حوادث

تعرفه ویزیت پزشکان ۲۸۰ هزار تومان شد

آفتاب نیوز:

انجمن پزشکان عمومی در اطلاعیه ای نظر خود را درباره نرخ تعرفه پزشکان عمومی در سال 1403 اعلام کرد.

در این بیانیه جامعه معتادان عمومی با انتقاد از عدم توجه نمایندگان به مقررات تعرفه ای گفت: تحلیل نحوه تعیین تعرفه خدمات درمانی بی توجهی نمایندگان به مقررات تعرفه و واقعیت های اقتصادی است. بخش سلامت نشان می دهد این در حالی است که تاب آوری اقتصادی جامعه پزشکی و موسسات پزشکی از خط قرمزها عبور کرده و مهاجرت مشاغل نامرتبط منجر به ورشکستگی و در نتیجه کاهش کیفیت خدمات و سقوط شده است. سیستم سلامت.

در این اظهارنامه قیمت ویزیت پزشک عمومی برای 1403 250 هزار تومان و قیمت ویزیت پزشک عمومی با بیش از 15 سال سابقه کار معادل 280 هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس بیانیه جامعه معتادان عمومی ایران، شورای عالی نظام پزشکی این کشور قیمت معاینه پزشکان عمومی را 394 هزار تومان تعیین کرده است.

سعید کریمی معاون وزیر بهداشت در دی ماه 1402 با تاکید بر تقویت بیمه ها برای پوشش تعرفه ها و هزینه های درمانی، مدعی شد: برای سال آینده 45 یا 46 درصد تعرفه های پزشکی داریم، به فکر افزایش هستیم اما داریم. . منتظر جلسات مربوطه تا اعلام شماره نهایی باشید.

هفتم فروردین ماه سال جاری محمدباقر حیدری، معاون شورای عالی سازمان نظام پزشکی در گفت و گو با تیتر نیوز، با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص افزایش 35 درصدی تعرفه تشخیص پزشکی و … خدمات درمانی قبل از طرح تعرفه خدمات درمانی در هیات وزیران، شورای عالی بهداشت ابتدا افزایش 46 درصدی تعرفه های پزشکی را تصویب کرد اما با این افزایش 46 درصدی جامعه پزشکی موافقت نکرد و توانست ارائه دهد. خدمات مطلوب به جامعه در صورت نیاز اما در نهایت افزایش 35 درصدی تعرفه خدمات تشخیص و درمان پزشکی تصویب شد.

قائم مقام شورای عالی سازمان نظام پزشکی معتقد است: افزایش 35 درصدی تعرفه به جامعه پزشکی اجازه ارائه خدمات بهتر به بیماران را نمی دهد و بیمارستان دولتی را تحت فشار قرار می دهد. وی همچنین گفت: بخش دولتی به تنهایی قادر به ارائه خدمات به بیماران نیست.

حق الزحمه دکتر 280 هزار تومان بود

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.