حوادث

دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا

دستگیری اخلالگران امنیت شهرستان مرزی آستارا

تیتر نیوز/گیلان میرزی بندر ایستارا فرماندار ایستارا نسبت به برهم زدن نظم و امنیت، همکاری با نیروهای مرزبانی در برابر فساد هشدار داد.

محمدرضا شهاب زاده پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار تیتر نیوز، اظهار کرد: متأسفانه پس از شهادت رئیس جمهور شهیدمان، کلیپی در فضای مجازی شهر منتشر شد که در آن تصویر نفاق نیز منتشر شد، این حادثه و این کلیپ این نشریه ضمن ابراز تأسف از حضور در مدارس استان و خانواده معظم شهدا، از مسئولان خواست تا با این موضوع برخورد قانونی کنند.

وی در ادامه گفت: این موضوع در رأس دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت و با پیگیری مستمر و اقدامات قانونی و تحقیقاتی لازم، مجرمان در چهلمین روز شهادت رئیس جمهور شهید کشورمان دستگیر شدند. .

شهاب زاده افزود: این افراد تاکنون اقدامات غیرقانونی دیگری از جمله آتش زدن بنر رئیس جمهور شهید، تصویربرداری از نفاق و انتشار فیلم و همچنین داشتن ارتباط مالی با این جریان را انجام داده اند. انتخابات سطح شهرستان های مرزی چهاردهمین دوره جمهوری اسلامی ایران پیش از برگزاری انتخابات ناکام ماند.

فرماندار ایستارا گفت: امیدواریم در روز هشتم زمری شاهد برگزاری انتخابات خوبی با مشارکت مردم باشیم و افزود: تمامی تدابیر امنیتی لازم در این راه انجام شده و شهروندان آماده برگزاری انتخاباتی عادلانه و باشکوه هستند

به گزارش تیتر نیوز، شهرستان مرزی ایستارا با 97 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و در حاشیه دریای خزر و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام