اخبار کسب و کاراقتصادی

بهترین سایت برای خرید کلید و پریز خارجی کجاست؟

خرید کلید و پریز و نکاتی که باید بدانید

کلید و پریز همیشه اولین کالای برقی است که انتخاب و خرید آن برای تجهیز یک ساختمان به ذهن خطور می‌کند. در واقع این کالای برق ساختمانی برای تمام کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انتظار می رود در انتخاب آن پارامترهای زیادی مانند خرید بروزترین مدل کلید و پریز خارجی با بهترین کیفیت و قیمت مدنظر قرار گیرد.

خرید کلید و پریز تنها برای روشن و خاموش کردن وسایل و تجهیزات برقی ساختمان نیست؛ بلکه کمک شایانی به مدرن و لاکچری شدن ساختمان می‌نماید. همیشه زیبایی ظاهری منزل یا محل کار، اثر مطلوب و انگیزشی در حال و هوای اهالی آن خواهد داشت؛ پس بهتراست در انتخاب محصول مناسب دقت نظر ویژه‌ای داشت و با تامل و تحقیق این مسئله را پیگیری نمود.

به هر حال باید توجه داشت که برای این منظور دقت نظر و ریزبینی در انتخاب و خرید این کالای الکتریک بسیار مهم است. همان گونه که می‌دانید میزان روشنایی و نور یک محیط از مهمترین نیازهای انسان است و ابزارهایی که برای روشن کردن محیط ساختمان و اطراف آن استفاده می‌شوند به اندازه خود منبع نور مهم هستند. امروزه طراحی و دیزاین دکوراسیون محیط یک ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار است و می‌توان با انتخاب درست المان‌ها و عناصر مختلف و چینش صحیح آنها در کنار یکدیگر فضایی زیبا و دلپذیر خلق کرد.

بهترین سایت برای خرید کلید و پریز خارجی کجاست؟

کلید و پریز جدید

معمولا در طراحی و دیزاین داخلی، عناصر و اجزای کوچکی وجود دارند که شاید به تنهایی چندان چشم‌گیر نباشند؛ اما هماهنگی بین آنها ضروری و مهم است. این عناصر کوچک اگر بطور منظم و صحیح و البته از سر ذوق انتخاب شوند؛ تاثیر زیبایی در محیط زندگی خواهند داشت.

برخی از افراد بر این باورند که، برای مدرن سازی، باید کل فضای ساختمان را به سبک و سیاق امروزی بازسازی و تغییر دهند. اما این ایده و تفکر علیرغم هزینه زیاد، شاید ماهها بطول انجامد. اما قطعا با یک تغییر کوچک و مختصر مانند تعویض کلید پریز می‌توان تاثیر زیادی در فضاسازی محیط انجام داد.

حالا سوال اینجاست که چه مدل خریداری شود؟ و یا چه برندی از کیفیت مناسبی دارد؟ پاسخ به این سوال بطور قطع سلیقه‌ای است. معمولا با پیشرفت تکنولوژی و رقابت‌پذیر شدن محصولات، کلیه تولیدات این دسته بطور استاندارد و باکیفیت مناسب تولید می‌شوند. اما بسته به سلیقه مشتری دیزاین و شکل ظاهری آنها متفاوت است و این تفاوت ظاهری حق انتخاب بیشتری به مصرف کنندگان خواهد داد.

خرید کلید و پریز لاکچری

شاید اگر 10 سال پیش به قصد خرید این محصول چرخی در بازار می‌زدید. از بین برندها و نمونه‌های این کالا حق انتخاب محدودی داشتید. اما حال با توسعه بازار و رقابتی شدن محصولات و حرکت به سمت هوشمندسازی، خرید کلید و پریز شیک و باب سلیقه، دور از دسترس نیست. در حال حاضر باگسترش بازار حق انتخاب متنوعی از بین کلید پریز ها در برابر مصرف کننده قرار دارد.

