حوادث

سرعت زیاد عامل واژگونی در معابر مرکزی شهر سمنان

سرعت زیاد عامل واژگونی در معابر مرکزی شهر سمنان

تیتر نیوز/ سیمنان علت لغزش خودرو در جاده مرکزی شهرستان سمنان و مجروح شدن دو نفر به دلیل سرعت زیاد و عدم توجه به جلو است.

رضا گداری، فرمانده شیفت اول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، پنجم فروردین ماه از تصادف یک دستگاه خودرو در بلوار شهید نوروزی خبر داد.

وی به سامانه های ارتباطی و خدمات ایمنی سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان اشاره کرد و افزود: با اعلام خبر تصادف خودرو از سوی سپاه شماره 125 بلافاصله تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد از حادثه

وی ادامه داد: آتش نشانان به محل حادثه رفتند و با کمک به سرنشینان خودرو را نجات دادند و با استفاده از جرثقیل برق باتری را قطع کردند و خودرو را آماده کردند و از محل حادثه خارج شدند. تحویل عوامل راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور شد
گودری همچنین از مجروح شدن دو نفر در این حادثه خبر داد و گفت: مصدومان از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

در دستور منطقه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تاکید شد: رعایت سرعت مطمئنه و مجاز، توجه به جلو و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی می تواند از بروز بسیاری از حوادث و سوانح جلوگیری کند.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.