اخبار کسب و کاراقتصادی

خرید و فروش اتوماتیک ارز دیجیتال

کسب درآمد خودکار در دنیای ارزهای دیجیتال، یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمدهای کلان و ایجاد ثروت بلندمدت است. تجارت، فروش و به عنوان مهارتی شناخته می‌شود که تسلط بر آن سخت است و پیشرفت در آن چندین سال طول می‌کشد.

اگر قصد داشته باشید در این حرفه پیشرفت کرده و یک معامله‌گر موفق باشید، باید زمان قابل توجهی را به یادگیری این مهارت و ارتقا خود در آن اختصاص دهید. همچنین باید بازارها را پیگیری نمایید؛ اما بازاری است که حتی اگر ما در حال استراحت بوده و یا خواب بوده باشیم نیز می‌تواند اتفاقات زیادی را تجربه کند.

این موضوع نشان می‌دهد که یافتن راه‌هایی جایگزین برای استفاده از تمامی فرصت‌های معاملاتی، اهمیت بسیار فراوانی دارد. اگر شما هم سوالاتی از قبیل چگونگی انجام خرید و فروش کریپتو به‌صورت خودکار، خوب بودن ربات‌ها برای خرید و فروش کرپیتو، استفاده از یک ربات برای معامله کریپتو و سوالات دیگر ذهنتان را مشغول کرده، در ادامه این مطلب از برای پاسخ به سوالات خود همراه ما باشید.


آشنایی با معامله خودکار کریپتو

انجام خودکار معاملات کریپتو، با کمک یک الگوریتم یا ربات را می‌توان معامله خودکار کریپتو نامید. در حقیقت ربات 7/24 اجرا می‌شود و به این صورت با اجرای خود، تراکنش‌ها را از طرف شما انجام می‌دهد. اگر مبتدی باشید، این پلتفرم استراتژی‌های خود را به شما ارائه می‌دهد که در گذشته کارآمد بوده است.

اگر خودتان اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید، می‌توانید برای معامله و خرید و فروش خودکار کریپتو، استراتژی خود را بسازید. با استفاده از اتوماسیون، می‌توانید از تمامی فرصت‌های ممکن در بازار اطلاع یافته و آن‌ها را به دست بیاورید.

همچنین احساسات خود را از روند معاملات دور نگه داشته و مهم‌تر از همه، در هنگام خواب و استراحت خود نیز به کسب درآمد بپردازید. بهترین بخشی که خرید و فروش خودکار کریپتو دارد این است که اکثر پلتفرم‌های معاملاتی ربات‌ها رایگان هستند و به همین دلیل هیچ هزینه‌ای به غیر از هزینه تراکنش معمولی وجود ندارد.


انواع مختلف پلتفرم‌های ربات‌های معاملاتی کرپیتو خودکار

امکان اینکه ربات‌های کریپتو خود را بر روی پلتفرم‌های مختلف اجرا کنید، وجود دارد. این پلفترم‌ها در درجه اول به دو دسته متمرکز و غیر متمرکز طبقه بندی می‌شوند. در ادامه با انواع مختلف پلتفرم‌های ربات‌های معاملاتی کرپیتو خودکار آشنا می‌شویم:

متعددی از ویژگی خرید و فروش و معامله کریپتو با ربات بهره‌مند هستند؛ اما مسئله این است که این پلتفرم‌ها به عنوان حافظ کامل وجوه کرپیتو شما محسوب می‌شوند. در چنین مواقعی باید به امنیت و یکپارچگی پلتفرم اعتماد کنید؛ چراکه اگر یک اکسپلویت در پلتفرم وجود داشته باشد، در این صورت ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

این پلتفرم‌های تجارت و معامله با ربات مستقل، برخلاف پلتفرم‌های ربات تبادل، حافظ وجوه شما نیستند. آن‌ها فقط دستورالعمل‌های معاملاتی را به حساب ارز دیجیتال موجود شما ارائه می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که شما همچنان از یک صرافی متمرکز استفاده می‌کنید که ریسک خاص خودش را به همراه دارد.لازم به ذکر است که ربات های معامله گر فارسی نظیر سکه بیت هم بصورت قانونی در ایران در حال فعالیت هستند.

پلتفرم‌های معاملاتی ربات مبتنی بر قراردادهای هوشمند

این پلتفرم‌ها غیرمتمرکزترین گزینه برای معامله با ربات هستند؛ اما برای استفاده افراد مبتدی توصیه نمی‌شوند. در این پلتفرم‌ها یک برای سپرده گذاری دارایی‌های کریپتو شما و تنظیم دستورالعمل‌های الگوریتمی ایجاد می‌گردد که این قرارداد هوشمند سفارشات معاملات را از طرف شما انجام می‌دهد. البته لازم به ذکر است که قراردادهای هوشمند نیز مستعد بهره برداری هستند؛ بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که اگر از قرارداد هوشمندی استفاده می‌کنید، ایمن و در برابر سوءاستفاده‌ها مقاوم است.

انواع مختلف استراتژی‌های معاملاتی کریپتو خودکار

استراتژی‌های معاملاتی نامحدودی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای خرید و فروش و معامله خودکار کریپتو استفاده کرد. در ادامه برخی از محبوب‌ترین و مبتدی‌ترین استراتژی‌هایی را معرفی می‌کنیم که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

هنگامی که  در این محدوده‌های قیمتی شبکه باقی بماند، شما به کسب درآمد می‌پردازید. ربات Grid به خرید و فروش و انجام معامله در این محدوده ادامه می‌دهد و شواهد به دست آمده بیانگر این است که با اطلاع از برخی تمرین ها و راهنمایی ها، یک معامله‌گر می تواند 0.5٪ الی 1٪ در روز (180٪ الی 360٪ سالانه) از طریق Grid Bot کسب درآمد کند.

