تهران؛ آماده راهپیمایی روزقدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تهران؛ آماده راهپیمایی روزقدس و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

به مناسبت روز قدس، دستگاه های امدادی، انتظامی و خدماتی برای برگزاری این راهپیمایی اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش تیتر نیوز، به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مراسم روز رمضان در تهران و شهرهای مختلف ایران و همچنین بسیاری از شهرهای جهان برگزار می‌شود. پیش بینی می شود امسال نیز این اعتراض با حضور گسترده مردم برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمله به کنسولگری این کشور در دمشق برگزار شود. در این راستا دستگاه های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم و خدمات رسانی به معترضان اقداماتی انجام داده اند و پلیس نیز مسئولیت تقویت امنیت این مراسم را بر عهده گرفته است. در این مجموعه مقدمات برگزاری جشن این روز در تهران فراهم شده است.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راه تهران وی از محدودیت ها و ممنوعیت های ویژه تردد در خیابان های پایتخت به مناسبت روز قدس خبر داد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تمهیدات ترافیکی ویژه ای را برای مراسم روز قدس در نظر گرفته است. در همین راستا اجرای محدودیت های ترافیکی به مناسبت روز جهانی قدس از روز جمعه ۲۶ فروردین از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و از ورود موتورسیکلت ها به محدوده پروژه جلوگیری می شود. همچنین تمهیدات لازم برای پارک خودروهای تحت مدیریت پلیس راهنمایی و رانندگی برای معترضان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: اولین محدودیت ها از ساعت 8 صبح روز جمعه 27 فروردین ماه آغاز می شود و با شروع اعتراضات سایر محدودیت ها در سایر مناطق اجرا می شود. همچنین محدودیت های ترافیکی در ورودی بلوار کشاورز در غرب میدان ولیعصر و همچنین تقاطع فلسطین، نادری، وصل و قدس در جنوب بلوار کشاورز اعمال خواهد شد.

در روز قدس، ایستادن در کدام خیابان های تهران ممنوع است؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران همچنین درباره ممنوعیت توقف در معابر به مناسبت روز قدس 1403 شمسی گفت: روز پنجشنبه از ساعت 24 در دو طرف بلوار کشاورز، میدان ولیاسر.(عج) ممنوعیت تردد بین. ) و چهارراه کارگر، خیابان ولیعصر (عج) بین خیابان جموری و میدان ولیاسر (عج)، خیابان کارگر بین جموری و میدان انگلب، خیابان کارگر بین میدان انگلیسی و بلوار کیشورز، خیابان فلسطین و جویبار و بین بلوار ساحل استرالیا، خیابان قدس. بین تقاطع خیابان اینگلب و بلوار کشور، خیابان شانزدهم آذر حدفاصل خیابان الگیناب و بلورک شوورز، دانشگاه و خیابان ابوریحان بین خیابان الگیناب و خیابان صبوری.

موسوی پور با بیان اینکه مراسم تشییع شهدا نیز در همین روز برگزار می شود، گفت: با توجه به برگزاری مراسم تشییع شهدا، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اقدامات ویژه ای را از چهارراه فردوسی انجام می دهد. نگهداری منظم این مراسم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران درباره محل پارک موتورسیکلت های نمازگزاران و معترضان نیز گفت: خیابان حجاب در شرق خیابان فاطمی و پارک لیلا، لیلی در خیابان فاطمی روبروی پارک لیلا، پارکینگ و تمامی معابر جنوب. بین خیابان ولیاسر تا جاده انگلب. ع.ج) به پارکینگ فردوسی چوک، حافظ و علاءالدین در تقاطع جاده جمهری – حافظ و حافظ کریم خان، خیابان والاسر (عج) هم مرز با پارکینگ خیابان الخیبل در داخل والاسر چوک، خیابان نصرت، از خیابان جمالزاده شمالی به سمت شمال. خیابان کارگر و تقاطع خیابان آزادی کاه یک پارکینگ در نظر گرفته شده است.

