فرهنگ و هنر

مدیریت و همراهی رئیس‌جمهور شهید باعث تسهیل راحت زائران اربعین بود

مدیریت و همراهی رئیس‌جمهور شهید باعث تسهیل راحت زائران اربعین بود

تیتر نیوز/ایلام نماینده مواکب استان ایلام در شورای راهبردی مواکب کشورگفت: مدیریت و همراهی ایشان و دولت در سال قبل باعث شد زائران حسینی (ع) در شرایط مناسبی به راهپیمایی اربعین بروند و در جریان تردد مشکلی نداشته باشند.

«محمدکریم رحیمی»‌ به تیتر نیوز اظهار کرد: کاهش رشد نقدینگی، جهش در صادرات نفت، رشد اقتصادی قابل قبول، عضویت موفق در سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، اجرایی کردن سامانه‌های دولت الکترونیک، تلاش برای تکمیل پروژه‌های عمرانی تکمیل نشده، پرداخت مطالبات کشاورزان در سریع‌ترین زمان ممکن، افزایش تجارت خارجی، تسهیل و افزایش صدور مجوزها، مدیریت فوق‌العاده برق و پایان یافتن خاموشی‌های هرروزه، نجات و به خط تولید آوردن صدها کارخانه بزرک تولیدی، توسعه صنعت فضایی، افزایش حقوق معلمان و کارمندان، موفقیت در سیاست خارجی و روابط حسنه با همسایگان و کشورهای اسلامی، اجرای طرح پیچیده آبرسانی از دریا به برخی استان‌ها و مدیریت درست تقاضای ارز و رفع تلاطم در بازار ارز و همچین آرامش در بازار ارز بخشی از دستاودهای دولت شهید رئیسی است.

وی افزود: دلسوزی برای محرومان جامعه و سعی در حل مشکلات آنان، تلاش برای حل مشکلات پروژه‌های خاک‌خورده، گشایش فروبستگی‌های مدیریتی و مالی که از دولت قبل بجای مانده بود از ویژگی‌های ایشان بود. رفتار مدیریتی و شخصی شهید رئیسی باعث ایجاد آرامش در بین مردم و فعالان اقتصادی شده بود که این ویژگی را هم نباید از نظر دور داشت.

رحیمی خاطرنشان کرد: من از سال ۱۳۶۸ در جریان ویژگی‌های مدیریت ایشان بوده‌ام. ایشان در هر جایی که بوده‌اند مدیریت خیلی خوبی داشته اند. زمانی که ایشان در آستان قدس رضوی بودند با مردمداری و محرومیت‌زدایی طرح «خادم‌یاری» را بنیان گذاشتند که به یک آرزوی دست‌نیافتنی برای افراد دوردست تبدیل شده بود، این طرح علاوه بر کشیک خادمی این افراد در شهر خود به محرویت‌زادیی و حل مشکلات مردم اقدام می‌کردند.

وی اضافه کرد: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده راه آیت‌الله رئیسی را ادامه دهد و کارها را از همین مسیر درست پی‌بگیرد.

رحیمی به کمک خوب رئیس‌جمهور شهید به نهضت اربعین اشاره کرد و گفت: مدیریت و همراهی ایشان و دولت در سال قبل باعث شد زائران حسینی (ع) در شرایط مناسبی به راهپیمایی اربعین بروند و در جریان تردد مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب هنری

با استفاده از انتخاب دقیق واژگان، تازگی و جذابیتی به نثرم اضافه می‌کنم.