حوادث

آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات

آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل سیستان و بلوچستان/ امدادرسانی به ۲۴۲ روستا و ادامه عملیات

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان بلوچستان گفت: تاکنون کمک ها به 242 روستای سیل زده این استان رسیده است.

ببرک محمودی در گفت وگو با تیتر نیوز وی درباره جزئیات روند امدادرسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه امدادرسانی و توزیع بسته های نجات توسط امدادگران جمعیت هلال احمر در مناطق سیل زده این استان همچنان ادامه دارد. ادامه دارد با مشارکت 524 امدادگر روزانه 242 امداد و ارزیابی در روستاها انجام می شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: در این مدت از بالگرد برای توزیع کالا در مناطق صعب العبور استفاده می کنیم در این مدت 84 فروند بالگرد در 45 روستا ساخته شده است.

محمودی گفت: در حال حاضر تمرکز ما روی صفادکوه، منطقه اهران، منطقه نخشهر بینت و شهرستان های لاشار است که مردم به کمک نیاز دارند.

وی با اشاره به اقلام توزیع شده افزود: تاکنون 8590 کیف، 663 چادر، 4589 تخته پتو و 2753 تخته فرش بین سیل زدگان جنوب و مرکز استان سیستان و بلوچستان توزیع شده است. ما در کنار سیل زدگان خواهیم بود و کمک ها همچنان جریان دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.