مرگ ۳ تن به دلیل گازگرفتگی در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از کشته شدن 3 نفر بر اثر انفجار گاز خبر داد.

3 نفر بر اثر گاز سمی در تهران جان باختند

سیدجلال مالکی در گفت وگو با تیتر نیوز. وی درباره جزئیات این حادثه خونین گفت: بعدازظهر پنجشنبه ساعت 18:30 انفجار گاز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن کارکنان آتش نشانی ستاد فرماندهی انتظامی به منطقه حادثه اعزام شدند. چوک، خیابان انصاری فرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان مسکونی چهار طبقه بوده که دارای یک واحد بوده است، گفت: در طبقه سوم این ساختمان واحدی در 65 متری محل وقوع حادثه وجود داشت. پس از رسیدن آتش نشانان، ورودی ساختمان باز شد. آتش نشانان با ورود به محل حادثه با جسد سه نفر مواجه شدند که دو مرد 80 تا 40 ساله و یک زن 70 ساله روی زمین افتاده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: آتش نشانان این افراد را به عوامل اورژانس در محل حادثه تحویل دادند که با بررسی علائم حیاتی سه نفر جان خود را از دست دادند.

ملکی گفت: اجساد برای مشخص شدن علت واقعی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شدند اما شواهد نشان می دهد که مسمومیت با گاز مونوکسید کربن باعث مسمومیت و مرگ این افراد شده است. یک بخاری گازی بدون دودکش در محل بود. ظاهرا اهالی این خانه به این فکر بودند که گازهای سمی از داخل دودکش خارج می شود، بخاری بدون دودکش جلوی شومینه گذاشته اند. اقدام خطرناکی که در گذشته شاهد آن بوده ایم باعث گازگرفتگی مردم شده است.

وی با بیان اینکه آتش نشانان محل را به عوامل انتظامی تحویل داده و ماموریت خود را به پایان رساندند، گفت: آتش نشانان ساعت 19:19 به ایستگاه بازگشتند.

نصب غیر ایمن بخاری منجر به نشت گاز مونوکسید کربن و گازگرفتگی شده است

انتهای پیام