حوادث

سیلزدگان مراقب تمساح باشند

پس از بارندگی‌ها در استان سیستان و بلوچستان، طغیان رودخانه‌ها و ریزش بسیاری از سدها، فشار و استرس وارده به جانوران وحشی به‌ویژه تمساح‌های پوزه کوتاه دور از دسترس نیست و احتمال این موضوع وجود دارد تمساح خواهد رفت استخر محل سکونت اصلی آنها.

سیل زدگان باید مراقب میکروب ها باشند
آفتاب نیوز:

مسئول روابط عمومی حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پس از بارندگی های اخیر در استان سیستان و بلوچستان، سیلاب در تمامی رودخانه های استان و اکثر سدهای استان از جمله تیر، زردان رخ داده است. ، از بدی آب و هوا آسیب دیده اند وضعیت همچنان رو به وخامت است. استرس و فشار وارده بر حیات وحش، به ویژه تمساح کوتاه مدت (گاندو) دور از انتظار نیست و احتمال می رود که کروکودیل زیستگاه اصلی خود را ترک کند.

از ساکنان مناطق سیل زده تقاضا می شود تا زمان فروکش سیل از دسترسی غیرضروری به مناطق سیل زده، حاشیه رودخانه بوکلات، هوتک ها، بیابان ها و زیستگاه های حیات وحش خودداری کنند و از پیاده روی خودداری کنند.

برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار و حملات احتمالی حیات وحش، به شهروندان عزیز توصیه می شود در صورت مشاهده حیوانات وحشی در مناطق سیلابی مراتب را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست و یا ساعت ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.