حوادث

شهروندان تهرانی از پارک دوبل و توقف در اطراف شعب خودداری کنند

شهروندان تهرانی از پارک دوبل و توقف در اطراف شعب خودداری کنند

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از شهروندان خواست تا به نزدیکترین مرکز اخذ رای در محل سکونت و محل کار خود مراجعه کنند و در صورت تمایل به هر دلیلی با خودروی شخصی به مرکز اخذ رای مراجعه کنند. بفرمایید تو، بیا تو از پارک کردن در پارک های غواصی و مناطق ممنوعه خودداری کنید و به طور کلی از تجاوز خودداری کنید.

به گزارش تیتر نیوز، سرهنگ فیروزه کاشیر درباره تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تهران اظهار کرد: برای تامین نظم و آرامش تردد در اطراف تلاش می کند. انتخابات ریاست جمهوری تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است تا از شهروندان بخواهد به پلیس بپیوندند.

به گفته وی، تیم های پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در دوره دوم ریاست جمهوری به منظور تسهیل تردد در اطراف شعب تقویت شده اند.

سرهنگ کاشیر تاکید کرد: امروز نیز همچون گذشته تیم های پلیس راه تهران در اطراف این شعب و مراکز انتخاباتی مستقر شده و مشغول تنظیم ترافیک هستند.

وی گفت: تعیین نمایندگان تا پایان شب ادامه دارد و در این مدت تا پایان دوره رای گیری می توانید برای شرکت در انتخابات اقدام کنید. انتخابات اما اگر به هر دلیلی با وسیله نقلیه شخصی به شعب اخذ رای مراجعه می‌کنند، از پارک دوبل و توقف در مکان‌های ممنوعه خودداری کرده و به طور کلی از تخلف اجتناب کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران نیز از همکاری شهروندان تهرانی با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در مسیرهای منظم به ویژه اطراف شعب اخذ رای در خیابان های پایتخت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام