اخبار کسب و کارعمومی

برند های ایرانی که سطل زباله تولید می کنند

نکاتی که قبل از خرید سطل زباله باید بدانید!

همه ما تولید زباله را داریم  و فرقی نمی‌کند که شیوه زندگی ما چگونه باشد. مسئله مهم مدیریت زباله‌ها و خرید سطل زباله مناسب است. شاید تا به حال به اهمیت انتخاب سطل زباله مناسب در سالم و تمیز نگه‌داشتن فضای منزل و محیط کار خود فکر نکرده باشید. جای تعجب است که چرا خیلی‌ها در انتخاب این وسیله کاربردی و مفید اینقدر بی‌تفاوت هستند، در حالی که در هنگام انتخاب آن باید فاکتورهای زیادی همچون اندازه، شکل و جنس سطل زباله را در نظر گرفت. برای اینکه بدانید برای آشپزخانه، اتاق‌نشیمن، اتاق کار و محل کار شما چه سطل زباله‌ای مناسب است، با ما همراه باشید.

برند های ایرانی که سطل زباله تولید می کنند

اندازه و ظرفیت

در هنگام خرید سطل زباله با دانستن اینکه در طول روز چقدر زباله تولید می‌کنید، اندازه و ظرفیت آن را انتخاب کنید. بدون‌شک تولید زباله در یک خانواده چهار نفره از یک خانواده دو نفره بیشتر است، بنابراین مدل‌های با ظرفیت بزرگتر برای آنها انتخاب مناسب‌تری است. اندازه سطل زباله در فضاهای مختلف با هم متفاوت است؛ به عنوان مثال برای فضای آشپزخانه مدل‌های بزرگ و برای فضای حمام و دسشویی سطل‌های کوچک مناسب است. با این حال انتخاب سطل آشغال خیلی بزرگ یا خیلی کوچک می‌تواند دردسر ساز باشد. پس با در نظر گرفتن میزان تولید زباله، نوع زباله‌ها (زباله تر، زباله خشک، زباله بازیافیتی و …) و محل قرارگیری آن، سطل آشغال با اندازه مناسب را خریداری کنید.

طراحی و نوع درپوش روی سطل زباله

یکی از معیارهای مهم خرید سطل زباله مناسب، نوع درپوش آن است. به طور کلی سطل‌های آشغال از لحاظ طراحی، دارای درب یا بدون درب هستند. وجود درپوش روی سطل زباله برای جلوگیری از انتشار بوی بد و همچنین حفظ بهداشت بیشتر محیط لازم است. برای استفاده آسان و ریختن بدون دردسر زباله‌ها، مدلی را انتخاب کنید که درب آن راحت باز می‌شود. درپوش سطل‌های آشغال ممکن است به شکل ساده، پدالی، لمسی، قیفی و بادبزنی باشد. براساس نیاز، کارکرد و فضای استفاده از آن بهترین مدل را انتخاب کنید.

شکل سطل زباله

در زمان خرید سطل زباله ممکن است در انتخاب سطل آشغال مستطیل شکل و سطل آشغال استوانه‌ای شکل بر سر دوراهی قرار بگیرید. سطل‌های زباله مستطیلی، دهانه وسیع‌تری دارند و این ریختن زباله در آنها آسان می‌کند. در اکثر مکان‌ها جا می‌شوند، اما در آشپزخانه‌های کوچک کمی حجیم به نظر می‌رسند. سطل‌های زباله استوانه‌ای، دهانه کوچک‌تری دارند و احتمالا برای خانواده‌های بزرگ انتخاب ایده‌آلی نیستند. نسبت به گزینه‌های مستطیل شکل حجم کمتری دارند و ظاهرشان زیباتر به نظر می‌رسد. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، ممکن است آنها را ترجیح دهید.

