حوادث

درگیری بر سر فشار آب، به مرگ مرد ۶۰ ساله منجر شد

درگیری بر سر فشار آب، به مرگ مرد ۶۰ ساله منجر شد

رئیس پلیس پایتخت از درگیری مرگبار ساکنان یک ساختمان بر سر فشار آب خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سردار علی ولی پور گدرزی درباره جزئیات این پرونده گفت: ساعت 13 و 30 دقیقه کارکنان حراست یکی از بیمارستان های تهران با شماره 110 مرکز فوریت های پلیسی تماس گرفتند و یک فرد میانسال از فوت مشکوک خبر دادند بستر. تیم تحقیقات پلیسی منطقه 10 اورژانس بیمارستان با ورود به قبرستان بیمارستان با جسد مردی حدودا 60 ساله مواجه شدند.

وی با بیان اینکه آزمایشات اولیه جسد نشان داد که این فرد ممکن است بر اثر اصابت ضربه به سر کشته شده باشد، گفت: بررسی های اولیه نشان داد که فرد متوفی ساعتی قبل با همسایگان در ساختمان درگیر شده است که در پسر متوفی در تحقیقات اولیه جنایی به مراجع تحقیقاتی اعلام کرد که در طبقه دوم ساختمان ساکن بوده و فشار آب در منزلش کم است. در این راستا اقدام به خرید پمپ آب با مشارکت همسایگان جهت جبران فشار آب می باشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اظهارات پسر متوفی گفت: بین متوفی و ​​همسایه ساکن در منطقه اختلاف نظر وجود داشت. روز حادثه بین اهالی این دو واحد درگیر شد و در نهایت با سایر اهالی که چهار نفر بودند درگیر شدند.

ولی پور گدرزی ادامه داد: با دریافت این خبر، کارآگاهان چهار جوان را دستگیر کردند اما در تحقیقات اولیه حاضر به گردن زدن کشته شده در این جنگ خونین نشدند. با تکمیل تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان، کارآگاهان موظف شدند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در خصوص این پرونده ادامه دهند.

وی تصریح کرد: با صدور دستور مقام قضایی یک جسد میانسال برای تعیین علت مرگ به مرکز قضایی و قضایی اعزام و متهمان به دستور تفتیش ناحیه دهم امنیتی شهرستان تحویل شدند. دادستانی کل شد پلیس تهران در حال روشن شدن ابعاد محرمانه این پرونده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.