بین الملل

انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی است

انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی است

انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی و ایران قوی بوده و حرکتی عبادی جهادی در شکرگزاری نعمت حاکمیت الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام ماشاالله صدیقی مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید و گرامیداشت شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم دکتر بهشتی که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات جلوه اقتدار نظام اسلامی و ایران قوی، حرکتی عبادی جهادی در شکر گزاری نعمت حاکمیت الله بوده که بر عباد صالح خود ارزانی داشته است.

وی افزود: انتخابات تقابل جبهه حق در مقابل کفر جهانی بوده که تضمین کننده امنیت و کرامت ایران عزیز است«وَ اِنّ فِی سُلطانِ الله عِصمَه لامرِکُم» و سزاوارترین فرد برای این جایگاه رفیع شخصی بوده که در تحقق اهداف نظام اسلامی قویتر و به افکار جهانی آشناتر باشد. 

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: عملگرایی، آینده نگری، استقامت، صبوری، پایبندی به اصول نظام اسلامی شاخصه‌هایی هستند که در انتخاب اصلح می‌توانند به عنوان اصول انقلاب اسلامی نقش آفرین باشند.

صدیقی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور رئیسی و همراهان والامقام وی و شهدای هفت تیر شهید بهشتی و یاران شهیدش جامعه دانشگاهی را برای حضور حداکثری دعوت می‌کند و موفقیت خادمین ملت در این رسالت بزرگ را از خداوند خواستار است.