اخبار کسب و کارعمومی

چاپ برچسب با طرح دلخواه در روبینزو

چاپ لیبل تعداد کم : چاپ لیبل تعداد کم برای وضعیت هایی که نیاز به تنوع بالا در لیبل ها دارند، پیشنهاد می شود. به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار کوچک دارید و نیاز به لیبل های مختلف برای محصولات مختلف خود دارید، چاپ لیبل تعداد کم برای شما مناسب است. همچنین، اگر شما یک شخص حرفه ای هستید و نیاز به لیبل های شخصی شده دارید، چاپ لیبل تعداد کم می تواند گزینه مناسبی باشد. چاپ لیبل ارزان در صورتی توصیه می شود که شما نیاز به چاپ لیبل های ساده و استاندارد دارید و تعداد بالایی از آنها را نیاز دارید.

چاپ برچسب با طرح دلخواه در روبینزو

به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت بزرگ هستید و نیاز به لیبل های یکنواخت برای محصولات خود دارید، چاپ لیبل ارزان می تواند گزینه مناسبی باشد. همچنین، اگر شما یک فرد حرفه ای هستید و نیاز به لیبل های ساده دارید، چاپ لیبل ارزان می تواند گزینه مناسبی باشد. تفاوت چاپ لیبل دیجیتال و افست : چاپ لیبل در روش‌های دیجیتال و افست از نظر فرآیند تفاوتی ندارند. تنها تفاوت آنها در تیراژ و اندازه‌ی لیبل است. چاپ لیبل در شرکت روبینزو به روش دیجیتال در اندازه‌های A3 و A4 انجام می‌شود. به این صورت که لیبل‌ها را باید در قالب‌هایی با این اندازه بچینید.

در روش افست نیز محدودیت در ابعاد نداریم و اندازه‌های بزرگتر از A3 که در چاپ لیبل عرف هستند نیز چاپ می‌شوند. تیراژ چاپ لیبل در روش دیجیتال حداکثر 1000 عدد و در چاپ افست محدودیت تعداد نداریم. چاپ این لیبل دیجیتال و افست در همچاپ با ویژگی های زیر قابل ارائه است: سفارش برچسب با طرح دلخواه : سفارش برچسب با طرح دلخواه در همچاپ از طراحی تا برش‌های خاص را شامل می‌شود. برچسب‌ها در اندازه و شکل‌های متفاوت طراحی و چاپ می‌شوند. ساخت برچسب با طرح دلخواه شما ممکن است در ابعاد چند سانتیمتر تا چند متر باشد.

خروجی فایل‌ چاپی که برای چاپ برچسب آماده می‌کنید باید با کیفیت بالا و فرمت مناسب چاپ باشد. مثلا فرمت‌های tif و pdf از جمله فرمت‌های مناسب برای چاپ هستند. نکته: حالت رنگی فایل چاپی را باید روی CMYK قرار دهید. چاپ استیکر روش های مختلفی دارد و برای نصب می توانید روی سطوح مختلفی سفارش دهید.در ذیل لیستی را قرار داده ایم که بتوانید از بین روش . های موجود برای چاپ راحت تر انتخاب کرده و سفارش دهید. وقتی که در کوچه و خیابان قدم می زنیم با استیکر های تبلیغاتی بر روی شیشه مغازه ها، بدنه ماشین ها، دیوارها و خیلی از سطوح دیگر مواجه می شویم.

چاپ استیکر چیست؟

چاپ استیکر روش چاپی است که دربین مردم با اصطلاح وینیل (vinyl) نیز بکار برده می شود. وینیل از مهم ترین متریال و موادی است که در چاپ استیکر استفاده می شود. تقریباً همه برند های معروف از این روش چاپ برای تبلیغات خود استفاده می کنند و توانسته اند مشتری های زیادی را برای خود جلب کنند. پس استفاده از چاپ استیکر برای معرفی کردن بدر برش مستقیم یا کامل که فقط برای اشکال مستطیل و مربع بالای 5 سانت قابل انجام است، هر دولایه لیبل بصورت کامل برش میخورد و تک تک لیبل ها از هم جدا می شوند. خب شاید به این علت باشد که: تبلیغات به صورت استیکر بسیار کاربردی و ارزان قیمت است.