امروزه کلید پریز بعنوان یک وسیله مهم الکتریکی، در تمامی خانه‌ها و فضاهای اداری و عمومی بکار برده می‌شود. تغویض آنها اگر چه یک تغییر جزئی است؛ ولی قطعا تاثیرات بزرگی در جذابیت محیط خواهد داشت. با هماهنگ شدن این عناصر با رنگ دیوار یا مبلمان می توان زیبایی فضا را چندین برابر نمود. علاوه بر آن تعویض به موقع این کالا از احتمال سوختگی وسایل برقی یا اتصالی سیم کشی ساختمان و آتش‌سوزی جلوگیری خواهد نمود.

انواع کلید و پریز ساختمان

اما به هر حال این قطعه الکتریکی به عنوان یکی از لوازم ضروری و اصلی ساختمان، در یک دسته‌بندی کلی به دو نوع روکار و توکار تقسیم و هر کدام انواع متنوعی را شامل می‌شوند. هر کلید پریز دارای دو بخش اصلی یعنی مکانیزم و قاب بیرونی است. تفاوت اصلی انواع کنونی با مدل های گذشته در این است که مکانیزم و فریم دارای تنوع بالا از جنبه رنگ و طرح می باشد.

هر یک از تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در تلاشند محصولی متنوع و با کیفیت و قابل رقابت در بازار تولید و عرضه نمایند. همچنین در طراحی فریم به منظور مشتری پسند شدن کالا به رنگ سال و حتی چگونگی هماهنگی این قطعات با عناصر محیطی توجه می‌نمایند.

کلید و پریز کادری

امروزه و با ریزبینی طراحان داخلی ساختمانی دیگر شکل ساده کلید و پریز ها از بین رفته است ، یکی از جدیدترین مدل های کارکرد این محصولات در دیوار ساختمان استفاده از کادرهای گروهی به جای استفاده از چند کلید و پریز کنار یکدیگر هست . کادرهای گروهی شامل کادر دو ، سه چهار خانه و در بعضی از موارد کادرهای پنج و شش خانه میباشد.

البته دقت به این نکته قابل توجه است که در مورد کادر های گروهی قوطی کلید های مورد استفاده در این کادرها هم با قوطی کلیدهای قدیمی متفاوت میباشند و باید در هنگام زیرسازی نصب از کادرهای گروهی استفاده نمود. کلید و پریزهای ایرانی مثل دلند و ویرا الکتریک در مدل های تولید تا کادر چهارخانه و کلید و پریزهای خارجی مثل مونو الکتریک تا کادر شش خانه تولید مینمایند. اگر شما هم از قوطی کلید های به هم چسبیده استفاده کرده اید برای خرید محصول دلخواه با ما تماس بگیرید.

نصب کلید و پریز

از دیگر مواردی که در انتخاب این محصول اهمیت دارد؛ نحوه نصب آنهاست. در مدلهای امروزی دیگر نیازی به پیچ و مهره نیست. مکانیزم فنری داخل محصول این قابلیت را به نصاب می‌دهد؛ که به سادگی مکانیزم را در عمق دیوار قرار و آن را محکم کند سپس رویه بر روی مکانیرم قرار میگیرد.

برای انتخاب مناسب این محصول باید به موارد متعددی توجه کرد. بطور مثال از آنجایی که این قطعه بطور مستقیم به برق و الکتریسیته متصل است؛ باید به ایمنی و استاندارد محیطی آنها توجه کرد. پیشنهاد می‌شود محصولاتی انتخاب شوند که در عین زیبایی و کارایی، مطابق استاندارد ایمنی ساخته شده باشند. برای انتخاب کلید یا پریز مناسب بد نیست ابتدا با مفاهیم کلی و انواع آنها آشنا شویم.

