مشخصات و کاربرد گاز رومیزی و هود مخفی ELK در آشپزخانه

گاز رومیزی، یا همان گاز صفحه‌ای، به‌عنوان بخشی از آشپزخانه‌های مدرن، از تکنولوژی‌های پیشرفته برای پخت و پز استفاده می‌کند. این نوع گاز به نام “گاز تو کار” هم شناخته می‌شود و مزایای بسیاری نسبت به گازهای قدیمی و گازهای قابل حمل دارد.

مشخصات و کاربرد گاز رومیزی و هود مخفی ELK در آشپزخانه

اجاق‌های گاز صفحه‌ ای دارای انواع مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به اجاق‌های دو تا چهار شعله برای خانه‌های کوچک و اجاق‌های پنج تا هفت شعله برای آشپزخانه‌های بزرگ اشاره کرد. صفحه‌ی این اجاق‌ها معمولاً از شیشه سکوریت ساخته شده است که باعث مقاومت بیشتر در برابر گرما می‌شود و نیاز به مواد شوینده‌ی خاص برای تمیز کردن دارد.

شبکه‌ ی شعله‌های این گازها از جنس چدن است که به دلیل مقاومت در برابر گرما، برای سال‌ها کارایی خود را حفظ می‌کند. این گازها همچنین دارای فندک خودکار برای راحتی در استفاده هستند، اما باید به‌دور از آن‌ها نقطه‌ی ضعفشان را نیز اشاره کرد که عدم وجود فر در آن‌ها است، بنابراین آشپزخانه‌هایی که از این نوع گاز استفاده می‌کنند، نیازمند فر جداگانه‌ای هستند.

شما میتوانید برای اطلاع از قیمت گاز رومیزی و یا خرید گاز رومیزی روی این https://www.elkkala.com/product-category/gaz-romizy/ آدرس کیلیک کنید تا بهترین قیمت را در ای ال کا مشاهده کنید.

از دیدگاه کاربران، آشپزی با استفاده از اجاق گاز صفحه‌ای بسیار ساده، لذت‌بخش و کارآمد است. این اجاق‌ها با شعله‌ی پلوپزی که دارند، گرما را به‌طور یکنواخت به تمامی نواحی قابلمه و ظروف انتقال می‌دهند، که این ویژگی برای پخت و پز بهتر و اثربخش تر بسیار حیاتی است.

هود مخفی ای ال کا

هود مخفی یا هود جزیره، یک پایگاه مهم در طراحی آشپزخانه‌های مدرن است که به صورت نامرئی در سقف یا بالای جزیره آشپزخانه نصب می‌شود. این نوع هودها، علاوه بر ارائه عملکرد خود، به زیبایی و ظرافت طراحی آشپزخانه نیز کمک می‌کنند. قیمت هودهای مخفی معمولاً بسته به عواملی از جمله برند، ابعاد، مواد ساخت، و ویژگی‌های خاصی که دارند، متغیر است. برندهای مختلف با دسته‌های قیمت متفاوت، از رده های ارزان تا گران قیمت موجودند. همچنین، هودهایی با ابعاد و طراحی‌های مختلف می‌توانند تأثیر زیادی بر قیمت داشته باشند. برای دریافت قیمت دقیق‌تر، بهتر است به فروشگاه‌های مخصوص محصولات خانگی مراجعه کنید و با مشاوران فروش در مورد مدل‌ها، ویژگی‌ها و قیمت‌ها به صحبت بپردازید.

(در دنیای مدرن امروز، آشپزخانه یکی از مهمترین فضاهای خانه است و اجاق گاز نیز به عنوان قلب تپنده آشپزخانه شناخته می شود انتخاب یک اجاق گاز مناسب می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت و لذت آشپزی شما داشته باشد .اجاق گازهای رومیزی به یکی از اجزای ضروری هر آشپزخانه تبدیل شده اند اجاق گاز های پنج شعله بخصوص با توجه و نیاز های خانواده های پرجمعیت و افرادی که علاقه مند به پخت پز های متنوع هستند گزینه ای بسیار مناسب به شمار می روند 

منبع: https://nazok-narenji.ir/30296/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D9%82-%DA%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D9%86%D8%AC-%D8%B4%D8%B9%D9%84%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8/ 

)

یک دیدگاه

  1. خیلی واسم جالب بود برند ای ال کا تازگیا ترکونده . توی اینستا که خیلی طرفدار پیدا کرده از طرفیم سایتشون تو گوگل خوب رشد داشته انگار. من یه محصول ازشون گرفتم الله وکیلی ارزش داشت و گارانتی هم دارن تازه