استان ها

پلیس با مجاهدت در جهت امنیت مردم افتخار آفرینی می کند

پلیس با مجاهدت در جهت امنیت مردم افتخار آفرینی می کند

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز از سنندج، ” اسماعیل زارعی کوشا” در قرارگاه نوروزی پلیس با حضور سردار” علی آزادی” و معاونان انتظامی استان با قدر دانی از زحمات شبانه روزی پلیس استان، بیان کرد: پلیس در جهت ایجاد امنیت و آرامش مردم مجاهدانه پای کار است و این خود مایه افتخار است.

وی افزود: انتظامی استان در ماموریت ها در طول سال خوش درخشید، که این مهم حاصل ایثار و از خودگذشتگی مجموعه کارکنان انتظامی است.

استاندار استان کردستان با بیان اینکه پلیس در جهت آرامش مردم فداکاری می کند، گفت: پلیس در استان از محبوبیت خوبی برخوردار است و این اعتماد در سایه مردم داری و خدمت رسانی شبانه روزی پلیس حاصل شده است.

زارعی کوشا در ادامه به اقدامات انتظامی استان اشاره کرد و افزود: بخش عمده ای از اقدامات پلیس مجاهدت های خاموش می باشد که این همه رشادت ها در جهت امنیت و آرامش روانی شهروندان است و قابل تقدیر است.
کشف ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار مواد محترقه در کردستان

سردار ” علی آزادی” در ابتدای این جلسه با بیان اینکه پلیس استان در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با جان و دل پای کار است، بیان داشت: اقدامات خوبی از ابتدای سال تا کنون در موضوع مبارزه با سرقت انجام شده است که به کاهش ۷ درصدی سرقت های مهم در استان می توان اشاره کرد.
وی به اقدامات پلیس در راستای کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال در استان پرداخت و گفت: در سال گذشته ۵میلیون و ۵۰۰ هزار مواد محترقه در کردستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف یک تن ۲۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد، و گفت: مبارزه با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر با اولویت در دستور کار قرار دارد.

۴۶