ورزشی

ببینید | وضو گرفتم و رو به قبله به خدا گفتم تا آخر عمر پرسپولیسی هستم!

ببینید | وضو گرفتم و رو به قبله به خدا گفتم تا آخر عمر پرسپولیسی هستم!

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز؛ حضور محمد رویانیان در فوتبال و مدیرعاملی‌اش در پرسپولیس یکی از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بود که سال‌ها قبل رخ داد. رویانیان درباره پرسپولیسی شدن خود گفت: «یک آدم بزرگواری به من گفت اگر تعصب خاصی به فوتبال نداری، تکلیفت را مشخص کن. من وضو گرفتم و رو به قبله رفتم و ۲ رکعت نماز خواندم و گفتم خدایا من از این تاریخ تا آخر عمر پرسپولیسی هستم و هرگز این تیم را رها نمی‌کنم.»

او در ادامه اعتراف کرد که حضور در پرسپولیس برای خودش هم عجیب بوده است: «اصلا خودم فکر نمی‌کردم به پرسپولیس بروم. من پلیس بودم و پرس شدم! برنامه‌ای برای رفتن به پرسپولیس نداشتم و به آن فکر نکرده بودم. دولت و وزیر ورزش تصمیم گرفتند. من روزهای اول استعفا هم دادم ولی گفتند بمان. من بعدش پرسپولیسی شدم و با دین و اعتقادم و باورهای خودم پرسپولیسی شدم و خیلی تلاش کردم و کارهای بزرگی هم کردم.»

258 258

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.