اخبار کسب و کارعمومی

نحوه سفارش انگشتر آنلاین

خرید انگشتر

قصه دست‌ها داستانی عجیب و زیبا دارد. دست نمادی از حمایت، حفاظت و قدرت است. دست‌ها پر از احساس و برکت هستند و خستگی کار، تحمل رنج و شادی‌های روح ما را به دوش می‌کشند و منشا پایداری، مهمان نوازی و بخشش هستند. به همین دلیل، عضو بسیار قابل توجهی در بدن هستند که می‌توان با خرید انگشتر داستانی دیگر به نام زیبایی را برای آن‌ها رقم زد.

نحوه سفارش انگشتر آنلاین

البته، ناگفته نماند که انگشترها نیز هر کدام داستانی دارند. بعضی یادآور دوستان قدیمی، بعضی یادآور شکست‌ها و بعضی دیگر یادآور شادی و نتیجه زحمات ما هستند که بعد از تلاش بسیار و با مزد زحماتمان آن‌ها را تهیه کردیم. بعضی هم نمادی هستند که در انگشت‌های افراد مختلف می‌نشینند و مقام آن‌ها را یادآوری می‌کنند. انگشتر شیک یا انگشتر ساده و مینیمال فرقی ندارد، در واقع انتخاب هر کدام از آن‌ها بسته به ذائقه و حالت روحی شما دارد که می‌تواند متناسب با سن، موقعیت مکانی و زمانی تغییر کند.

برای اندازه گیری انگشتر دقیق تر می بایست اندازه طولی دور انگشت و اندازه طولی بند انگشت ، اندازه گیری شود ، برای انتخاب سایز خود عددی ما بین دو اندازه بدست آمده را در نظر بگیرید.

انگشتر مناسب، انگشتری است که شخصیت شما را نمایش دهد و در واقع، شما و ماهیت وجودیتان را برای دیگران شرح دهد. به همین دلیل، دقت در انتخاب انگشتر و ست کردن آن با لباس مناسب و متناسب با فضایی که قرار است حضور پیدا کنید اهمیت بسیار زیادی دارد که نباید دست کم گرفته شود و در واقع توجه بسیار زیادی می‌طلبد.

تاریخچه انگشتر

بعضی از انگشترها که به انگشتر امضا معروف هستند، در زمان‌های گذشته و در دستان پادشاهان و حکمرانان قرار می‌گرفتند تا مهر تاییدی بر حکمی باشند که صادر می‌کنند. با گذشت زمان، انگشتر دیگر بیشتر حالتی تزیینی به خود گرفت و با گذشت زمان و مهم‌تر شدن مد و فشن، شکل جدیدی به خود گرفت و از پنج انگشت اصلی به بندهای بالایی، انگشت پاها و مانند حلقه‌ای به دور بازوها قرار گرفت.

هر کدام از این موارد زیبایی خاصی دارند که متناسب با ذائقه افراد می‌توانند انتخاب شوند و زیبایی بیشتری به همراه بیاورند. برای خرید هر کدام از این موارد بهتر است ابتدا، از امنیت و اعتبار وب‌سایتی که می‌خواهید خرید کنید اطمینان حاصل کنید و سپس، به خرید انگشتر یا هر اکسسوری دیگری که علاقه داردی بپردازید.

نحوه انتخاب انگشتر مناسب

ابتدا، باید تعیین کنید که مورد نظر مانند انگشتر، گوشواره، گردنبند و مانند آن را برای چه موقعیتی قرار است بپوشید. اگر قرار است یک روز عادی را به همراه دوستانتان سپری کنید، طبیعتا پوشیدن یک انگشتر بزرگ و دست و پا گیر یا پوشیدن گوشواره آویزی بلند گزینه مناسبی نخواهد بود.پس باید متناسب با یک روز عادی و فعالیت‌های روزمره استایل و انگشتر کژوالی را انتخاب کنید که آزادی بخش باشد و در کنار زیبایی شما را محدود نکند.

شاید اینگونه به نظر برسد که برای استفاده از زیورآلات در طی روز از انگشترهای بدل استفاده کنید. مخصوصا برای افرادی که علاوه بر کار بیرون، آشپزی و فعالیت‌های داخل خانه را نیز انجام می‌دهند. درحالی‌که، برعکس این قضیه درست است و بهتر است از انگشتر طلا یا فلزات با ارزش دیگر مانند یا مردانه استفاده کنید. یا حتی می‌توانید از یک انگشتر لوکس که نگینی کوچک از الماس یا سنگ‌های قیمتی دارد استفاده کنید.

با گذشت سال‌های متمادی، پیشرفت تکنولوژی، افزایش خلاقیت انسان‌ها و تغییر و تنوع در سلیقه و ذائقه آدم‌ها انواع زیورآلات مختلف به بازار عرضه شده‌ است و البته، روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها نیز افزوده می‌شود. از گرفته تا نوع مردانه آن همگی تحت تاثیر تغییر همزمان با مد طرح‌های جدیدی را پذیرفته‌اند.

