اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

گن لاغری مردانه ضرر دارد

کمربندهای لاغری هیچ تأثیر چشمگیر و ماندگاری بر روی بدنتان ندارند. اگر این کمربند‌های لاغری بیش از حد استفاده شوند یا بسیار تنگ بسته شوند، مشکلاتی برایتان به وجود می‌آورند. سالم‌ترین و اثربخش‌ترین راه برای کاهش وزن و حفظ آن از طریق دنبال‌کردن رژیم غذایی متوازن و ورزش منظم است. البته در صورتی که اضافه وزن شدیدی دارید یا این راهکارها برای شما اثربخش نبود، می‌توانید جراحی لاغری انجام دهید. پوشیدن گاه‌وبیگاه کمربند لاغری مشکلی ایجاد نمی‌کند البته به شرطی که زیاد تنگ بسته نشود. درباره امنیت و اثربخشی کمربند لاغری با پزشک خود صحبت کنید.

گن لاغری مردانه ضرر دارد

کار: به خاطر فوایدی که برای دردهای ناحیه پشت تنه در بالا ذکرشد، شکمبندهای لاغری اغلب به عنوان ساپورتی برای ناحیه پایین کمری در طی کار برای کسانی که شغل آنها ایجاب می کند تا وزنهای سنگین را بلند کنند، ساعتها روی پا بایستند، یا جلوی کامپیوتر بنشینند مورد استفاده قرار می گیرد، نتیجتاً به این سبب جلوی آسیبهای ممکن آتی در ناحیه پشت بدن گرفته می شود (البته این کاربرد تنها برای خانم های نیست بلکه همه افراد را شامل می شود!)

بعداز بارداری: قرنها زنان سراسر دنیا به ارزش تقویت و ساپورت ناحیه شکم بعد از زایمان پی برده اند که چگونه به فرایند التیام و بهبودی آنها کمک می کند. امروزه، آنچه که سلبریتی ها مانند جسیکا آلبا (Jessica Alba) را به سمت استفاده از این نوع گن ها و شکمبندها همچون اجدادشان سوق می دهد، سایز است ونه سلامتی. پوشیدن یک گن یا کرست مخصوص پس از بچه دار شدن از طریق انقباض ماهیچه های کشیده شده و فراهم آوردن نوعی تکیه گاه و استقامت و تعادل دورتا دور ناحیه مرکزی تنه تأثیرگذار است.

کم کردن وزن: تسمه های شکم اساساً زیرپوشهایی برای منقبض و جمع کردن اندامها هستند (کمی شبیه به نوار شکمی!) درنتیجه خوردن وعده های حجیم غذایی را آزاردهنده کرده و این امر به کاهش سایز و اندازه هر پرس مصرفی کمک می کند (که این خبر خیلی خوبی برای همه ماست!). تنها این نیست، بلکه کرست ها و گن ها ما را از خوردن خوراکی های پرچرب و نوشیدنی های شیرین گازدار که می توانند موجب ناراحتی و دردسر شوند نیز باز می دارند، بنابراین این ابزار رژیم غذایی شما را به سمت بهتر شدن تغییر می دهند! جنس لاتکس به کار رفته در این گن ها ویژگی هایی جهت کاهش وزن هرچه بیشتر را ایجاد کرده –

گن ساعت شنی شش قزنه کمک به مقابله با چربی ها و ناخالصی های ناخواسته در بدن می کنند آن هم از طریق میکروماساژی (micro-massage) که هنگام پوشیدن آنها ایجاد می کنند به همراه منافع تعریق که پس از نگه داشتن گرما در درون خود در مدت زمان طولانی پوشیدن یا طی ورزش و نرمش که دارند. تغییر هیکل و فرم بدنی: کرست ها و گن های لاغری قادر به تغییرفوری فرم بدن فردی که آن ها را می پوشد (آن هم تنها با پوشیدن آن) می باشد و به طور نیمه دائم از طریق تغییراتی که در تونوس ماهیچه ای، حافظه عضلانی و توزیع چربی می ایجاد می کند به شکل گیری هیکل کمک می کنند. به پوشیدن این گن ادامه دهید، و از تمام منافع ذکر شده بهره ببرید- ساده است!

