ورزشی

محکومیت ۴ میلیاردی استقلال در یک پرونده

محکومیت ۴ میلیاردی استقلال در یک پرونده

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز؛ با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت میلاد کمندانی از باشگاه خیبرخرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷۵ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت رضا دهقانی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت احمد نصیری از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۵۴ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت سجاد شهباززاده از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

۲۵۸ ۲۵۸

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.