بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک شعبه «بانک شهر» در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان مسلح «بانک شهر» در خیابان مولوی خبر داد.

گزارش شد سارقان مسلح از شعبه «سیتی بانک» تهران دستگیر شدند

به گزارش تیتر نیوز، سردار علی ولی پور گدرزایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: دهم اسفندماه سال جاری حوالی ساعت 11:30 دقیقه از طریق مرکز فوریت های 110 پلیس آگاهی مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از شعبه بانک شهر مولوی گزارش شد. قرار شد بعداً اداره اول مبارزه با سرقت های مسلحانه به سازمان های پلیس آگاهی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: در مرحله اول تحقیقات، کارآگاهان اداره یکم امنیت ملی به محل سرقت رفته و در تحقیقات مقدماتی و میدانی متوجه شدند که مرد جوانی با یک نارنجک دستی وارد بانک شده و در آنجا وارد بانک می شود. او را تهدید کرد سرقت 29 میلیون تومان. همچنین در تحقیقات انجام شده مشخص شد این مرد هنگام فرار به منظور ایجاد رعب و وحشت اقدام به تیراندازی هوایی کرده و به سرعت از منطقه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: کارآگاهان بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقاتی به هویت سارقان مسلح پی بردند و مشخص شد این سارق 37 ساله به هویت معلوم یکی از مجرمان است. . تاریخی که قبلا گرفته شده بود. در مرحله بعد با جمع آوری اطلاعات به دست آمده از سوی مسئولان و هماهنگی با مراجع قضایی و قضایی و اخذ مجوز، این سارق مسلح جوان روز چهارشنبه شانزدهم وادی در محدوده چهارراه محمدیه توسط پلیس آگاهی دستگیر شد. پلیس و در جریان عملیات پاکسازی دستگیر شدند. مارس.

ولی پور گدرزی گفت: سارقان مسلح در تحقیقات در ابتدا به سرقت اعتراف کردند و گفتند این سلاح در دست یکی از دوستانشان به نام مهرداد بوده است.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به جرم خود اعتراف کردند و به منظور اعمال قانون در اختیار دستگاه های بازپرسی اداره یکم قرار گرفتند.

از متهمان یک قبضه اسلحه نیز کشف شد

انتهای پیام