پرواز هواپیما و بالگرد اورژانس تهران برای نجات زنی باردار در زاهدان

پرواز هواپیما و بالگرد اورژانس تهران برای نجات زنی باردار در زاهدان

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از اعزام یک فروند هواپیمای اورژانس و یک فروند بالگرد برای نجات یک مادر باردار در سیستان و بلوچستان خبر داد.

محمد اسماعیل توکلی در گفت وگو با تیتر نیوزوی در این خصوص گفت: عصر روز گذشته 25 اسفندماه درخواست کمک برای انتقال یک زن باردار 17 ساله از استان سیستان و بلوچستان که به دلیل نارسایی کبد نیاز به پیوند فوری داشت به EOC وزارتخانه ارسال شد. تبدیل شدن سلامتی با توجه به مسافت زیاد زاهدان تا تهران و اهمیت زمان در این امر، اورژانس هوایی استان تهران با هماهنگی نیروی هوایی ارتش و معاونت ارتباطات وزارت بهداشت برای همکاری به زاهدان پرواز کرد. انجام دهید پرواز ساعت 7:52 صبح امروز.

وی با بیان اینکه این هواپیما ساعت 10:35 در فرودگاه زاهدان به زمین نشست، گفت: بیمار نیز ساعت 11:48 با علائم حیاتی پایدار به تهران پرواز کرد. در این پرواز 3 ساعت و 20 دقیقه ای، کارشناسان اورژانس هوایی استان تهران خدمات و مراقبت های تخصصی لازم را به بیمار ارائه کردند و هواپیما در ساعت 15:08 دقیقه وارد تهران شد.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران ادامه داد: بیمار در حالی که علائم حیاتی وی ثابت بود در ساعت 15:15 دقیقه در اورژانس تهران به آمبولانس زمینی مجهز به تجهیزات آی سی یو منتقل شد و از آنجا به بیمارستان فیروزگره منتقل شد. دریافت خدمات پزشکی ضروری و فوری

انتهای پیام