اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

قهوه موکا گانودرما برای لاغری

قهوه گانودرما به صورت پودر فوری است که ترکیبی از قهوه معمولی و قارچ گانودرما است . یا قهوه گانودرما به صورت پودر فوری است که  ترکیبی از قهوه معمولی و قارچ گانودرما است. این قارچ که در بیشتر در نواحی استوایی و پر باران می روید و طبیبان خواص بسیار قهوه گانودرما برای لاغری و کاهش وزن را در کتب خود برشمرده اند. قارچ گانودرما برای ترک اعتیاد از قدیم مورد استفاده حکما قرار می گرفته است و سابقه ای طولانی در طب چینی دارد . پرورش این قارچ از سال 1970 در محیط های خاصی آغاز و در محصولات گوناگونی مورد استفاده قرار گرفت . این قارچ به نام های دیگری چون : جان افزا ، رِیشی نیز شهرت دارد .

قهوه موکا گانودرما برای لاغری

بعضی از طرفداران این قهوه ادعا دارند که این قهوه با بالا بردن سطح ایمنی بدن کمک به :  کاهش وزن ، رفع خستگی ، تقویت حافظه و… میکند .

برخی از دیگر خواص آن از جمله، کاهش کلسترول ، افزایش انرژی ، کاهش استرس و التهاب ، کاهش روند پیری و بهبود بخشیدن گردش خون سخن میگویند .

 

قهوه گانودرما برای لاغری :

امروزه استفاده قهوه گانودرما برای لاغری افزایش یافته و شهرت بسیاری پیدا کرده است. مصرف قهوه گانودرما برای لاغری به این صورت است که باید هر روزه در دو نوبت صبح و عصر به طور مرتب مصرف شود و کم کم بعد از روز 14 اثرات آن مشخص خواهد شد.

البته این موضوع به صورت علمی هنوز مورد تایید قرار نگرفته است و ممکن است که این اثرات از لحاظ علمی قابل تایید نباشند.

از آن جایی که این محصول با قیمت بالا و به صورت تقریبا انحصاری در اختیار وارد کنندگان و تولید کنندگان کمی قرار دارد، بعضی از افراد همه این تبلیغات درباره قهوه گانودرمان را تنها تبلیغات تجاری و از لحاظ علمی غیر قابل تایید می دانند.

اما برخی دیگر معتقدند با توجه به خواص طبیعی این گیاه اگر آن را به طور منظم مصرف کنید کم کم بعد از 14 روز یعنی 2 هفته تاثیر قهوه گانودرما بر لاغری خود را مشاهده خواهید کرد. حتما تاثیر قهوه بر زود انزالی مردان را در سایتهای مختلف خواندید این قهوه موثر در زود انزالی مردان می باشد

از جمله خواص قهوه گانودرما عبارتند از :

  • ضد عفونت های ویروسی از جمله : آنفولانزا
  • کاهش علائم بیماری هایی مانند آسم و برونشیست
  • مواظبت از کبد
  • تقویت وضعیت خواب و نوعی آرام بخش است
  • کمک در بهبود زخم معده
  • کمک به بهبود تبخال
  • کمک در کنترل استرس ها

عوارض جانبی در مورد استفاده از قهوه گانودرما  :

هر چیزی که در دنیا وجود دارد در بین خواص خود برخی عوارض را به همراه دارد و نمی توان گفت که این محصول یا ماده یا خوراکی همه اش فایده است و هیچ ضرری ندارد. قارچ گانودرما هم در کنار همه خوبی ها و خواص مفیدی که دارد عوارضی هم به همراه دارد که در پایین به برخی از این عوارض اشاره می کنیم.

  • خشک شدن بینی
  • خشک شدن گلو
  • حالت تهوع
  • امکان ابتلا به هپاتیت
  • امکان بروز مسمومیت

قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی نی نی سایت ،جزء پرمصرف ترین دارو های گیاهی است که به منظور درمان ریشه ای و قطعی بیماری زگیل و تبخال تناسلی توسط اطباء طب سنتی به بیماران داده می شود. گانودرما نوعی قارچ است که در درمان بسیاری از بیماری های پوستی نظیر زگیل تناسلی از آن استفاده می شود. قارچ گانودرما لوسیدوم در 4 کشور پرورش داده می شود. قارچ گانودرما لوسیدوم در کشور چین شناخته شد و رفته رفته در سبد غذایی چینی ها جای گرفت.

