کشف 4 انبار با بیش از 5000 میلیارد تومان کالای قاچاق

کشف 4 انبار با بیش از 5000 میلیارد تومان کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرج از کشف بیش از 5 هزار میلیارد تومان مواد مخدر در انبارهای گروهی در استان های سمنان و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سردار حسین رحیمی در بازرسی از انبارهای کشف شده که در آن کالاهای قاچاق نگهداری می شد، گفت: با همکاری پلیس امنیت اقتصادی فراهان و پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان های سمنان و تهران بزرگ، این مواد مخدر کشف و ضبط شد انبارهای ذخیره سازی هدف قرار گرفتند. در تهران بزرگ و سمنان.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد کالای قاچاق توسط خودروهای سواری به این انبارها منتقل و دپو شده است.

فرمانده انتظامی وزارت دفاع با اشاره به اینکه این انبارها مملو از میلیاردها تن انواع مواد مخدر بود، گفت: با هماهنگی دستگاه های قضایی و قضایی همزمان عملیات بررسی این انبارها انجام شد. ، که طی آن گونه های مختلف صید شدند. مواد مخدر به ارزش 5000 میلیارد دلار کشف شد.

رحیمی با بیان اینکه هر چهار انبار را محاصره کرده است، مشخص شد که بیشتر کالاهای قاچاق ذخیره شده در این انبار به صورت لباس زیر و اجناس گیاهی از آنجا وارد کشور شده است. By Shotty Motors مرکز کشور است.

وی از دستگیری چهار نفر از اعضای اصلی این گروه توسط پلیس امنیت اقتصادی خبر داد و گفت: برای این افراد پرونده تشکیل و به همراه متهم راهی دادگاه شدند. تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد. محموله قاچاق کشف شده پس از شمارش و صورتجلسه جهت رسیدگی بیشتر در اختیار اداره املاک قرار می گیرد.

انتهای پیام