حوادث

حضور مردم در آئین تشییع پیکر شهدای خدمت حماسه آفرید

حضور مردم در آئین تشییع پیکر شهدای خدمت حماسه آفرید

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به رشادت های مردم در مراسم تدفین شهدای خدمت، این حضور را نشانه قدردانی از زحمات بی دریغ این شهدا دانست.

به گزارش تیتر نیوز، رئیس جمهور در حضور مقام معظم رهبری و ملت ایران ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور این کشور و هیئت همراه، گفت: مردم عزیز در مراسم تشییع پیکر شهدای این کشور استان با مشارکت یک میلیون نفر اعلام شد. حضور داشتند و با همکاری و تلاش افسران پلیس و سایر ارگان ها مشکلات امنیتی پلیس به خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه حضور مردم در تمام شهرهای کشور در کنار تامین امنیت و نظم در مهمانسرای شهدای خدمت، اتفاق فوق العاده ای را رقم زد، تصریح کرد: امنیت وظیفه خطیر مردم است که خواست خداوند است. به میل خود انجام شود. تا پایان مراسم تشییع در شهرهای مختلف شاهد تداوم عشق شهدایی خواهیم بود که با همت زندگی در کفن امنیت به مردم خدمت کردند.

به گزارش خبرگزاري رئيس جمهور، فرمانده انتظامي كشور با گراميداشت ياد و خاطره رئيس جمهور فقيد، وي را محكم خدمت خواند و از خصلت هاي شهيد آيت الله تجليل كرد و گفت: اين شهيد بزرگ تنها اين نيست. رئیس‌جمهور برادر آن پلیس بود که همواره با صداقت کامل به پلیس و مأموریت‌ها در انجام وظایف فرماندهی انتظامی کشور کمک کرده است.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.