اخبار کسب و کارعمومی

پرطرفدارترین جی شاک های های کپی

جی شاک برندی نام آشنا از سری ساعت های اسپورت است. این ساعت ارزشمند و پر مخاطب تحت شرکت ژاپنی کاسیو تولید و بازار جهانی عرضه شده است، خصوصیتی که این ساعت ها دارا هستند مقاومت و کیفیت ساخت بالا است، ساعت های ورزشی جی شاک به مقاومت بسیار بالا در برابر آب نیز مشهور است.

پرطرفدارترین جی شاک های های کپی

ساعت جی شاک های کپی:

با توجه به بالا بودن نسبی قیمت های این برند کشور های مونتاژ کننده مثل چین، ژاپن و تایلند شروع به تولید نمونه های کپی شده این ساعت نیز نمودند حتی بعضی از برند های مطرح مثل امپاور یا اکسپونی از طراحی این ساعت ها الگو برداری کرده و شروع به تولید این ساعت ها کردند. مدل های ساعت جی شاک های کپی که در سالی بند مشاهده میکنید از انواع مختلفی گردآوری شده است. این ساعت ها کیفیت ها و قیمت های گوناگونی دارند که سعی میکنیم شما را با دنیایی از ساعت های جی شاک با قیمت مناسب و کیفیت رضایت بخش روبرو کنیم.

در کشور ما خرید جی شاک های کپی  ارزان بسیار مرسوم است و طرفداران این مدل های کپی این ساعت را دوست دارند ما در سالی بند انواع مختلف این ساعت ها به جز مدل درجه سه تامین کردیم میتوانید از فیلتر ها استفاده کنید و بر اساس قیمت و متریال بهترین ساعت خود را برگزینید، برای خرید ساعت جی شاک های کپی محل و مکان استفاده از آن را مد نظر قرار دهید، این ساعت ها با کیفیت بالای خود شما را تا مدت زمان زیادی راضی نگه خواهند داشت. شاید شما هم شنیده باشید که هرچه ساعت بزرگ تر باشد بهتر است. اگر شما هم به دنبال ساعت ای بزرگ هستید، ساعت جی شاک کاملا مناسب شماست.

ساعت های کپی محصول کشور چین:

این ساعت ها از سه کیفیت تشکیل میشوند که در فروشگاه سالی بند کیفیت درجه سه به دلیل عدم کیفیت تامین نمیشود چون ارزش خرید بسیار پایینی دارند و نسبت قیمت و کیفیت در این دسته مناسب نیست و اما کیفیت های درجه 2 که قیمتی مناسب دارند و از کیفیت ساخت بسیار خوب تشکیل شده است چیپست دیجیتال این ساعت بسیار قوی ولی موتور آنالوگ آن معمولی است .

در این دسته از ساعت ها معمولا امکانات اصلی ساعت های جی شاک مثل قطب نما یا ساعت جهانی و یا عقربه های ثانویه داخل صفحه آن غیر فعال است و تولید کننده سعی کرده همان طراحی را با امکاناتی ساده و با قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا عرضه کند. ساعت های درجه یک کیفیت ساخت همان سری درجه 2 را دارند با تفاوت این که معمولا 70% امکانات نمونه اصلی را دارند، این ساعت ها مقاومت بالایی دارند و بعضا در طراحی با نمونه اصلی در امکانات و کیفیت ساخت مو نمیزند و جالب است قیمت این ساعت ها یک پنجم ساعت های اصلی هم نیست!

جی شاک از سال ۱۹۸۳ برند موردعلاقه ماجراجویان، ورزشکاران و حرفه ای ها بوده است. این ساعت های به گونه ای ساخته میشوند که در برابر چالش برانگیزترین شرایط، از دماهای بسیار بالا و پایین گرفته تا ضربه های سنگین مقاوم باشند . همین ویژگی آنها را به ساعت مورد علاقه برای هر کسی که به دقت، استحکام و تطبیق پذیری اهمیت میدهد تبدیل میکند. ساعت مچی جی شاک اصل بهترین ساعت برای کسانی است که بهترین دوام، عملکرد و سبک را میخواهند. این برند ساعت‌، طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند مقاومت در برابر آب،‌ مقاومت در برابر ضربه، کرونومتر، تایمر شمارش معکوس، زنگ هشدار، زمان جهانی و… را ارائه میدهد.