کشور عزیز ما نیز یکی از تولیدکنندگان برتر این محصول گیاهی است که به خوبی توانسته با توجه به نیاز جامعه و منطقه با استفاده از قارچ شگفت انگیز گانودرما، بیماری های زیادی را درمان و ریشه کن کند. از ترکیب قارچ گانودرما لوسیبدوم و قهوه یک محصول بینظیر به نام قهوه گانودرما تولید می شود که خاصیت ضد ویروسی، ضد سرطان، ضد دیابت، ضد افسردگی، رفع کبد چرب و … قارچ گانودرما را چندین برابر افزایش می دهد.

قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی نی نی سایت

یکی از رایج ترین بیماری های جنسی، زگیل تناسلی است که در مردان و زنان بطور شایع دیده می شود. درمان سریع زگیل تناسلی از دغدغه های افراد مبتلا به این بیماری است. به همین دلیل پزشکان روش های مختلفی را جهت درمان سریعتر به آنان پیشنهاد می کنند. الکتروکوتر یا سوزاندن، لیزر، فریز و کرایو تراپی از جمله روش هایی است که با آنها می توان زائده ها را از سطح پوست برداشت و پاک کرد.

اما متاسفانه بعد از انجام این روش ها، دوباره و خیلی سریع تر از قبل با تعداد بیشتری زائده ها یا همان زگیل ها برمی گردند. مثلا در روش لیزر درمانی و الکتروکوتر، بخار حاصل از سوختن زائده ها روی سطح پوست نشسته، که این خود مسبب پخش ویروس زگیل تناسلی یا همان HPV است. در نتیجه بیمار دوباره حتی بیشتر از قبل زائده ها را در روی پوست خود می بیند.

برخی از انجام لیزر و الکتروکوتر و دیگر روش های درمانی مشابه، پشیمان شده و رو به طب سنتی و گیاهی می آورند. علاوه بر اینکه در اکثر موارد بیماران از این روش های درمانی که گفته شد (لیزر و …) نتیجه نمی گیرند، بلکه هزینه زیادی را هم متقبل می شوند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان مبتلا به این بیماری، استفاده قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی نی نی سایت است که مطمئنا با استفاده از آن خیلی زودتر از حد تصور می توانید به نتیجه دلخواه برسید.

جالب است بدانید که دانشمندان ما در طب سنتی به واسطه قارچ معجزه گر گانودرما لوسیدوم چندین سال است که زگیل تناسلی را بصورت قطعی درمان می کنند. گانودرما لوسیدوم دارای خواص شگفت انگیز بسیاری است. یکی از خواص بینظیر قارچ گانودرما لوسیدوم، ضد ویروسی و ضد سرطانی بودن آن است. زگیل تناسلی یکی از سرطان های شایع در دنیا است. قارچ گانودرما دارای 179 آنتی اکسیدان است که با بالا بردن سیستم ایمنی بدن اجازه فعالیت به انواع ویروس ها از قبیل ویروس HPV زگیل تناسلی را نمی دهد. بهترین قهوه گانودرما و زگیل تناسلی برای درمان زگیل تناسلی استفاده از قهوه گانودرما سوپریم است

آیا قهوه گانودرما می تواند در پیشگیری از زگیل تناسلی مؤثر باشد؟

زگیل تناسلی یک بیماری مشترک و مزمن است که بر اثر عدم درمان مناسب می تواند به مشکلات جدی بهداشتی منجر شود. اخیراً، قهوه گانودرما به عنوان یک محصول طبیعی و مواد غذایی با خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی مورد توجه قرار گرفته است. تحقیقاتی نشان داده است که قهوه گانودرما می تواند به عنوان یک ماده پیشگیرانه در کاهش خطر ابتلا به زگیل تناسلی موثر باشد. مواد فعال موجود در قهوه گانودرما می توانند به عنوان ضد باکتریایی و ضد التهابی عمل کنند و از رشد و تکثیر باکتری ها و ویروس ها در ناحیه تناسلی جلوگیری کنند. با این حال، برای اطمینان از اثربخشی قهوه گانودرما در پیشگیری از زگیل تناسلی، نیاز به تحقیقات بیشتر و آزمایش های بالینی داریم.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.