اخبار کسب و کارعمومی

روش بستن گن ساعت شنی

باتوجه به تبلیغات زیاد رسانه‌ها به داشتن بدن و هیکل زیباتر افراد از روش‌های مختلفی مانند ورزش و تغذیه سالم برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند. یکی از روش‌های موثر، خرید گن لاغری اصل ترکیه است که برای پیمودن مسیر لاغری به شما کمک می‌کند. گن‌ لاغری نواحی شکم و پهلو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و با تقویت عضلات آن قسمت، بدن را به فرم ساعت شنی درمی‌آورد. این گن‌ها از انباشته شدن چربی نیز جلوگیری می‌کنند.

فروشگاه‌های اینترنتی زیادی توزیع کننده انواع گن زنانه مثل گن لاغری لباس مجلسی هستند. برای انتخاب و خرید گن باکیفیت ساعت شنی زنانه به سایت‌های معتبر مراجعه کنید. بعد از آن که کیفیت و قیمت انواع گن را مورد بررسی قرار دادید، می‌توانید گن متناسب با خودتان را خریداری کنید. چرا که گن لاغری در سایز و اشکال گوناگون تولید می‌شوند تا هر کسی گن مناسب خود را بخرد.

روش بستن گن ساعت شنی

جنس گن ساعت شنی لاتکس طبیعی است. جنس لاتکس گن شکم بند لاغری زنانه می‌تواند در کنار فرم دادن به بدن، عضلات نواحی شکم و کمر را تقویت کند. گن‌‌ لاغری هم برای زنان و هم برای مردان، در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف تولید شده و در دسترس است. در پروسه تولید این گن‌ها الیاف لاتکس به‌صورت کامل با هم ادغام می‌شوند تا گن مدنظر استحکام و کشش مطلوبی داشته باشد. به همین خاطر چنانچه به خرید گن ساعت شنی علاقه‌مندید، حتما با راهنمایی گرفتن از فروشنده‌ای مجرب اقدام به خرید کنید. اگر برای فرم زیبا و بدون چربی بدن خود تلاش می‌کنید، پیشنهاد ما خواندن این مطلب است

انواع گن‌ها

گن‌ لاغری در مدل‌های متفاوتی مطابق با نوع استفاده و سلیقه شما تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. می‌توانید مدل دلخواهتان را انتخاب کنید.

  • گن بنددار: گن‌هایی هستند که با بند تولید می‌شوند و با همین بند کشیده و محکم خواهند شد. نام این مدل گن، کرست نیز است. گن‌های بنددار را به صورت جداگانه نیز می‌توانید استفاده کنید و نیز در بعضی از لباس‌های مجلسی مثل لباس عروس همراه با لباس دوخته می‌شوند. این گن‌ها به لباس ظاهر شیک‌تری می‌دهند.
  • گن‌های ساعت شنی تاپی: این گن‌ها را همچون یک جلیقه می‌پوشند. بسته شدن آن‌ها نیز با قزن در قسمت جلو و روی کمر و شکم است.
  • گن‌های ساعت شنی ۶ قزنه: این گن‌ها شش ردیف قزن دارند. شما براساس سایز خودتان و مقداری که علاقه‌مندید گن را سفت کنید، باید قزن‌های گن را تنظیم کنید و ببندید. در مدل‌هایی از گن‌های ۶ قزنه یک لایه‌ی زیپ‌دار نیز وجود دارد. این لایه کمک می‌کنند تا قزن‌ها در زیر لباس شما برجستگی نداشته باشند.
  • گن‌های ساعت شنی چسبی: معمولا این گن‌ها در مقایسه با سایر گن‌ها کوتاه‌تر هستند. بیشتر گن‌های ساعت شنی چسبی قسمت کمر را می‌پوشانند. این گن با یک کش چسبی محکم می‌شوند.

راهنمای خرید گن ساعت شنی

هنگام خرید و گن ساعت شنی، حتما به جنس، اندازه و کاربردهای آن توجه کنید. جنسی که گن لاغری دارد، باید انتخابش براساس سلیقه و نوع پوست شما باشد. بعضی از گن‌ها جنس‌شان لاتکس با کیفیت است که دارای انعطاف‌پذیری و فشار مناسبی هستند. همچنین، سایر و گن‌ها نیز ساخته شده از مواد متنوعی‌اند که ویژگی‌ متمایزکننده‌ آن‌ها از سایرین است.

