اخبار کسب و کارعمومی

سوالات احتمالی کنکور حرف آخر

سوالات احتمالی 1403 حرف آحریکی  از پکیج های بی نظیرو شگفت انگیز می باشد و تمام سوالاتی که احتمال دارد در کنکور 1403 طراحان و اساتید طراحی کنند شبیه ساز شده است و دانش آموزان با دیدن این آزمون ها دیگر سر جلسه کنکور غافل گیر نخواهند شد دراین بخش شما را به  مطالعه جذاب ترین بخش هایی که برای تمام دانش آموزها نیاز است دعوت می کنیم.

سوالات احتمالی کنکور حرف آخر

آزمون های احتمالی کنکور 1403 حرف آخر

همه رتبه برترهای سال 98 و 99 و 1400 به این اعتقاد دارند که مطالعه درس ها بدون آزمون و خطا(شرکت در آزمون های آزمایشی) هیچ ارزشی ندارد و کسی که شب و روز برای کنکور وقت بزارد ولی در آزمون های آزمایشی شرکت نکنند صدرصد در سرجلسه کنکور سراسری به مشکل بر می خورد. سوالات احتمالی 1403 تیرخلاص حرف آخر برای دانش آموزهایی است که از اردیبهشت و خرداد می خواهند تمام دروس را جمع بندی کنند . این پکیج هم مانند سوالات احتمالی 99 که اکثر دانش آموزها راضی بودند صدرصد در کنکور 1403 شباهت و مطابقت های زیادی را دارد نمونه ای از مطابقت های پکیج های حرف آخر را با کنکور 99 می توانید ببینید.

ویژگی های آزمون های احتمالی کنکور 1403

آزمون های آزمایشی یا سوالات احتمالی حرف آخر بهترین روش برای دانش آموزهاس که نتایج چند ماه مطالعه خودشان را ببینند این آزمون ها نتیجه تلاش و تجربه تمام می باشد در این آزمون ها اساتید تمام سوالات ها را به صورت تالیفی که توسط خودشان طرح شده و شبیه ساز کردند. از ویژگی های دیگر سوالات احتمالی 1402 بودجه بندی آن می باشد که مطابق با کنکور سراسری سال های پیش است تمام جواب این سوالات به صورت تصویری یا همان پاسخ نما  داخل دی وی دی ها جداگانه حل شده است و با کلیک روی هر سوال جواب هاش برای شما اجرا می شود. دانش آموز وقتی که آزمون تمام می شود با یک درسنامه کامل که دقیقا مانند کلاس های حضوری هس روبه رو می شود جواب این دی وی دی ها حدود 150ساعت می باشد.

سوالات احتمالی رشته تجربی و همچنین ریاضی را هم می شود به صورت تکی خریداری کرد. برای خرید هر کدام از موارد بالا می توانید روی لینک ها کلیک کنید تا وارد سفارش ها شوید و برای اطلاعات بیشتر می توانید به مشاوران ما هم تماس حاصل نمایید. سوالات احتمالی حرف آخر توسط اساتید زیر شبیه سازی شده است و دانش آموزانی که قبلا پکیج های حرف آخر را تهیه کردند یا تا حالا آشنایی نداشتند می توانند این محصول را انتخاب کنند که با سوالات کنکور 1402 آشنا شوند  . و درس ها را یک یا دو ماه مونده به کنکور جمع بندی کنند.

اساتید درس های سوالات احتمالی شامل:

  • عبدالرضا منتظری
  • مهران قاسمی
  • پیمان کامیار
  • غلامحسین شیروانی
  • شعبانی و شاکری و روان
  •   علیرضا یوسفیانپور
  •  محمد واعظی
  •  مجتبی محمودی
  • محسن منتظری

محتوا و سبک برگزاری سوالات احتمالی 1403

آزمون های شبیه ساز یا پیش بینی کنکور که توسط موسسه حرف آخر طراحی شده است شامل دفترچه عمومی و اختصاصی مطابق با بودجه بندی کنکور می باشد این دفترچه های مانند آزمون های سراسری و آزمایشی سفید رنگ می باشد و جواب این آزمون ها به صورت دی وی دی می باشد این آزمون ها وقتی که داوطلبان خریداری می کنند همون اول کار برای دانش آموز ارسال می شود و دانش آموز صبح ساعت 8 از خواب بیدار می شود و مطابق با تایم و زمان کنکور از خودش آزمون می گیرد . آزمون های شبیه ساز 1402 حرف آخر اگر دو روز یکبار گرفته شود بهتره چون دانش آموز این فرصت را دارد که آزمون ها را تحلیل کنند.

