هشدار سیلاب در ۱۱ استان

هشدار سیلاب در ۱۱ استان
آفتاب نیوز:

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فریبا گدرزی به تشریح وضعیت آب و هوای کشور پرداخت و گفت: امروز استان های واقع در رشته کوه های البرز و زاغرای مرکزی در شمال کشور و در برخی از نقاط … مرکز در حال بارش برف است. در ارتفاعات کرمان، یزد، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان از ساعاتی بعد از ظهر و اوایل شب احتمال بارش باران و رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه با گرد و خاک و تگرگ وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی ادامه داد: شدت بارندگی ها امروز در زنجان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، غرب اصفهان، آذربایجان غربی، اصفهان، سمنان و گلستان داده شده است صادر شده.

گدرزی تصریح کرد: شنبه و یکشنبه در برخی نقاط شمال غرب، در رشته کوه های شمالی و جنوبی البرز، در رشته کوه های مرکزی زاگرس، در برخی نقاط مرکز، در ارتفاعات کرمان، در یزد، در شمال. و شرق در فارس باران و طوفان خواهد بود. و وزش باد شدید کوتاه مدت و بارندگی ها تا اواسط هفته آینده در کشور ادامه دارد.

وی افزود: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق، شرق کشور و در برخی نقاط مرکز و استان های واقع در البرز و جنوب کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود. سطح هوا کاهش خواهد یافت. کیفیت

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز باد و گرد و خاک دارد.