ساعت های جی شاک در سبک ها و طرح های مختلف، از کلاسیک تا مدرن و گاها اسپورت عرضه میشود. اما بهترین مدل های ساعت جی شاک برای شرایط مختلف کدام ها هستند؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به شما ۱۰ تا از بهترین مدل های ساعت جی شاک اصل را معرفی کنیم. یک ساعت UNISEX و قیمت مناسب که مناسب همه شرایط است. این مدل به جای تکیه بر ظاهر شلوغ و طراحی های پیچیده ای که ساعت های جی شاک دیگر دارند، نمایشگر دیجیتالی و تاریخ شمار کوچکتری دارد.

بدون تمام زنگ هشدارها و سوت های اضافی، پوشیدن این ساعت برای موقعیت های رسمی تر مناسب است. ساعت جی شاک سری DW-5600 عملکردهای متنوعی از جمله تایمر، کرونومتر و زنگ هشدار دارد. همراه با ساختار ضد گلوله و ضد آبی که این ساعت دارد،‌ این جی شاک یک اکسسوری ایده آل برای افزودن به کمد ساعت هایتان است. اگر میخواهید یک ساعت جی شاک اصل بخرید،‌ نیازی نیست که هزینه گزافی بپردازید. ساعت های DW-9052 یک انتخاب مقرون به صرفه برای کسانی که به دنبال ساعت های کاربردی هستند میباشند.

این جی شاک،‌ با قیمت پایینی که دارد، تمام عملکردهای دیگر مدل های ساعت جی شاک اصل از جمله کرونومتر، تقویم، زنگ هشدار، تقویم پرپچوال، مقاومت در برابر شوک، نمایشگر ۲۴ ساعته و تایمر را دارد. از مکان هایی که دمای بسیار بالایی دارند رد شوید، به داخل استخر بپرید، با کامیون از روی آن رد شوید و یا حتی آن را از طبقه سوم به پایین پرت کنید! این ساعت همچنان سالم خواهد ماند. شاید به همین دلیل باشد که به عنوان یکی از بهترین مدل های ساعت جی شاک اصل با قیمت مناسب شناخته میشوند.

ساعتی که در عین سبک بودن، مقاومت بالایی تا حد ساعت های خلبانی دارد. قاب این ساعت از نوع مونوکوک کربنی با کارایی بالا که قدرت و سبکی را در موقعیت های بی شماری نشان میدهند توسعه یافته است. طراحی تمیزتر که محافظ دکمه را حذف میکند، از طریق بهبود استحکام قاب و ساختار جدید توسعه یافته به دست آمده است. از جمله قابلیت های این ساعت میتوان به نور پس زمینه، کرونومتر، ۵ زنگ هشدار،‌ نمایشگر ۲۴ ساعته، تقویم خودکار پرپچوال اشاره کرد. همچنین ۲۹ منطقه زمانی و ۴۸ شهر بر روی این ساعت تنظیم شده است.

ساعت جی شاک قرمز های کپی برند جیشاک کاسیو دارای طراحی خاص و یکی از گران ترین ساعت های سری ارجینال جی شاک است. این ساعت دارای قاب مشکی با بند و طراحی قرمز است. این ساعت بسیار با کیفیت تولید شده و دارای دو موتور مجزا آنالوگ و دیجیتال است. عقربه های شبرنگ دارد و نمایشگر آن نیز از نوع مات است. داخل صفحه ساعت 4 نمایشگر دیده میشود که هر کدام امکانات خاص خود را دارد. چنانچه تم قرمز در خرید ساعت های جی شاک مد نظر شماست مدل 13 انتخاب خوبی است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.