شما می‌توانید این 100000 دلار را در یک تراکنش واحد، با نام مستعار سرمایه گذاری کلان سرمایه گذاری کرده و یا 1000 دلار در 100 تراکنش در 100 روز آینده سرمایه گذاری کنید. به این روش تکه تکه، میانگین هزینه دلار گفته می‌شود.

این استراتژی در دو راه به سرمایه گذار و انجام معامله کمک می‌کند:

  •  این روش تاثیر نوسانات قیمت را کاهش می‌دهد؛ چراکه یک سرمایه گذار می‌تواند هزینه خود را به‌طور میانگین محاسبه نماید.
    •    این روش نظم و انضباط را در فرآیند سرمایه گذاری یا ترید و معامله ارزهای دیجیتال به ارمغان می‌آورد.

مزایای معامله خودکار کریپتوها

خرید و فروش و معامله خودکار کریپتوها مزایای مختلفی برای کاربران به همراه دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

صرفه جویی در زمان

انجام معامله به‌صورت خودکار باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. با استفاده از این روش دیگر نیازی نیست جلوی صفحه نشسته و منتظر زمان مناسب برای خرید یا فروش باشید؛ چراکه ربات این کار را به‌صورت خودکار برای شما انجام خواهد داد.

امکان استفاده افراد مبتدی

در حالت کلی برای خرید و فروش و ترید دستی، باید استراتژی خود را طراحی کنید؛ اما بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی ربات نیز یک استراتژی از پیش طراحی شده در اختیار شما قرار می‌دهند که برای افراد مبتدی بسیار مفید است.

ایجاد نظم و دور نگه داشتن احساسات از معامله

استفاده از ربات‌ها و روش خودکار، راهی عالی برای انجام معاملات بدون در نظر گرفتن احساسات است؛ چراکه استفاده از این راه به سادگی از یک استراتژی پیروی می‌کند. این هدف ضمن حفظ فرآیند معاملاتی شما، از (ترس از دست دادن) در دنیای ارزهای دیجیتال نیز جلوگیری می‌کند.

دسترسی به تمامی فرصت های ممکن

از آنجایی که یک ربات 7/24 اجرا می‌شود، از این طریق می‌توانید تمام فرصت‌های معاملاتی ممکن را نقد کنید. این بدان معنی است که استراتژی برتری نسبت به فرآیند معاملات دستی می‌دهد و مستلزم آن است که هر سفارش به‌صورت دستی انجام شود.

سریع‌تر از کاربران دنیای ارزهای دیجیتال

ربات‌های معاملاتی، بسیار سریع‌تر از کاربران دنیای رمزارزها هستند؛ بنابراین، این یک راه عالی برای شکست دادن معامله‌گران دستی در بازار است.


معایب معامله خودکار کریپتوها

با در نظر گرفتن تمامی مزایای معامله خودکار کریپتوها، این روش می‌تواند معایبی نیز به همراه داشته باشد که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم:

تضمینی برای شکست دادن بازار وجود ندارد

پلتفرم‌هایی که برای معامله خودکار در دنیای رمزنگاری استفاده می‌کنید، امکان دارد مشکلات سرور یا اتصال داشته باشند. این موضوع می‌تواند منجر به عدم پردازش سفارش سفارش شود؛ بنابراین، احتمال از دست دادن فرصت‌های بازار وجود دارد.


معامله خودکار کریپتوها؛ روشی خارق‌العاده برای کسب درآمد

دنیای ارزهای دیجیتال روزبه‌روز در حال تغییر است و نوسانات مختلف زیادی تجربه می‌کند. این نوسانات باعث می‌شود تا وضعیت رمزارزها تغییرات مدوام داشته باشند و حتی زمانی که ما به این بازار دسترسی نداشته باشیم هم، این تغییرات رخ می‌دهند؛ به همین دلیل دسترسی به روشی کارآمد برای کنترل این وضعیت بیشتر از پیش احساس می‌شود و کاربران زیادی به دنبال راه حلی هستند که حتی در هنگام خواب نیز از این دنیای هیجان انگیز، کسب درآمد کنند.

انجام خودکار معاملات کریپتو، با کمک یک الگوریتم یا ربات امکان پذیر است و استفاده از این روش مزایای فراوانی به همراه دارد. صرفه جویی در زمان، امکان استفاده افراد مبتدی، ایجاد نظم و دور نگه داشتن احساسات از معامله و دسترسی به تمامی فرصت‌های ممکن از جمله مزایای استفاده از این روش است.

البته انجام خودکار معاملات مانند هر روش دیگر، معایبی نیز دارد اما چیزی که اینجا اهمیت زیادی دارد، نیاز و هدف کاربران برای استفاده از این روش است. در این مطلب از وبلاگ کیف پول من، با خرید و فروش و معامله خودکار کریپتو آشنا شده و انواع پلتفرم‌های آن، انواع استراتژی‌های معاملاتی خودکار کریپتو و مزایا و معایب استفاده از این راه را شرح دادیم. برای دسترسی به سایر مطالب می‌توانید به وبلاگ کیف پول من مراجعه کنید.