توصیه‌های پلیس به زائران خانه خدا

توصیه‌های پلیس به زائران خانه خدا

فرمانده انتظامی و یگان های حفاظتی استان دفره توصیه های لازم را به زائران ارائه کرد.

به گزارش آساناسردار رضا بنی اسدفر در نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و مدیران پلیس فرودگاه های کشور با اشاره به در پیش بودن عملیات حج گفت: عملیات کنگره بزرگ حج توهین به نظام و نقش کشور در این کشور است. باعث افزایش شده است. پلیس فرودگاه کشور برای اجرای ایمن و سالم این عملیات بسیار مهم است.”

وی با اشاره به تجارب گذشته پلیس و نیروهای امنیتی میدان هوایی فراه در عملیات حج، تقویت این عملیات بزرگ و رفع نقاط ضعف را از عوامل بهبود بیشتر این ماموریت مهم دانست با استفاده از تجهیزات مدرن برای نظارت بر حوزه امنیتی، میزان سرقت و جرم و جنایت در حوزه پلیس فرودگاه کشور را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

وی رهبری پلیس فرودگاه در امور حج و اوقاف و تکریم حجاج را بخش مهمی از تقویت سرمایه اجتماعی پلیس دانست و از فرماندهان خواست سرمایه اجتماعی پلیس را تقویت و حرفه ای کنند کارکنان فرودگاه پلیس اخلاق و با بهره گیری از ابزارهای نوین و هوشمند با جان و دل در راستای خدمت رسانی به مردم عزیز کشور به زائران حج و اقاف کشور خدمات رسانی می کند.

فرمانده یگان های امنیتی و امنیتی استان دفره تصریح کرد: تجربیات مناسک حج در سال های گذشته ثابت کرده است که ناآگاهی زائران از قوانین کشور میزبان ممکن است زائران عزیز را در این سفر معنوی با مشکل مواجه کند. به زائران بیت الله الحرام توصیه می کنیم با رعایت قوانین از مصرف مواد مخدر و حرام جداگانه خودداری کنند تا دچار اعتراض نشوند.

بنی اسدفر افزود: پیرو توصیه های پلیسی که قبل از عزیمت به این سفر معنوی از طریق رسانه ها اعلام شد، زائران سفری امن در سایه امنیت و آرامش خواهند داشت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی در این سفر معنوی گفت: اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان حج و اوقاف و سایر ارگان های دولتی از ابتدای بعثت در مناسک حج و حتی در ایام بعثت مورد استفاده قرار می گیرد زمین وقتی به کشور عزیزتان ایران برگشتید مشکلی نداشته باشید.

فرمانده امنیتی و انتظامی وزارت دفاع حضور به موقع زائران در فرودگاه را مهم دانست و گفت: زائران عزیز مراقب اشیای قیمتی خود مانند ارز، پول و شناسنامه باشند. این اقلام را در چمدان های غیر همراه که باعث کاهش سرعت غربالگری مسافران می شود، نگهداری نکنید.

وی به زائران وزارت حج و اوقاف توصیه کرد: زائران گرامی به هیچ وجه از امانت گرفتن کیف و چمدان و کیف دیگران خودداری کنند زیرا در صورت کشف اقلام ممنوعه مسئولیت بر عهده حامل خواهد بود

فرماندهی انتظامی دفره و فرمانده نیروی انتظامی با آرزوی بهره مندی از این سفر معنوی و پلیس فرودگاه، خدمت رسانی به زائران را توفیق بزرگی خواند و اقدامات لازم را برای آرامش و آرامش زائران در این مسیر انجام داد فرودگاه های سراسر کشور

انتهای پیام