آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور / ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی

ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران عادی و اما پرحجم است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس فراه آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با تیتر نیوز. وی درباره وضعیت ترافیکی اخیر جاده های شمالی کشور گفت: از صبح امروز شاهد آغاز شلوغی ترافیک در محورهای مختلف شمالی کشور هستیم. به عنوان مثال در محور شمال به جنوب حدفاصل میرزن آباد و مجلار و انارک و هزارچم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: در محدوده سه راه چهلاب از جنوب به شمال محور هراز و سه راه چهلاب، بیژن، شهن دشت و آب اسک در جاده شمال به جنوب ترافیک زیادی وجود دارد.

شرانی درباره مسیر فیروزکوه گفت: در محور برگشت فیروزکوه نیز ترافیک نیمه سنگین در محورهای دلیکایی و دمامند توسط پلیس رصد شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه نیز گفت: محور رشت – قزوین جاده ای نیمه سنگین در ارتباط شهرستان رودبار است.

شیرانی با اشاره به وضعیت جوی راه های شمالی کشور گفت: بارش باران فقط در محور فیروزکوه شنیده شد.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها افزود: بزرگراه تهران – کرج – قزوین حدفاصل گرمدره و پل فردیس و مهراویلا و بزرگراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل گلشهر و مهراویلا و بین پل فردیس و پل خرقه. ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه گفت: به نظر می رسد این رزمایش ترافیکی تا پایان امروز ادامه داشته باشد.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از وضعیت ترافیکی و جوی با شماره تلفن های 120 و 8825555 تماس بگیرند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

انتهای پیام