کلید و پریز لمسی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی نوع جدیدی از کلید ها به بازار ارائه شده اند که دیگر به صورت مکانیکی نیستند و با لمس کردن نقطه ای روی آنها میتوان چراغ ها را روشن و خاموش نمود. این کلید ها در انواع ایرانی و خارجی تولید میشوند و در مدل ها و رنگ بندی های مختلف در بازار وجود دارند. فروشگاه اینترنتی آنتیکو ارائه کننده انواع محصولات لمسی با کیفیت ایرانی و خارجی میباشد.

کلید و پریز هوشمند

نوع دیگر کلید و پریز های لمسی، مدل های هوشمند هستند که علاوه بر لمسی بودن قابلیت خاموش و روشن شدن با استفاده از  اپلیکیشن های گوشی های هوشمند را دارا میباشند. شما میتوانید بعد از نصب و راه اندازی این کلید ها با استفاده از نرم افزار مربوطه اقدام به کنترل کلید ها نمایید و یا با تعریف سناریوهای مختلف اتوماسیون پیشرفته را به منزل و محیط کار خود بیاورید.

در واقع کلید ها لمسی هوشمند نسل جدید سیستم های هوشمند میباشند که دیگر نیازی به زیرسازی های پیچیده سیستم های هوشمند گذشته را ندارند و به راحتی میتوانید این کلید ها را با کلید های معمولی مورد استفاده خود تعویض نمایید.

کلید و پریز کنترلی

کلید و پریز های لمسی هوشمند قابل ست شدن با ریموت کنترل میباشند که میتوان این کلید ها را با استفاده از ریموت کنترل خاموش و روشن نمود. این ریموت ها در انواع تک کانال ، چهار ، هشت و شانزده کانال در بازار موجود میباشند.

کلید و پریز خارجی

کلید و پریز های خارجی در مدل ها و رنگ های مختلف در بازار کشور ما موجود میباشند و از کیفیت و کارایی بسیار بالایی بهره میبرند به طوری که علاوه بر نصب ساده تر از کارایی بهتری هم بهره میبرند . فروشگاه اینترنتی آنتیکو نماینده فروش کلید و پریز مونو ترکیه میباشد و شما میتوانید این محصول با کیفیت ساخت کشور ترکیه را از ما تهیه نمایید.

خرید کلید و پریز قیمت مناسب

تعویض کلید پریزهای فرسوده یا قدیمی، برای افزایش ایمنی خانه و جلوگیری از حوادثی مانند اتصالی لوازم الکترونیکی یا آتش سوزی و برق گرفتگی امری مهم و ضروری است. اما برخی بدلیل ترس از قیمت به این مسئله مهم توجه نمی‌کنند. فروشگاه اینترنتی آنتیکو بدلیل دست اول بودن در عرضه این محصول و اخذ نمایندگی فروش از چندین برند معتبر، قیمت‌ها را مناسب و کف بازاری تعیین می‌کند. اگر می‌خواهید از تخفیفات و حراج محصولات فروشگاه مطلع شوید، لطفا صفحه را دنبال کنید.

قیمت کلید و پریز عمده

اگر شما یک خریدار عمده برای این محصول هستید یا ساختمانی را در دست احداث دارید؛ اصلا نگران قیمت نباشید. آنتیکو برای شما تخفیف ویژه در نظر می‌گیرد. به همین منظور لیست خرید خود را آماده کنید. با کارشناسان فروش برای دریافت لیست قیمت کلید و پریز تماس بگیرید و از نماینده فروش لاله زار تخفیف دریافت کنید. لازم به ذکر است که کلید و پریز به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب همچنین طراحی ساده ، مینیمال و همه پسند بهترین گزینه برای انبوه سازان میباشد.

