اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

رویش مجدد مو + دارو برای رشد مو

آمیلا رباسین ameela که انحصار فروش آن به شرکت تدبیرگران عاملیت پرواره واگذار شده و این فرآورده حاوی مواد مغذی و موثری است که به عمق پوست نفوذ می‌کند و باعث تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده می‌شود. عصاره‌های گیاهی به‌کار رفته در آمیلا، سبب کاهش چشمگیر ریزش مو شده و با مکانیسم‌های گوناگون به رویش مجدد مو کمک می‌کند. این محصول با فرمولی 100 درصد گیاهی و فاقد مواد نگه‌دارنده دارای اثرات مثبت طولانی مدت است و هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارد.

رویش مجدد مو + دارو برای رشد مو

ترکیبات امیلا میزان گردش خون در پوست سر را افزایش می‌دهد و در تنظیم فعالیت غدد چربی مؤثر است و ضخامت مو را افزایش دهد. پک امیلا رباسین چربی موها و چربی اضافه ی کف سر را کنترل کرده و موها را به حالت نرمال خود می رساند. با استفاده از این دارو ضد ریزش و رشد مجدد مو کاملا گیاهی پس از یک الی دو ماه مشکل ریزش موی شما درمان میگردد و با ادامه ی استفاده طبق دستور العمل و تکمیل کردن روند درمانی 6 الی 8 ماهه باعث رشد مجدد مو نیز میگردد .

از خواص درمانی آمیلا افزایش خون رسانی به پوست سر و پیاز مو ، تنظیم چربی سر و ایجاد محیط مناسب برای رشد مو ، تامین مواد مورد نیاز بدن جهت ترمیم موهای آسیب دیده و رشد مجدد مو می باشد. طبق بررسی‌ها و گزارشات در مورد میزان موفقیت این محصول توسط پزشکان و مصرف کنندگان، در 87 درصد افرادی که بعنوان جامعه بالینی در نظر گرفته شدند با رعایت تغذیه و مصرف منظم، امیلا تا حد رفع کامل ریزش مو به آن‌ها کمک نموده و موجب تقویت و رشد بهتر موهای آسیب دیده شده است.

فیناستراید یک قرص کاشت مو شناخته شده است که توسط FDA برای درمان طاسی با الگوی مردانه تایید شده است. این هورمون با مهار تولید دی هیدروتستوسترون (DHT)، هورمونی که مسئول کوچک سازی فولیکول های مو و ریزش مو است، عمل می کند و جزو یکی از بهترین قرص های کاشت مو به شمار می رود. مو یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی چهره فرد به حساب می آید. داشتن موهای بلند، پرپشت و درخشان آرزوی هر زن و مردی است. میزان رشد سریع مو به عواملی مثل ژنتیک، رژیم غذایی، مشکلات تیروئید و عفونت‌ها و … بستگی دارد. راه‌های مختلفی برای تقویت موها وجود دارد و یکی از آنها استفاده از قویترین دارو برای رشد مو است.

آمیلا، این فرآورده حاوی مواد مغذی و موثری است که به عمق پوست نفوذ میکند و باعث تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده مییشود. عصاره‌های گیاهی به‌کاررفته در آمیلا، سبب کاهش چشمگیر ریزش مو شده و با مکانیسم‌های گوناگون به رویش مجدد مو کمک میکند. این محصول آمیلا با فرمولی ۱۰۰ درصد گیاهی و فاقد مواد نگه‌دارنده دارای اثرات مثبت طولانی مدت است و هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارد. ترکیبات آمیلا میزان گردش خون در پوست سر را افزایش میدهد و در تنظیم فعالیت غدد چربی مؤثر است و ضخامت مو را افزایش میدهد.

در فارسی به نام‌های «رماس»، «رماست» و «کِیَه» خوانده شده‌است. در کتاب‌های طب سنتی با نام‌های «مصطکی»، «مصطکی رومی»، «کندر رومی»، «مستکی» و «علِک رومی» ذکر شده‌است. همچنین در انگلیسی به صمغ عربی، صمغ یمن و یا اشک خیوس هم خوانده میشود. عصاره زرد رزینی مصطکی در ماه‌های گرم سال به صورت قطراتی کوچک و خود به خودی از ساقه و شاخه‌های درخت مصطکی به بیرون می‌تراود که در مجاورت هوا سفت شده و به شکل قطرات اشک در بازار به فروش میرسد. صمغ رزینی مصطکی تا حدود ۹۰% از ماستی‌سیک اسید، ماستی‌کولیک اسید و ماستیکو رزن تشکیل شده‌ است. مقداری اسانس نیز در آن یافت می‌شود. در کتاب‌های طب سنتی خواص عدیده‌ای برای این صمغ نوشته شده‌است.

