حوادث

بارش‌های شدید در راه تهران / از صعود به ارتفاعات پرهیز شود

بارش‌های شدید در راه تهران / از صعود به ارتفاعات پرهیز شود

آفتاب نیوز:

حمید یزدی آنلاین با اشاره به اخطار زرد سازمان هواشناسی در خصوص فعالیت سامانه بارشی علاوه بر ناپایداری منطقه، گفت: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی، فعالیت این سامانه از فردا پنجشنبه آغاز می شود. ، 13 اردیبهشت می شود ، و در روز شنبه 15 اردیبهشت به پایان می رسد.

یزدی آنلاین گفت: بر اساس پیش بینی کارشناسان هواشناسی، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید، وزش باد شدید و گرد و خاک و در برخی نقاط به ویژه بعد از ظهر و شب در کل استان تهران وجود دارد در ارتفاعات

رئیس مدیریت بحران استانداری تهران به همه مردم به ویژه ساکنان ارتفاعات توصیه کرد: در زمان بهره برداری از سامانه بارشی از تردد غیرضروری در جاده ها خودداری کنند و در هنگام رانندگی احتیاط کنند و توصیه ها را به دقت رعایت کنند. مدیریت بحران.

وی با تاکید بر مقاوم سازی سازه های موقت، سبک و ناپایدار گفت: انجام این اقدامات ضروری است چرا که اگر به اندازه کافی مقاوم سازی نشوند شاهد اتفاقات ناگواری خواهیم بود.

یزدی آنلاین بر پرهیز از کوهنوردی در مناطق مرتفع و کار در مناطق مرتفع تاکید کرد و گفت: کوهنوردان و افرادی که در مناطق مرتفع فعالیت می کنند مراقب باشند و از صعود به کوه های مرتفع پرهیز کنند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران بر استقرار سکونتگاه ها در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و حاشیه پشت بام ها و در کنار سازه های موقت و ساختمان های نیمه ساخته تاکید کرد و گفت: خدمات اورژانسی باید بهسازی شود. آمادگی آنها در این زمینه.

وی همچنین نسبت به احتمال بارندگی هشدار داد و گفت: کشاورزان عزیز نسبت به حفاظت از بذر، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهند.

یزدی آنلاین بر لزوم تضمین چرای دام در حاشیه رودخانه ها و تردد عشایر و آبگیری مسیل ها و آبراه ها تاکید کرد و گفت: تمامی امدادگران، نیروهای خدماتی و انتظامی مدیریت بحران استان تهران نیروی انتظامی هستند. آژانس ها در تاریکی گرفتار شده اند. در مورد این.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.