اقتصادی

برگزیدگان جایزه ملی مدیریت فناوری تقدیر می‌شوند

برگزیدگان جایزه ملی مدیریت فناوری تقدیر می‌شوند

مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران، شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

به گزارش تیتر نیوز، هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران (IRAMIT 2023) با حضور دکتر روح‌‍‌الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، دکتر محمدصادق خیاطیان؛ رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، مهندس صمد حسن‌زاده؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و دکتر منوچهر منطقی؛ مشاور وزیر صمت و با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این دوره، روز شنبه، شانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://evnd.co/hS4R3 برای حضور در این مراسم ثبت‌نام کنند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران توسط انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد، ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقاء قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است تا بتوانند با شناخت چالش‌های خود در هر مرحله، گام‌هایی به‌سوی رقابت‌پذیری پایدار بردارند.

این مدل در جهت ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور طراحی شده است. تاکنون ۷ دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت برگزار شده است.

انتهای پیام