حوادث

مشارکت بیش از ۲۳۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و همراهانش

مشارکت بیش از ۲۳۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و همراهانش

رئیس ستاد مرکزی اورژانس کشور از شرکت 2 هزار و 377 نفر از بازماندگان و نجاتگران جمعیت هلال احمر در مراسم تشییع شهدای خدمت در تهران خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، رضا علیشوندی رئیس اداره جمعیت و رئیس اورژانس کشور هلال احمر با اعلام این خبر گفت: از صبح امروز در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و سایر شهدا در پایتخت حضور یافت. اپراتورهای خواهر و برادر 2377 در 125 پست کمکی و 10 منطقه عملیاتی به شرکت کنندگان در جلسه خدمات ارائه می کنند.

وی همچنین گفت: دو فروند بالگرد و 101 خودروی عملیاتی و سایر خودروهای پشتیبانی عملیاتی و عملیاتی شامل آمبولانس، خودروی امدادی، موتورسیکلت، اتوبوس آمبولانس و خودروهای ارتباطی برای این عملیات ها بکار گرفته شده است.

علیشیندی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت این جلسه که از دانشگاه تهران تا میدان آزادی برگزار می شود، کارکنان جمعیت هلال احمر استان البرز نیز به عنوان خدمات پشتیبانی و اورژانس در این جلسه شرکت می کنند. در صورت لزوم خود را به شهروندان معرفی کنید.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.