اما در برش نیم که در هر سایز و شکلی قابل انجام است، فقط لایه رویی لیبل برش می خورد و لیبل ها از هم جدا نمی شوند و بصورت برگه ای تقدیم شما می شود. برش نیم تیغ بسیار دقیق تر و ظریف تر از برش مستقیم است، همچنین استفاده از آن و جدا کردن آن ها به دلیل اینکه روی برگه اصلی چسبیده اند ساده تر از لیبل های برشی است که جدا از همند.رند شرکت ها می تواند امری مهم و ضروری باشد. در صورتی که فایل چاپی آماده ندارید، چاپ برچسب با طرح دلخواه از شروع طراحی تا چاپ و تحویل لیبل‌ها با هماهنگی و تایید نهایی از سمت شما انجام می‌شود.

اگر برای چاپ برچسب و استیکر به مدل و سبک طرح چاپی فکر نکردید، تیم آتلیه طراحی همچاپ بعد از بازدید محیط و فضایی که برای چاپ استیکر و برچسب درنظر دارید، آماده انجام طراحی هستند. تطابق طرح و رنگ با محیط از اولین موارد در مهم برای چاپ برچسب لیبل با طرح دلخواه است و حتما برای بررسی این مورد دقت و زمان کافی درنظر بگیرید تا طرح چاپی لیبل در اندازه‌ی درست و مطابق با رنگ‌های موجود در آن محیط باشد. ساخت برچسب با طرح دلخواه ممکن است برش‌های ساده با اشکال استانداردی مانند مربع، مستطیل، مثلث و … و یا برش خاصی داشته باشد.

چاپ برچسب با توجه به اندازه آن به روش‌های چاپ دیجیتال و چاپ اکوسالونت انجام می‌شود. حال برش روی برچسب باید انجام شود. برش و ساخت برچسب با طرح دلخواه با استفاده از دستگاه خاصی انجام می‌‎شود که اصطلاحا به آن نیم‌تیغ می‌گوییم. چاپ برچسب با طرح دلخواه شما اگر برش خاصی دارد، دستگاه‌های همچاپ هیچ محدودیتی در برش و پیچیدگی‌های آن ندارند و هر طرح پیچیده‌ای که نیاز داشته باشید با دقت و کیفیت بالا قابل برش است. درصورت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی و فروش همچاپ، تماس بگیرید.

تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که می توانید طرح مورد علاقه خود را به راحتی بر روی وینیل (استیکر) چاپ نمائید ؟ چاپی با قیمت بسیار مناسب به وسیله دستگاه های بروز دنیا چاپ دیجیتال با وضوح بسیار بالا ، ماندگاری مطلوب و شادابی جوهر که هر بیننده را به خود جلب نماید . برای اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ انواع طرح ها روی وینیل استیکر (شامل عکس، لوگو و نوشته) مطلب زیر را مطالعه نمائید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید . وینیل با طیف گسترده ای اعم از مات (چاپ وینیل مات)، براق و شفاف ارائه می شود و بطور کلی در دو نوع شیشه ای و زمینه سفید قابل اجرا است.

تفاوت چاپ شیشه ای و چاپ با زمینه سفید در نوع خوانایی متون است. چرا که در نوع چاپ شیشه ای تصاویر بخوبی دیده می شوند. نوشته ها به راحتی قابل مشاهده نیستند. در نوع شیری با زمینه سفید هم متن و هم تصویر از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند نگاه ببینده را به خود جلب کند و بدین جهت بسیار محبوب تر از نوع شیشه ای است. چاپ دیجیتال لیبل یا برچسب یکی از روش های جدید چاپ است که برای تیراژ های پایین و زمان های کوتاه مناسب است. در این روش چاپ، نیازی به فیلم، صفحه، مهر و مواد شیمیایی نیست و برچسب ها به صورت مستقیم از رایانه به دستگاه چاپ منتقل می شوند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.