کلید و پریز شیک و مدرن

برای خرید یا تهیه کلید و پریز سلطنتی یا مدرن، در کنار معیارهایی مانند زیبایی و امنیت حتما کیفیت ساخت و نوع تکنولوژی بکار رفته در این وسیله را هم باید مورد توجه قرار داد. امروزه با ورود محصولات برقی هوشمند و قرار گرفتن تمام تجهیزات در کنار یکدیگر و شبکه سازی آنها، خانه‌ای هوشمند و لاکچری خواهید داشت. با بهره‌گیری از این تکنولوژی در هر جایی که باشید، خانه خود را تحت کنترل و فرمانپذیر خواهید نمود.

انواع کلید و پریز های ایرانی و خارجی

همسو با تولیدکنندگان و شرکت‌های بزرگ خارجی مانند برند مونو الکتریک که در زمینه‌ی تولید این محصول فعالیت دارند، شرکت‌های ایرانی هم به خوبی توانسته‌اند نیاز مشتریان را در داخل کشور تشخیص و با تولید محصولات بصرفه و قیمت مناسب نیاز بازار را برطرف کنند. شرکتهای دلندالکتریک، خیام الکتریک، ویرا الکتریک، آسیا الکتریک و… از برندهای معتبر در تولید و عرضه این محصول هستند.

این شرکتها علاوه بر تجربه کافی در تولید محصولات، دارای تجهیزات آزمایش کیفی هستند. همین مورد به این شرکت‌ها برای رقابت و حضور در بازارهای خارج از کشور کمک موثری نموده است. محصولات این شرکتها علاوه بر کنترل کیفی دارای گارانتی معتبر می‌باشند.

اگر تصمیم دارید کلید و پریز ایرانی خرید کنید؛ پیشنهاد می‌شود به صفحه محصولات برندهای: کلید و پریز ، کلید و پریز ، کلید و پریز و کلید و پریز مراجعه نمایید حتما در آنجا محصول باب سلیقه خود را خواهید یافت. لازم بذکر است اکثر محصولات این تولیدکنندگان با محصولات خارجی قابل رقابت و کیفیت آنها قابل قبول است و اگر نمونه خارجی مورد نظر شما میباشد از صفحه کلید و پریز مونو الکتریک ساخت ترکیه دیدن بفرمایید.

کلید و پریز ضد آب (بارانی)

امروزه کاربرد کلید و پریزها فقط در داخل ساختمان نمیباشد و برای محیط های خارجی و همچنین محیط های مرطوب مانند حمام ، استخر و … میبایست از محصولات ضد آب جهت جلوگیری از نفوذ آب و خطر اتصالی و برق گرفتگی استفاده نمود. این محصولات دارای درب باز و بسته شدن برخوردار میباشند از استاندارد IP44 بهره میبرند . در بعضی از مدل های ارائه شده توسط آنتیکو مانند کلید و پریز دلند آسا و کلید و پریز ویرا مدل ساده و کریستال به راحتی میتوانید این نمونه های ضد آب را خریداری نمایید.

تنوع کلید و پریز

تولیدکنندگان سابقا، پریزها را فقط برای اتصال دو شاخه برق طراحی می‌کردند. اما در طراحی‌های کنونی پریزها بصورت سوکتی نیز به منظور اتصال به اینترنت، تلفن، ماهواره و … ساخته می‌شوند. مناسب است قبل از خرید محصول مختصری اطلاعات فنی درباره کارکرد هر کدام از آنها کسب نماییم. البته همانطور که مشخص است کلید، ابزار قطع و وصل مدار است. از کلید در مدارهای الکتریکی برای اتصال و قطع جریان برق استفاده می شود.

خرید آنلاین در فروشگاه اینترنتی آنتیکو

آنتیکو، مجموعه‌ای از انواع مدلهای کلید و پریز کلاسیک و مدرن را گردآورده است. این محصولات الکتریکی با طرح‌ها و رنگ های مختلف برای همه سلایق تولید می‌شوند. خریداران محترم با مقایسه‌ی محصولات و قیمت‌ها و همچنین مطالعه مشخصات و نظرات می‌توانند خرید اینترنتی ارزان ، مطمئن و بصرفه‌ای را تجربه کنند.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.