موسوی پور همچنین درباره مکان های پیش بینی شده ایستگاه های اتوبوسرانی شرکت اتوبوسرانی گفت: جاده جمال زاده از جنوب به شمال از خیابان آزادی تا خیابان فاطمی، خط ویژه خیابان آزادی از بزرگراه نوآباد، انقلاب اسلامی تا چهارراه به سمت شمال. جنوب خیابان دکتر قریب از بلوار کشاورس تا خیابان سپهبد قرنی شمالی، فردوسی چوک تا خیابان ولیعاس (عج) خط ویژه خیابان النجاب، خیابان جمهری خط ویژه شرق به غرب حد فاصل تقاطع خیابان فردوسی و خیابان یادنش خیابان یادنش جنوبی به سمت شمال بین خیابان جمهری و خیابان الگین اسلامی، خط ویژه بین خیابان شریعتی و خیابان ولیعصر از غرب به شرق خیابان طالقانی، از تقاطع کریمخان شمال به جنوب خیابان حافظ، خیابان ولیاسر و ولیاسر بین خیابان نگلاب شمالی به جنوبی، شمالی به جنوبی خیابان کارگر جنوبی، میدان انگلب تا میدان پاستور، جنوبی به خیابان جمالزاده شمالی (ضلع شرقی) بین خیابان جمهری و خیابان آزادی، خیابان کارگر شمالی بین چهارراه الجینال و خیابان فاطمی از دو طرف، بین خیابان کیشورس شمالی از دو طرف خیابان کارگر و خیابان غریب، خیابان کالور و کاه، خیابان والعصر شمالی به جنوبی، خیابان فسط تا خیابان الخیبل، خیابان آزادی شرقی تا غربی حد فاصل النگلاب چوک تا خیابان قریب. خیابان فسط غربی به شرقی خیابان والعصر به خیابان کارگر شمالی شمالی به خیابان ابوریحان جنوبی خیابان الخیبل تا خیابان جمهری شرقی به غربی خیابان کریمخان بین والاسر چوک (عج) جنوبی از خیابان ولیاسر (عج) به شمال و خیابان کریمخان به سمت شرق از ولیاسر چوک (عج) به سمت شمال و غرب تا خیابان حافظ به معنای در نظر گرفته شده است.

موسوی پور درباره محل پارک خودروهای شخصی معترضان نیز گفت: توصیه ما استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس است. اما در خیابان طالقانی از چهارراه حافظ تا خیابان شریعتی، طول خیابان فاطمی، طول خیابان جمهری، طول خیابان حجاب و خیابان های شرقی، طول خیابان لبافین زاد و معابر خارج از محدوده محدودیت ترافیکی. برای پارکینگ شخصی در نظر گرفته شده است.

وی درباره محل نگهداری خودروهایی که با جرثقیل حمل می شوند نیز گفت: خودروهایی که در مکان های نامناسب و ممنوع توقف می کنند با جرثقیل حمل می شوند. این خودروها بین خیابان حافظ و خیابان مفتح (یک باند در ضلع جنوبی)، خیابان فاطمی بین جاده کارگر و بزرگراه چمران، بین خیابان لبافی و خیابان جموری اسلامی بین خیابان فروردین 12 و خیابان تلغانی تغییر مسیر می دهند.

موسوی پور همچنین به معترضان و معترضان تاکید کرد: تردد موتورسیکلت در جاده های دارای محدودیت ترافیکی ممنوع است، لذا از شهروندان تقاضا می شود در این روز از تردد موتورسیکلت در محورهای تعیین شده خودداری کنند. همچنین به شهروندان عزیز توصیه می شود برای رفت و آمد آسان به مقاصد از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران افزود: همکارانم در هر ده مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران حضور فعال دارند و در تسهیل ترافیک کمک می کنند.

تهران تدارکات تاکسی را برای جشن روز قدس فراهم کرده است

شادی مالکی رئیس سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ارائه خدمات ویژه به معترضان و تجمع کنندگان به مناسبت روز جهانی قدس خبر داد و گفت: سازمان تاکسیرانی برای تسهیل تردد معترضان و معترضان تا پایان مراسم تا پایان مراسم ارائه خواهد شد. سرویس دهی رایگان توسط تاکسی ون ها در 9 مسیر در این راستا در نظر گرفته شده است تا 100 دستگاه تاکسی ون در 9 مسیر برای مراسم راهپیمایی در نظر گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، مسیرهای خدمات رسانی سازمان تاکسیرانی به شرح زیر است:

محور شماره 1: میدان حفتر تا چهارراه فاطمی – ولی صر (عج)

محور شماره 2: میدان ولیسر به چهارراه ولیسار (AJ)

محور شماره 3: از تقاطع خیابان های فاطمی – حجاب تا تقاطع کشاورز – بلوار حجاب

محور شماره 4: از تقاطع جاده فاطمی – کارگر تا چهارراه کارگر – بلوار

محور پنجم: از بیمارستان امام خمینی (ره) تا چهارراه بلوار کارگر

محور شماره 6: حدفاصل خیابان آزادی، چهارراه نوآباد – آزادی تا میدان انقلاب اسلامی

محور شماره 7: از میدان حر تا میدان انقلاب اسلامی

محور شماره 8: از چوک فردوسی تا چهارراه هندلاب – وصل

محور نهم: از خیابان مفتح – خیابان طالقانی تا میدان فلسطین می باشد.

سازمان آتش نشانی تهران به مناسبت روز قدس در آماده باش کامل است

قدرت الله محمدی رئیس سازمان آتش نشانی تهران نیز از آمادگی کامل آتش نشانان پایتخت برای تامین امنیت راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران خبر داد و گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس، نیروهای آتش نشانی آمادگی کامل برای تامین امنیت راهپیمایی روز جهانی قدس را دارند. امنیت. علاوه بر 138 ایستگاه آتش نشانی پایتخت، 155 آتش نشان با 83 دستگاه خودروی سبک، سنگین و موتورسیکلت مجهز از ساعت 8 صبح تا پایان نماز جمعه در حال انجام وظیفه هستند. در دانشگاه تهران خطبه های نماز جمعه در 83 نقطه دانشگاه تهران برگزار می شود تا در کمترین زمان ممکن به محل حوادث احتمالی رسیده و با آمادگی کامل خدمات و رفاه شهروندان را فراهم کند.