انگشتر عقیق

عقیق سنگی نیمه قیمتی است که انواع مختلفی چون عقیق کبود، عقیق سلیمانی، عقیق سرخ، عقیق شجر، عقیق یمنی و عقیق زرد، عقیق نارنجی و عقیق خزه‌ای دارد. انگشتر عقیق یک انگشتر تک جنسیتی است و هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. هر کدام از این عقیق‌ها خواص مخصوص به خود را دارند.
• عقیق یمن، همانطور که از نامش مشخص است، سنگی نهفته در کوه‌های یمن است و بهترین نوع عقیق موجود در جهان شناخته شده است.
• عقیق قرمز، برای کاهش و از بین بردن افسردگی، اضطراب و استرس به کار می‌رود.
و عقیق نارنجی، از این عقیق برای درمان بیماری‌های مربوط به سر و تقویت حافظه استفاده می‌شود.
• عقیق زرد، برای افزایش قدرت بیان استفاده می‌شود.
• عقیق خزه‌ای، برای درمان دیابت و بیماری کلیوی کاربرد دارد.
ن عقیق سلیمانی، انرژی‌های منفی بیشتری را دفع می‌کند.
• عقیق شجری، ایجاد آرامش و حس شادی و سرزندگی

انگشتر با سنگ ماه تولد

انگشتر با سنگ ماه تولد یکی دیگر از انواع انگشتر است که طرفدران بسیار زیادی دارد. سنگ ماه تولد سنگی قیمتی است که نماد ماه تولد فرد را نمایش می‌دهد که می‌توانید از /ان به عنوان آویزی در گردنبند یا نگینی در انگشتر استفاده کنید.
تاریخ نگاری یهودی باور داشت که سنگ ماه تولد افراد با علائم زودیاک آن‌ها ارتباط دارد و می‌تواند فردی که گردنبند ماه تولدش می‌پوشد را حفظ کرده و انرژی‌های منفی را از او دور کند یا حال روحی او را بهبود ببخشد.

انگشترهای گیاردینتی

این انگشتر پیشینه‌ای ایتالیایی دارد که به معنای باغ کوچک است که از ترکیب چندین سنگ کوچک تشکیل می‌شود و به سبب تنوع در رنگ‌ها یادآور باغی کوچک پر از گل‌های رنگارنگ است و پیشتر در اواخر قرن 18 میلادی طرفداران زیادی داشت که دوباره بعد از گذشت سال‌ها دوباره به صحنه مد و فشن بازگشت.

انگشترهای چند انگشتی

این انگشترها از حلقه‌هایی تشکیل شده است که می‌تواند در چند انگشت به‌طور همزمان قرار بگیرد و دو، سه یا چهار انگشت شما را پوشش دهد. این انگشترها را بیشتر طرفداران سبک هیپ هاپ به صحنه مد در دنیا اضافه کردند و همین موضوع باعث شد تا زیبایی و تنوع بیشتری به جهان اضافه شود.

مدلی از می‌تواند از این نوع انگشتر باشد که هم جلوه زیبایی به انگشت شما بدهد و هم به واسطه وجود نقره حالتی درمانی داشته باشد و به بهبود وضعیت روحی و کاهش افسردگی و دلمردگی کمک کند.

انگشتر انگشت پا

انگشترهای انگشت پا که امروزه یکی از زیورآلات بسیار متداول است، یکی از محصولات بسیار زیبا و شیک است که بنابر درخواست و سلیقه شما ممکن است از جنس استیل، نقره یا هر فلز دیگری تهیه شود.
این انگشترها را می‌توانید در هر کدام از انگشت‌های پا استفاده کنید و از تزیین انگشت‌ها به کمک این انگشترها لذت ببرید.

انگشترهای زنجیری متصل به دستبند

این انگشترها که از طریق زنجیرهای ظریف سه گانه به یک دستبند متصل می‌شوند، هم انگشتان شما را زینت می‌دهند و هم مانند پوششی بر روی دست‌ها قرار می‌گیرند و جلوه زیبایی به دستان شما می‌دهند. این انگشتر می‌تواند شما را در مراسم مهم و رسمی همراهی کند و جلوه بیشتری به لباس شما ببخشد.

انگشترهای پینکی یا انگشتر انگشت کوچک

این انگشترها که به انگشتر پنجم هم معروف است، در انگشت کوچک هر دو دست می‌تواند پوشیده شود. تاریخچه این انگشتر به دورانی بازمی‌گردد که آن را به دانشجویان فارغ‌التحصیل مهندسی در آمریکای شمالی اهدا می‌کردند تا یادآور تاثیر و اهمیت حرفه‌ای که انتخاب کرده‌اند باشد و به نوعی تشویق و تعهد را به آن‌ها یادآوری کند.
این نوع انگشترها در دوره‌ای اهمیت خود را از دست دادند. اما، با شروع قرن 21 دوباره به صحنه مد پاریس بازگشت شکوهمندانه‌ای داشتند و توانستند دل جوانان را بربایند و تقریبا به یکی از اکسسوری‌های اساسی و اصلی در استایل جوانان تبدیل شوند.