از اهمیت بالای اندازه‌گیری دقیق قسمت‌های مورد نظر جهت استفاده از گن، نظیر کمر و پهلو، نباید چشم پوشید. انتخاب گنی که به صورت یکپارچه و بدون درز طراحی شده‌ باشد، نیازمند دقت است. همچنین امکان تنظیم فشار از جمله خصوصیات مهم در گن‌های ساعت شنی است. آن دسته از گن‌هایی که به شما اجازه تنظیم فشار بر روی قسمت‌های مختلف بدن را می‌دهند، باعث می‌شود تا بتوانید میزان فشار را باتوجه به فعالیت یا نیاز شخصی‌تان تنظیم کنید. چنانچه درک و شناخت درستی از نیاز شخصی و معیارتان داشته باشید، می‌توانید خرید مناسبی را انجام دهید. رعایت این موارد باعث می‌شود تا کیفیت و عملکرد ایده‌آل این محصول شما را شگفت‌زده کند.

طریقه بستن گن ساعت شنی

برای اولین بار، اگر بخواهید گن ساعت شنی یا را ببندید، شاید کمی سخت باشد. ممکن است برای پوشیدن آن به کمک هم نیاز داشته باشید. استفاده کردن از این گن بعد از چند بار، و مشاهده مزایای آن، باعث می‌شود تا از پوشیدنش استقبال می‌کنید. همانطور که پیشتر گفتیم، گن ساعت شنی دارای انواع مختلفی است. هریک از آن‌ها با توجه به مدل و ویژگی‌هایشان، در اشکال گوناگون ارائه می‌شوند. اما در حالت کلی برای بستن گن باید به چند نکته توجه کنید.

  • در ابتدا حواستان باشد که گن باید روی یک تاپ و یا لباسی نازک پوشیده شود.
  • برای آنکه راحت‌تر گن را ببندید، باید بر روی زمین و یا تخت دراز بکشید. سپس می‌توانید بدون کمک کسی و به آسانی این گن را ببندید.
  • از جمله نکاتی که در زمان بستن گن باید به آن توجه کنید؛ بستن قزن‌های موجود در ردیف اول به هنگام استفاده از گن است. شروع بستن شما از ردیف اول قزن‌ها باشد. با گذشت زمان و با کم شدن وزن و سایزتان، قزن‌های ردیف‌های دیگر را می‌بندید.
  • توجه داشته باشید که برای بستن کامل، به قزن‌ها نباید فشار آنچنانی وارد شود.
  • چنانچه از گن برای اولین بار استفاده می‌کنید، برای آنکه احساس خفگی و فشار نداشته باشید، قزن ردیف اول را ببندید.

جمع‌بندی

همانطور که در ابتدا مقاله بیان داشتیم، داشتن تناسب اندام و فرم ظاهری مناسب، برای خانم‌ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. قطعا برای شما نیز پیش آمده که برای رفتن به مهمانی حاضر شدید، اما ذهن شما را چربی‌های اضافی دور شکم و پهلو، به خود مشغول کرد. این چالش بین جوانان بسیار زیاد شده و بسیاری از افراد از طرق مختلف در تلاشند که این معضل را حل کنند. گن ساعت شنی برای افرادی که با چربی‌های اضافی دور شکم و پهلوی‌شان در رنج هستند، یک محصول جذاب و فوق العاده به شمار می‌آید. استفاده از این گن لاغری در از بین بردن چربی‌های اضافی که دور شکم و پهلوی شما را دربر گرفته تاثیر دارد. در نهایت با استفاده از آن، می‌توانید اندامی ایده آل بدست آورید.

اول از همه سلامتی نعمتی است که باید قدردان آن بود. یکی از راه‌های حفظ سلامتی رسیدن به وزن ایده‌آل است. داشتن وزن ایده‌آل نه‌تنها روی سلامتی تاثیر دارد، بلکه به خاطر فرم بدنی زیبا که به فرد می‌دهد، در ایجاد حس اعتماد به نفس نیز نقش دارد. تناسب اندام با ورزش و رژیم غذایی بدست می‌آید. اما شما برای داشتن فرم دلخواه از گن ساعت شنی نیز می‌توانید استفاده کنید.

این گن شما را از شر چربی‌های بالا تنه‌تان به راحتی رها می‌کند. تنها باید از گن ساعت شنی درست و اصولی و در بازه زمانی مناسب استفاده کنید. می‌توان اذعان داشت که با خرید گن مناسب و بستن آن، در کمترین زمان ممکن، فرم ایده آلتان را بدست می‌آورید. انواع مختلف گن که در این مقاله به آن پرداختیم از جمله گن بنددار، گن‌های ساعت شنی تاپی، گن‌های ساعت شنی ۶ قزنه، گن‌های ساعت شنی چسبی را بشناسید و نوعی که برای‌تان مناسب است را خریداری کنید. خوش اندامی هدفی است که با خرید گن درست به آن می‌رسید.