سود شما از تجارت، نگهداری مشتریان وفادار و جذب مشتریان جدید. باشگاه مشتریان یک مزیت رقابتی محسوب می‌شود و می‌تواند شما را نسبت به رقبایتان متمایز کند.

چه باشگاه مشتریان داشته باشید چه نه، به هر حال مشتری از شما خرید می‌کند. تفاوت باشگاه مشتریان در این است که یک بار خرید مشتری را به خرید مکرر و همیشگی او تبدیل می‌کند. مشتریانی که برای بار چندم به شما مراجعه می‌کنند، چند برابر مشتریان جدید خرید می‌کنند؛ زیرا از قبل محصولات شما را می‌شناسند و به کیفیت آن اعتماد دارند.

راه اندازی باشگاه مشتریان برای کدام کسب‌و‌کارها مناسب نیست؟

با تمام مزایایی که راه اندازی باشگاه مشتریان دارد، این استراتژی برای هر کسب‌و‌کاری مناسب نیست. اگر شما مشتریان محدود با میزان خرید یکسان دارید و جایی برای افزایش مشتری در کسب‌و‌کارتان نیست، ممکن است ایجاد باشگاه مشتریان سود چندانی برای کسب‌و‌کار نداشته باشد. همچنین اگر مشتری تنها در شرایط خاص و هنگام بروز مشکلات به سراغ شما می‌آید، احتمالا این ایده مناسب نیست.

با این‌حال حتما با ما هم‌نظر هستید که راه اندازی باشگاه مشتریان برای اغلب کسب‌و‌کارها سودآور و پرمنفعت است. خصوصا برای افزایش فروش در انواع خرده فروشی‌ از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسیار پرکاربرد است.