حوادث

هلال احمر به ۴ میلیون مسافر نوروزی آموزش کمک‌های اولیه ارائه کرد

هلال احمر به ۴ میلیون مسافر نوروزی آموزش کمک‌های اولیه ارائه کرد

معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری جمعیت هلال احمر از ارائه آموزش کمک های اولیه و کمک های اولیه مردمی به بیش از 4 میلیون مسافر و گردشگر در پست های خدمات تلفیقی جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، پیمان نامدار با اشاره به اینکه دبیر کمیته تخصصی مدیریت بحران جمعیت هلال احمر است، گفت: امسال نیز با کمک 22 نهاد، نهاد و نهادهای دیگر، مطالب مشابهی تهیه شده است. برای اولین بار در طرح نوروزی و با کمک و هماهنگی سایر ابزارها مطالب آموزشی به مسافران نوروزی ارائه شد. به عنوان مثال پلیس راهور همکاری گسترده ای داشت و مقرر شد در طول آموزش علاوه بر آگاهی عمومی و مربیان جامعه، یک کارشناس پلیس حضور داشته باشد یا یک کارشناس پلیس در اجرای طرح نوروزی حضور داشته باشد.محل می پردازد. پلیس مقیم به جای جریمه، بروشورهای آموزشی به آنها داده شد.

نامدار با بیان اینکه در کنار این اقدامات در فضای مجازی نیز اطلاع رسانی شد، افزود: تولید و توزیع موشن گرافیک و اینفوگرافیک در فضای مجازی انجام شد که بیش از پنج میلیون نفر آن را مشاهده کردند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری ماه سرخ با بیان اینکه حضور مربیان در طرح نوروزی نسبت به سال گذشته چشمگیر بود، گفت: سال گذشته حضور مربیان و اجرای آموزش حضوری طرح انجام شد به صورت پایلوت در چند استان در حال اجراست که امسال مربیان هلال احمر در تمامی پست های پشتیبانی نوروزی و به همراه جوانان حضور داشتند و علاوه بر مربیان گروه آموزش های کوتاه مدت در سه دقیقه به مسافران آموزش دادند. همراهان در مناطقی که مسافران زیادی وجود داشت آموزش دیدند و آنها را برای بهره مندی از سیستم آموزشی که بیش از 400 هزار نفر را از طریق سیستم آموزشی آموزش داده یا راهنمایی کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر این کودکان در مراکز امدادی آموزش های ماروپل یا واقعیت مجازی در خصوص خطراتی مانند سیل و زلزله را آموزش دیدند.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.