حوادث

کمک قرارگاه مهارت آموزی سربازان به دولت برای ایجاد اشتغال/ آموزش مهارت به ۱.۶ میلیون سرباز

کمک قرارگاه مهارت آموزی سربازان به دولت برای ایجاد اشتغال/ آموزش مهارت به ۱.۶ میلیون سرباز

معاون فرهنگی مرکز آموزش نیروهای مسلح گفت: مهارت آموزی و اشتغال جوانان یکی از دغدغه های اصلی خانواده ها و افراد جامعه کمک به جوانان است. امر عملی

به گزارش تیتر نیوز، سردار حسین آقاموری درباره برنامه ها و اولویت های قرارگاه آموزش نظامی در راستای توسعه فرهنگ مهارت آموزی گفت: این قرارگاه از سال 1403 تاکنون برنامه های زیادی در زمینه توسعه فرهنگ مهارتی برنامه ریزی و اجرا کرده است. آموزش

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم مرکز آموزش نیروهای مسلح ترویج فرهنگ مهارت آموزی در دوران خدمت و جذب سربازان جوان پس از پایان خدمت است، افزود: آموزش مهارت محوری. قرارگاه کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با همکاری سازمان های نیروهای مسلح و یک دستگاه اجرایی کشور دوره های مهارت آموزی را برای خدمت رسانی به جوانان در دوران خدمت سربازی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار برگزار می کند. جوانان عزیز بعد از خدمت سربازی.

معاون فرهنگی مرکز آموزش فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تدابیر و دستورات فرماندهی معظم کل قوا گفت: در هفت سال گذشته بیش از شش میلیون نفر در دوره های آموزشی شرکت کرده اند. . مهارت های عمومی و تخصصی کمک شایانی کرده و امروزه وسعت کار بعد از خدمت به این هواداران بسیار بهتر از قبل شده است.

آقامردی ادامه داد: یکی از اهداف مرکز آموزش نیروهای مسلح، توسعه فرهنگ و توسعه هر چه بیشتر آن است تا موضوع مهم مهارت آموزی در نیروهای مسلح و کشور با هندلینگ به همگان آموزش داده شود. برای استفاده از همه منابع و ظرفیت آموزش مهارتی، نیروهای مسلح و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی مرتبط باید همه پرسنل وظیفه را به پنج مهارت عمومی و مهارت‌های تخصصی مجهز کنند.

وی گفت: مناطق مختلف کشور ظرفیت های گسترده ای در کشاورزی، صنعت، خدمات، فرهنگی و … دارند که می توان از طریق مفهوم اکولوژی منطقه، مهارت های لازم را کسب کرد.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.