بزرگراه همت باز شد

بزرگراه همت باز شد
آفتاب نیوز:

سرهنگ مصطفی زینی وند در گفت وگو با تیتر نیوز، اظهار کرد: از شب گذشته عملیات نصب عرشه دوربرگردان غیر سطحی بزرگراه شهید همت بعد از پل اشرفی اصفهانی توسط معاونت مهندسی و عمران شهرداری تهران انجام شد پس از پل اشرفی اصفهانی بزرگراه شهید، مسیر شرق به غرب و غرب به شرق این بزرگراه نیز از روی پل بزرگراه شهید ستاری بسته شد و بار ترافیکی به منظور حفظ محیط زیست کارگاه به مسیرهای جایگزین هدایت شد. استقرار جرثقیل های سنگین ویژه در سطح بزرگراه و اجرای این پروژه.

وی افزود: امروز جمعه پانزدهم زمری حوالی ساعت یازده صبح با اجرای قطعات شمالی سردر با کمک ویژه، محدودیت تردد در محور شرق به غرب بزرگراه شهید همت رفع شد. جرثقیل ها مسیر تردد به روی شهروندان باز شد. پس از آن در پی نصب قسمت های جنوبی عرشه دوربرگردان غیر سطحی، مسیر غرب به شرق و از ساعت 21 امشب بازگشایی شد.

زلاند گفت: در راستای اجرای این محدودیت های ترافیکی در محور غربی بزرگراه شهید همت روز گذشته اطلاع رسانی گسترده ای انجام شد و شهروندان عزیز نیز در اجرای این محدودیت ها همکاری خوبی با پلیس داشتند.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران با اعلام این ممنوعیت از رانندگان به دلیل زمان و طول مدت عبور و مرور در این جاده عذرخواهی کرد و از آنها خواست تا سرعت و قوانین رانندگی را رعایت کنند. وی از همکاری پلیس در این زمینه تشکر کرد.