دریافت آزمون های رایگان حرف آخر

استاد منتظری مدیر موسسه حرف آخر پکیج 5 روز با حرف آخر را به صورت کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان قرار داده است و داوطلبان علاوه بر اینکه 20 درصد مطالب آموزشی از هر درس را دریافت می کنند 5 آزمونک هم داخل این پکیج می باشد و می توانند از سوالات شبیه ساز و تالیفی اساتید استفاده کنند. برای دریافت پکیج های رایگان می توانید همینجا محصولات را سفارش بدید. پاسخ نامه 10آزمون حرف آخر علاوه بر جواب های کلیدی شامل پاسخ نما می باشد و در تمام جواب ها اساتید قبل از اینکه سوال را حل کنند درسنامه هایی مربوط به سوال داده می شود تا دانش آموز اگر مطلبی را فراموش کرده است اشاره شود و دانش آموز به راحتی می تواند سوال را تحلیل کند.

آزمون های پیش بینی 1403 خوبه؟

این پکیج هر ساله در کنکور سراسری چند سال اخیر شباهت های زیادی داشته است وداوطلبان کنکوری از بهمن ماه به بعد فقط با آزمون های جامع می توانند درس ها را مرور کنند  یا اینکه با این سوالات می توانند با انواع تست های متنوعی آشنا شوند و به راحتی در کنکور سراسری همه سوالات ها برایشان آسان شود. دانش آموزان نظام قدیم! دیگر نگران برنامه آموزشی خود نباشید!

موسسه کنکوری حرف آخر برای دانش آموزان نظام قدیم نیز برنامه آموزشی در نظر گرفته‌اند که می‌توانید با خرید پکیج های آموزشی نظام قدیم، تمامی مباحث و دروس کنکور را در قالب دی وی دی یا پکیج های آموزشی مشاهده نمائید. هدف اصلی سایت رسمی حرف آخر این است که تمامی محصولات را با مناسب‌ترین قیمت به فروش برسانند تا تمامی داوطلبان کنکور به کسب بهترین رتبه برسند. این آزمون ها برای دانش آموزانی خوب است که استرس جمع بندی و همچنین درس ها را مرور نکرده باشند .

حرف آخر رایگان

گاها موسسه کنکوری حرف آخر روی قیمت پکیج های آموزشی خود تخفیفاتی می‌گذارد و سعی بر آن دارند تا محصولات آموزشی را با نازل ترین قیمت به فروش برسانند. در واقع موسسه کنکوری حرف آخر گاها پکیج های آموزشی و کتاب کار‌ها را به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند و اکثر مواقع برای بهره بردن همه داوطلبان از تمامی پکیج‌های آموزشی، تخفیفات بی نظیری را در نظر می‌گیرند. پکیج های حرف آخر رایگان دقیقا همان پکیج‌های پولی هستند، با این تفاوت که به دلیل استقبال بی نظیر داوطلبین، در یک بازه زمانی مناسب به صورت رایگان عرضه می‌شوند تا همه از این مطالب پر طرفدار استفاده کنند.

در واقع ما به همه داوطلبان پیشنهاد می‌کنیم که تنها یکبار ویدیو‌های آموزشی رایگان موجود در اینترنت را مشاهده کننده تا با سبک آموزشی پکیج های کنکوری حرف اخر آشنایی پیدا کنند و در صورتی که مباحث سخت را به آسانی یاد می گیرید، اقدام به خرید نمائید. یک جزوه خلاصه و مفید که مباحث ، صفحات و سوالات فوق احتمالی کنکور 1402 را در آن جمع آوری کرده ایم  که به کمک آن به راحتی می توانید حداقل 30 درصد به درصد های خود اضافه کنید پیشنهاد میکنیم اگر مایل هستید امسال در کنکور سراسری حتما نتیجه بگیرید حتما در کنار این سوالات احتمالی فیلم های جمع بندی دوپینگ و پیش بینی سوالات کنکور که آن نیز به صورت رایگان در همین سایت بارگذاری شده است را نیز مشاهده کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.