اخبار کسب و کارعمومی

سئوی ماندگار با رپورتاژهای با کیفیت

امروزه یکی از موثرترین و پرکاربردترین روش‌های بازاریابی دیجیتالی و در راستای آن نتیجه‌گیری مثبت در سئو سایت، انتشار رپورتاژهای آگهی در سایت‌های معتبر و پرطرفدار است. آگهی درواقع یکی از بهترین روش‌های تبلیغات است که فرد را به صورت غیرمستقیم درگیر موضوع می‌کند. به این صورت که خواننده آن رسانه تصور کند در حال خواندن گزارش یا مطلبی بی‌طرف است؛ درحالی که هرآنچه می‌بیند و می‌خواند، تلاشی زیرکانه از جانب سازمانی دیگر برای معرفی محصول یا خدمت خود در ذهن آن‌هاست. در این مطلب با ما همراه باشید تا تعدادی از موفق‌ترین نمونه رپورتاژهای آگهی را به شما معرفی کنیم. اولین نکته در این مورد توجه به فرآیند پیچیده و زمانبر بودن سئو در تهران است. پس اگر می خواهید به یک تیم سئو در تهران اعتماد کنید که به شما تضمین ارتقاء رتبه سایت در مدت کوتاهی می دهد، این تیم اصلاً قابل اعتماد نیست.

سئوی ماندگار با رپورتاژهای با کیفیت

رپورتاژ به چه معنی است؟

این کلمه دارای ریشه ای فرانسوی و به معنی گزارش است. در واقعیت می توان این کلمه را معادل یک خبر تبلیغاتی قرار داد. شما با کمک رپرتاژ می توانید به کاربران و مشتریان، نوع خدمتی که ارائه می دهید را معرفی نمایید. اگر رپرتاژ مورد استفاده توسط شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد می توانید به این مسئله مطمئن باشید که کسب و کار شما رونق خواهد گرفت. اما منظور از رپرتاژ با کیفیت چیست؟

رپرتاژی با کیفیت محسوب می شود که به صورت واضح و روان، به معرفی فعالیت شما بپردازد، تمامی سوال های به وجود آمده در ذهن کاربر و خواننده ی رپرتاژ را پاسخ دهد و در یک کلام، بتواند کاربر را نسبت به خواندن ادامه ی متن و آشنایی با سایت و کسب و کار شما ترغیب نماید. شما می توانید نسبت به سفارش رپرتاژ در رایا مارکتینگ اقدام کرده و از تعرفه رپورتاژ خبری اطلاع پیدا کرده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

تاثیر رپرتاژ بر سئو از طریق بک لینک

یکی از مواردی که به شدت بر روی سئوی سایت شما تاثیر میگذارد بک لینک است. اگر بتوانید بک لینک های مفیدی ایجاد نمایید و با سایت هایی که دارای سئو سایت بالاتری هستند در ارتباط قرار بگیرید، می توانید سئو سایت خود را افزایش دهید. با استفاده از بک لینک می توانید به گوگل نشان دهید که سایت شما مطالب نوین و مفیدی را در اختیار کاربران قرار داده که می تواند نیاز آن ها را رفع نماید. فراموش نکنید گوگل به تجربه کاربران در یک سایت اهمیت فوق العاده ای می دهد. حال میخواهیم بدانیم تاثیر رپرتاژ بر سئو از طریق بک لینک چگونه است؟

تاثیر پکیج رپورتاژ آگهی بر سئو

نکته ای که همین ابتدا باید بگوییم این است که تاثیر رپورتاژ آگهی شما بر سئو سایتتان تا حد زیادی به سئوی محتوایی که منتشر می کنید بستگی دارد. این موضوع شامل چگالی کلمات کلیدی، روان بودن متن، عنوان بندی با کلمات کلیدی بلند، استفاده از کلمات کلیدی در تیتر و… می باشد. اگر سئوی مطلب به خوبی انجام شود بازدید های زیادی از طریق گوگل خواهد گرفت و باعث بهبود سئوی سایت شما از طریق بک لینک ها خواهد شد.