رئیس سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: با وجود آمادگی نیروهای سازمان آتش نشانی تهران، تعدادی از مدیران عملیاتی این سازمان با خودروهای خود در نقاط مختلف در حال گشت زنی در مسیر راهپیمایی و توقف قطارها هستند که وی در حال گشت زنی در محل بود. . سازمان آتش نشانی: ایمنی شهروندان در زمان تجمع به صورت همه جانبه رصد می شود.

محمدی از شهروندان عزیز خواست مانند همیشه با آتش نشانان و گروه های امدادی همکاری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه از محل حادثه دور شده و در اسرع وقت با شماره تلفن 125 آتش نشانی تماس گرفته و سامانه و یا با آتش نشانی تماس بگیرند. معترضان به این حادثه

آماده باش ماه سرخ

سعید اوحدی معاون ویژه رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به تلاش هلال احمر در امدادرسانی به مردم غزه از فعالیت 1000 پایگاه هلال احمر در راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت. : از جمع آوری 1000 پایه ماه سرخ خبر داد. اهدای هزاران تن لوازم پزشکی و بیولوژیکی با مشارکت مردم غزه و داوطلبان امکان پذیر شد و روند جمع آوری آن همچنان ادامه دارد. به مناسبت روز جهانی قدس، داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر به همراه سایر مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد و 1000 پایگاه جمعیت هلال احمر در این روز به معترضان خدمات رسانی می کنند و کمک های مردمی را جمع آوری می کنند. برای فعال بودن

اوحدی تصریح کرد: برگزاری دو همایش بین المللی و ایجاد اجماع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی از دیگر اقدامات صلیب سرخ است که پس از این کنفرانس ها برای اولین بار رئیس فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر انتخاب شد. مانند وی از هلال احمر ایران تشکر کرد و اسرائیل را قدرتی اشغالگر خواند.

وی در ادامه افزود: شهادت 26 تن از کارگران هلال احمر فلسطین در این جنگ تنها گوشه ای از جنایات رژیم صهیونیستی علیه قوانین بین المللی است. امروز جان زنان مجروح و باردار در غزه نیز در خطر است و این رژیم به آنها اجازه کمک رسانی نمی دهد و مرزهای خود را به روی سازمان های بشردوستانه می بندد.

مسیر اتوبوس های تک شرکتی راهپیمایی روز قدس اعلام شد

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه ای به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خدمات اتوبوسرانی ارائه کرد و اعلام کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و برای آسایش. در مراسم روز قدس که از ساعت 10:30 صبح روز جمعه 27 فروردین 1403 در دانشگاه تهران آغاز می شود، شهروندان از مکان های زیر حمل و نقل می شوند:

پایانه آزادی – چهارراه تهران پارس – شمشیری – یافی آباد – شهرک ولیصر (عج) – خراسان چوک – پایانه خوران – شهرک شهید بروجردی – حکیمیه – شهرک شهید محلاتی – تجریش – رسلت چوک – نبوغات چوک – ابوذر چوک آزادی – سیچوک آزادی دولت آباد – تهرانسر – سیزده آبان (رجایی) – شهرک شهید باقری – طبقه دوم. در پایان مراسم، شرکت کنندگان به نقطه شروع اولیه خود باز خواهند گشت.

تمهیدات مترو برای راهپیمایی روز قدس

رضا محمد نژاد بیدخت، سرپرست شرکت متروی تهران و حومه گفت: در خط چهارم مترو تهران که در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس قرار دارد، فاصله قطارها از ابتدا تا انتهای آن خواهد بود. روز جهانی قدس کمتر باشد وی در این مراسم با اشاره به اینکه روز جمعه با اضافه شدن شش رام قطار بیشتر از برنامه معمول، تعداد قطارهای خط چهارم مترو تهران افزایش می یابد، تصریح کرد: تمامی ایستگاه های این خط به ویژه تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی. ، توحید، شادمان، دکتر حبیب الله و پروفسور معین که در راهپیمایی حضور دارند آماده ارائه خدمات مناسب به شهروندان خواهند بود.

ناظر شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تشریح اینکه حداقل 40 مسافر بیشتر از برنامه عادی قطارها تردد خواهند کرد، خاطرنشان کرد: از ابتدای سرویس دهی روز جمعه تا اذان بعدازظهر، متروی تهران تامین می کند. خدمات رایگان در تمامی خطوط درون شهری. پس از اقامه نماز، پذیرش مسافران در ایستگاه های مقصد به صورت رایگان انجام می شود.

انتهای پیام