با چه سرعتی نتایج پرورش ناحیه کمر را خواهید دید؟

حقیقت این است که پاسخ ها برای هر فرد متفاوت است، و بستگی دارد به اهدافشان، شکل منحصر به فرد بدنی شخص و آرایش ژنتیکی و نیز اینکه چقدر از گن خود استفاده کند. اگرچه مشاهده نتایج حاصل از فرایند محکم بستن گنی نیاز به صبوری دارد، می توانید پیشرفت و بهبودی فوری در طرز قرارگیری بدن را ببینید (و بنابراین شاهد اعتماد به نفس ایجاد شده باشید!) آن هم به سادگی با پوشیدن یک گن زیر لباستان. گن هایی که در ناحیه کمر به کار می روند بهترین پوشش زیرسازی برای یک لباس مجلسی می باشند. نتایجی که در مدت طولانی تر خواهید دید بستگی به چند عامل دارند، از جمله وضعیت کنونی بدن شما و استعداد ژنتیکیتان، کیفیت گن و سازگاری آن با بدن شما، و روشی که شما به کمر خود ورزش می دهید،

خوراک و نوشیدنی هایی که ضمن پوشیدن این گن استفاده می کنید. قیمت گن ساعت شنی جلیقه ای با توجه به استانداردهای کیفیت و کارکرد، در حد معقولی برای مشتریان قرار داده شده است . پوشیدن یک گن کمر همراه با یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم باید کاهش تدریجی سایز کمر شما را به همراه داشته باشد، آن گونه که از نتایج چشمگیر مشتریهای ما تا کنون مشاهده شده است! عوارض گن های ساعت شنی یکی از روش های لاغری که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد گن های ساعت شنی می باشد که عوارض زیادی نیز دارد. گن های لاغری ساعت شنی روش جدیدی محسوب نمی شود و این روش در گذشته هم رایج بوده است.

گن های لاغری ساعت شنی باعث لاغری نمی شود  . شاید شما بعد از مدتی استفاده کردن از گن های ساعت شنی فکر کنید که وزن کم کرده اید اما اینطور نیست و این به علت آبی می باشد که شما در حین عرق کردن از دست داده اید. و این کاهش وزن بسیار کم می باشد و چربی های شما هنوز باقی مانده است. شما فقط هنگامی که گن لاغری را می بندید لاغرتر به نظر می رسید و هنگامی که آن را باز می کنید به هیکل اول خود برمی گردید. و پوشیدن این گن ها هیچ تاثیری در از بین بردن چربی بدن ندارد. برای اینکه نتیجه بگیرید باید دائما گن را ببندید.

گن لاغری باعث تغییر اندام های بدن می شود . هنگامی که شما گن های لاغری را می بیندید اندام های فوقانی شما را به سمت بالا می برد.و اندام های تحتانی به سمت پایین حرکت می کند. این ها باعث وارد شدن فشار به شکم شما می شود. و این گن ها ممکن است موجب یبوست در شما شود. قیمت گن ساعت شنی ۹ فنره باعث شده تا این محصول در محدوده قابل قبولی برای اغلب افراد قرار گیرد . این گن ها موجب تغییر فشار روی اندام های داخلی بدن می شود که باعث می شود شما در برابر غذاهایی که گاز تولید می کنند تحمل کمتری کنید و بعضی از افراد ممکن است که زیاد از حد غذا بخورند.

گن های لاغری می توانند باعث ایجاد سوزش معده در شما شود. به این علت که معده شما از دیافراگم بالاتر می رود و موجب ریفلاکس اسید می شود. فشرده کردن گن های لاغری باعث باعث تغییر دادن موقعیت اندام ها می شود. استفاده زیاد از حد گن های شنی باعث تغییر شکل دنده های شما می شود. گن لاغری باعث کم ابی بدن می شود هنگامی که شما گن های لاغری می پوشید و ورزش و فعالیت می کنید دمای بدن شما زیاد می شود. و عرق زیادی می کنید.

برای اینکه این علائم ها را کم کنید باید دهیدراته کنید. و در روز ۸لیوان آب بنوشید. گن های لاغری عضلات کمر شما را تحت تاثیر قرار می دهد هنگامی که شما طولانی مدت گن می بندید عضلات شکم شما فشار وارد می شود و آن چنان فعالیت ندارند. هنگامی بستن گن ها عضلات کمر وشکم شما ضعیف می شود.زیرا وقتی آن را می بندید توانایی انجام دادن حرکت را ندارید. بستن گن ها باعث می شود که از عضلات شما حمایت نکند.هنگامی که گن ها را باز می کنید دچار درد کمر و ضعیف شدن بدن می شوید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.