انتخاب رنگ

انتخاب رنگ سطل زباله از دو جهت قابل اهمیت است. اول اینکه در زیبایی ظاهر دکوراسیون اتاق نقش دارد و به همین خاطر می‌تواند متناسب با رنگ دیگر وسایل انتخاب شود. در مورد سطل‌ زباله آشپزخانه، رنگ‌های تیره انتخاب بهتری هستند، زیرا لکه‌ها را پنهان می‌کنند.

خرید سطل زباله با جنس مناسب

جنس سطل زباله می‌تواند از چوب، پلاستیک، استیل ضد زنگ و فلزی باشد. استفاده از سطل آشغال‌های پلاستیکی نسبت به انواع دیگر آن، رایج‌تر است. اگر به دنبال یک سطل زباله مقاوم و بادوام هستید، جنس استیل آن گزینه بهتری است. سطل زباله‌های چوبی به خاطر ظاهر زیبایی که دارند، بیشتر در فضای داخلی خانه مانند اتاق‌پذیرایی کاربرد دارند. از سبد سطل زباله پلاستیکی به خاطر وزن سبک و اندازه کوچک آن به راحتی می‌توان در زیر میز کار استفاده کرد.

قیمت سطل زباله

در بازار فروش سطل زباله، مدل‌های بسیار مختلفی وجود دارد. بسته به ویژگی‌ها و کیفیت آن، قیمت سطل زباله متفاوت است. یکی از معیارهای مهم در قیمت سطل زباله، جنس آن است. سطل زباله پلاستیکی نسبت به سطل آشغال چوبی و استیل قیمت پایین‌تری دارد. با توجه به نحوه و مکان استفاده از آن باید برای خرید سطل آشغال مناسب هزینه کرد.

برای خرید سطل زباله مناسب بسیار مهم است که ابتدا نیازهای خود و شرایط استفاده از آن در نظر بگیرید. سطل آشغال یک عنصر بهداشتی است، به همین خاطر ضروری است که قبل از خرید آن حسابی تحقیق کنید و مدلی را بخرید که متناسب با عملکرد اتاق و نوع زباله‌ها است. همچنین باید یادآور شویم که نگهداری و تخلیه به موقع سطل آشغال، به اندازه انتخاب آن در حفظ بهداشت و تمیزی محیط اطراف ما مهم است

در این صغحه قصد داریم هر آنچه را  که درباره تولید، قیمت ، کیفیت ، خصوصیات و مشخصات فنی سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه مکانیزه را که لازم است بدانید، را توضیح دهیم که شما مشتریان گرامی با بررسی دقیق تری انتخابی متناسب با توجه به نیاز خود داشته باشید.با توجه به اینکه مخزن زباله 1100 لیتری گالوانیزه مکانیزه دارای خصوصیات و کاربردی خاصی می باشد، لذا هر شخص باید آن را به نحوی خریداری کند که بتواند از این مخزن استفاده بهینه ای با توجه شرایط و محیط خود داشته باشد.

در سال های اخیر در کشورمان ایران و همچنین کل جهان تفکیک زباله از مبدا در محل کار و زندگی با استفاده از سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه مکانیزه از اهمیت فراوانی برخوردار شده است.بنابر این نیاز شرک تولیدی زاگرس صنعت برای سهولت در امر تفکیک زباله های تجدید پذیر از زباله های غیر بازیافتی سطل های زباله گالوانیزه متنوعی را با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید و روانه بازار داخلی و خارجی نموده است.

تکیه بر دانش، در ضمینه تولید سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه مکانیزه ، با بهره‌گیری از بهترین متریال و ورق های گالوانیزه گرم و بسیار با کیفیت و در اختیار داشتن کادری متعهد و متخصص، این امکان را به ما داده است تا رشد کنیم و کسب و کارمان را توسعه دهیم.

