حوادث

برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است

برائت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی وظیفه و تکلیف شرعی است

معاون هماهنگ کننده استان دفره با بیان اینکه مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند، گفت: رهایی از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی یک وظیفه مشروع است.

به گزارش تیتر نیوز، سردار محمد شریفی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم تشییع شهدای راه قدس اظهار داشت: ملت مسلمان فلسطین در جغرافیای محدود و مشخص نظام حاکم رژیم صهیونیستی و رژیم صهیونیستی با ظلم و ستم مواجه است. قاتلان کودکان است با توجه به اعتقادات و اعتقادات دینی خود وظیفه شرعی داریم، اخلاقی و انسانی در مراسم باشکوه روز قدس به همراه هموطنان عزیز شرکت کردیم.

وی تصریح کرد: مسلمانان با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و آرمان های آنان در شرایط سخت اعلام کرده و این جنایات غیر انسانی را محکوم می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، معاون هماهنگی اداره کل استان فراجهه با تاکید بر اینکه وظیفه همه مسلمانان است که در هر جایی که مسلمانان مورد ظلم و ستم قرار می گیرند قیام کنند مشروط بر اینکه مسلمان نباشند، افزود: این جنایات بی سابقه را محکوم می کنیم. . رژیم صهیونیستی و ما امیدواریم که این حضور مسلمانان باعث نابودی اسرائیل شود.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.