یکی از ویژگی های مهم استفاده از پکیج رپورتاژ آگهی این است که شما از تعداد زیادی سایت بک لینک می گیرید. حتی ممکن است اگر مطلب شما خیلی خوب باشد توسط سایت های دیگر نیز استفاده شود و این یک امتیاز مثبت تر برای شماست، البته این کار عمدتا به وسیله ربات هایی که به صورت اتوماتیک در سایت ها می چرخند و مطالب جدیدشان را کپی می کنند انجام می شود. این مقوله در واقع برای شما تعداد زیادی بک لینک دائمی به ارمغان خواهد آورد.

چرا بک لینک های رپورتاژ خبری فوق‌العاده هستند؟

رپورتاژ آگهی درواقع یک مقاله با موضوع تبلیغات یا معرفی از برند شما یا قسمتی از خدمات و محصولاتتان است که در یک سایت معتبر درج می‌شود. هنگامی که در سایت میزبان صفحه‌ای برای شما ساخته‌شد و اطلاعاتتان درون آن صفحه درج شد، لینکی به یکی از صفحات سایتتان داده می‌شود. این لینک خارجی که سایت شما دریافت می‌کند، بک‌لینک نام دارد. اثر بک لینک بر سئو انکارنشدنی است.

نقش رپورتاژ آگهی و تبلیغات اینترنتی در فروش

امروزه در هر کسب‌وکاری فعالیت داشته باشید، تبلیغات رکن مهمی را به خود اختصاص داده‌است. تفاوتی ندارد حوزه کاری شما چه باشد. باید بدانید مشتری بالقوه‎‌ای که بازارتان دارد را، کجا می‌توان پیدا کرد و چگونه شرحی از کسب‌وکار، خدمات و محصولاتتان را برایش بازگو کنید. فعالیت در حوزه مجازی علی‌الخصوص داشتن یک سایت برای ارائه محصولات یا خدمات به مشتریان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

باید برای کسب و کار خود راهی پیدا کنید که به شناخت مشتری احتمالی از شما منجر شود. با این حساب، شما می‌توانید با قرار دادن یک اگهی از قسمتی از کسب و کار خود درون یک سایت دیگر و دادن لینک به وبسایت خود، تبلیغات از طریق رپورتاژ آگهی داشته باشید. می‌توان گفت امروزه این روش تبلیغات، مخاطب و طرفداران بیشتری نسبت به دیگر روش‌ها دارد.

پس به راحتی می‌توانید با دانستن نکات مهم خرید رپورتاژ، اقدام به دریافت این نوع تبلیغ کرده و کسب و کار خود را رونق دهید. هنگامی که بک‌لینک از سایت شما درون سایت دیگر قرار می‌گیرد، نماینده شما و برندتان درون سایت لینک‌دهنده است. این کار معمولا باعث جذب مخاطبان جدید می‌شود و تعداد بیشتری از مردم از شما، برند، محصولات و یا خدماتتان آگاهی پیدا می‌کنند.

چه بسا همین مخاطبان بعدها با استفاده از روش دایرکت وارد سایت شما شوند که تاثیر بسیار مثبتی بر سئو شما خواهد گذاشت.

جمع بندی

یک رپورتاژ آگهی هدفمند و اثر گذار، محتوایی است که حتی با آوردن نام یک محصول، خدمات یا برند خاص، حس اینکه خواننده زمانش را برای مطالعه تبلیغات شخص دیگری تلف کرده بوجود نیاورد.

علاوه بر تمرکز بر روی محتوای اصلی، گوگل بر روی خرید بک لینک حساسیت خاصی داشته و تمایل ندارد که محتوای تبلیغاتی را به کاربرانش نشان دهد. توجه به نحوه استفاده از بک لینک ها در این قسمت از رپورتاژ اهمیت بالایی داشته و باید در مورد اینکه لینک های شما به ترتیب در کجاهای متن قرار داده شوند اطلاعات کافی داشته باشید. ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب به شما توصیه می کنیم که در صورت نداشتن دانش و زمان کافی برای تولید یک رپورتاژ آگهی خلاقانه و اثر گذار بر روی بهینه سازی سایت، با یک تماس با متخصصان شرکت دارکوب، در زمان کوتاه رپورتاز آگهی جذاب و تاثیر گذاری را دریافت خواهید کنید.