نقد و مقایسه سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه

نکته قابل مقایسه و مهم در میان تولید و فروش مخزن های زباله گالوانیزه این هست که در شرکت تولیدی زاگرس صنعت علاوه بر طراحی زیبا سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه شهری قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده این مخزن می باشد.چگونه سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه مکانیزه با کیفیتی خریداری کنیم؟ مخزن زباله 1100 لیتری گالوانیزه یکی از اصلی ترین و با کیفیت ترین ابزار های نطافتی جهت نگهداری و انقال زباله در محیط زندگی و کار بوده که حجم زباله های بیشتری تسبت به سایر امکان دیگر را دارا هستند، از این رو علاوه بر کاربرد شهری سطل آشغال 1100 لیتری میتوان از آن در مراکز صنعتی، تجاری، مسکونی، اداری و بهداشتی درمانی نیز استفاده نمود.

از سوی دیگر نیز چون سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه شهری در ضخامت های مختلف تولید می شود، امکان انتخاب ضخامت ورق مخزن زباله 1100 لیتری را برای مشتریان با توجه به کاربرد و سلیقه خود محیا و قابل خرید نموده است. به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که سطل آشغال 1100 لیتری می‌تواند همانند، یک باکس مناسب برای انباشت انواع زباله مورد استقاده قرار بگیرد.

طراحی و کیفیت ساخت مخزن زباله 1100 لیتری گالوانیزه

  • طراحی زیبا و منحصربفرد
  • پوشش گالوانیزه گرم مقاوم
  • مقاومت بسیار بالا در مقابل رطوبت
  • قابل انتخاب در ضخامت های مختلف
  • شستشو آسان و قابل ضد عفونی
  • قابلیت تخلیه با خودروهای مکانیزه
  • دارای دریچه کنترل خروج شیرابه
  • چهار چرخ متحرک و مقام  360 درجه
  • دو چرخ ترمز دار جهت ثابت ماندن

یکی از مهم ترین خصوصیایت در طراحی سطل زباله 1100 لیتری گالوانیزه مکانیزه علاوه بر زیبایی و اندازه مناسب این مخزن و کیفیت فوق العاده آن می باشد. که این امر بواسطه مرغوبیت در تولید و کنترال مداوم کیفی در بخش کنترل کیفیت شرکت می باشد.یکبار دیگر، به سراغ  تولید مخزنی با طراحی زیبا و بدنه‌ای از جنس گالوانیزه رفته است که البته به دلیل حجم مناسب مخزن، شاهد ضخامت بالا و قابل قبولی در تمامی قسمت های سطل زباله 1100 لیتری هستیم. بدنه مقاوم و چرخ های عالی این محصول باعث شده است. که سطل آشغال 1100 لیتری به طور خیره کننده ای یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت باشد.

سطل زباله ایرانی استیل مدل 201 :

سطل زباله ایرانی استیل مدل 201 ساخت شرکت پانیز میباشد.

جنس بدنه:

جنس بدنه این سطل زباله استیل خشدار میباشد.با توجه به خشدار بودن بدنه این سطل زباله، کثیفی و لک کمتر مشخص میشود.داخل این سطل زباله یک عدد سطل پلاستیکی دسته دار قرار داده شده است.ظرفیت این سطل داخلی 20 لیتر میباشد.با توجه به وجود سطل داخلی، شست و شوی سطل به آسانی امکان پذیر میباشد.

پدال فلزی:

از این سطل زباله ممکن است در مکانهای پر رفت و آمد صورت گیرد.با توجه به این دلیل پدال این سطل از جنس فلزی با دوام بسیار بالا تولید شده است.

درب پلاستیکی:

درب این سطل زباله استیل از جنس پلاستیک میباشد.با توجه پلاستیکی بودن درب این محصول معایب و محاسنی را میتوان در نظر گرفت.

معایب:

ظاهر ساده

احتمال شکستگی و خرابی

سخت تمیز کردن

محاسن:

به هیچ وجه زنگ نمیزند

دسترسی آسان به درب یدکی

موارد استفاده از سطل زباله پانیز:

منازل

ادارات

هتلها و مسافرخانه ها

بیمارستان و کلینیک

رستوران و فست فود

کافی شاپ

مجموعه های ورزشی

کتابخانه

مدارس و دانشگاه و ..