 تاثیر آمله در تقویت مو و درمان ریزش مو

آمُله، انگور فرنگی هندی یا میروبالان که در کتب طب سنتی با نام‌های آملج و اَملَج آمده‌است و به هندی آنوله و آنولا و به پنجابی و اردو آمله گویند نام یک گونه از راسته مالپیگی‌سانان است که درختی زینتی است و میوه‌های خوراکی تولید می‌کند و تا حدود ۱۸ متر ارتفاع و در برخی موارد به ندرت تا ۳۰ متر ارتفاع می‌تواند رشد کند. این گیاه طبیعتی سرد و خشک دارد. میوهٔ این درخت جزوء اندام دارویی این گیاه است و اسانس، روغن ثابت و ویتامین C جزوء ترکیبات شیمیایی این گیاه میباشد. از این در درمان سوءهاضمه، ضعف و بی قوگی استفاده میکند. این میوه تقویت کنندهٔ قلب و ذهن است. مهمترین اثرات این میوه تقویت کنندهٔ موی سر و تقویت کننده ریشه مو و برگرداندن ملانین مو و رویش مجدد مو و رفع سفیدی مو است.

ریزش مو یک مشکل رایج است که میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار می دهد. با دلایل بالقوه متعدد، یافتن درمان مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد. یکی از گزینه های محبوب، بهترین قرص های کاشت مو است که می تواند به رشد مو و کاهش ریزش مو کمک کند. در این مقاله به بررسی 10 مورد از بهترین قرص های کاشت مو در بازار، فواید و عوارض جانبی احتمالی آنها می پردازیم. در پایان این راهنما، درک بهتری از این راه حل ها خواهید داشت و برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد بهترین اقدام برای نیازهای ریزش مو خود مجهز خواهید شد.

موی افراد در مدت یک ماه، بین ۶ میلی‌متر تا ۱٫۳ سانتی‌متر رشد می‌کند. فراموش نکنید که موها مدام در معرض آسیب هستند و نشانه‌هایی مثل کدر شدن، نازک شدن، خشکی، شکنندگی، وز شدن و موارد دیگر نشان‌دهنده موی آسیب‌دیده هستند. این پک برای طول دوره درمان 6 ماهه مورد استفاده قرار می گیرد لازم به ذکر است قبل از خرید محصول پرسشنامه دارویی را تکمیل نمایید سلق، چغندر/چکندر. طبق دست نوشته‌های برجای مانده از روزگاران گذشته، مشخص شده‌است که در حدود چهار قرن قبل از میلاد، انسان با خواص دارویی و گیاهی چغندر آشنا بوده‌است و از آن استفاده میکردند. دانشمندان علم پزشکی برای این گیاه باارزش در حدود بیست و یک خاصیت درمانی تعریف کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به تامین ویتامینهای مورد نیاز رشد و تقویت مو اشاره کرد.

 تاثیر مورد در تقویت مو و درمان ریزش مو

مورد یا مورت نام یک سرده از تیره موردیان است. سردهٔ درختچه‌ای همیشه‌سبز یا درختی کوتاه با یک یا دو گونه از موردیان که بومی جنوب اروپا و آفریقای شمالی هستند. بلفارول لوسیون روغن مورد سبز (میرتول) ۵٪ در روغن بادام کاربرد درمانی و تقویت‌کننده ابرو و مژه، ضد شوره و التهاب پلک‌ها، تقویت‌کننده ابرو و مژه است. قابلیت‌های بلفارول به حدی است که حتی ریزش ابرو و مژه را نیز متوقف می‌کند و بعد از مدتی همان فردی که از ریزش رنج میبرده، دارای مژه و ابروهایی سالم و زیبا خواهد شد. ریزش موهای سر و صورت اغلب به دلیل حساسیت‌های پوستی یا آلودگی‌های قارچی است. عوارض این آلودگی‌ها به صورت ریزش، خارش و گاهی شوره (بخصوص پلک‌ها) تظاهر می‌کند.

شوینده‌های غیر استاندارد باعث از بین رفتن و شسته شدن چربی‌های مفید و ضروری پوست و موها و در نتیجه خشک و شکنندگی موها، حساسیت و خارش پوست میشوند. خشکی موها پوست باعث پوسته ریزی و در نهایت شوره میگردد. بلفارول حاوی چربی‌های سبک و سریع الجذب است که فوراً جذب پوست شده و مو گشته و عملاً جایگزین چربی‌های از دست رفته میشود. همچنین به علت خواص ضد میکروبی و ضد التهابی میرتول، این فراورده باعث پاک شدن سطح پوست و ریشه موها از عوامل میکروبی اعم از قارچ و باکتری و همچنین از بین بردن التهابات ناشی از مصرف مواد شیمیایی و پاک‌کننده در موضع میگردد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.