آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس قرچک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس قرچک - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

محسن خرمی شریف در گفتگو با خبرنگار آنلاین از آغاز ثبت نام رانندگان متقاضی فعالیت در سرویس مدارس قرچک خبر د اد و افزود: این ثبت نام بر اساس مصوبات آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی مصوب هیئت محترم وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می‌شود.

وی افزود: رانندگان متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس می‌توانند جهت ثبت نام و سیر مراحل اداری از تاریخ ۱۱ شهریور ماه با مراجعه به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری قرچک مراجعه و نسبت به ثبت نام و معرفی به شرکتهای حمل و نقل دانش آموزی اقدام کنند.

شهردار قرچک با بیان این که بر اساس ماده ۲ آئین‌نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی، ثبت‌نام رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی به منظور ساماندهی، مدیریت و نظارت یکپارچه بر عملکرد مجاز حمل و نقل دانش آموزی الزامی است، گفت: رانندگان موظفن به ثبت‌نام و اخذ مجوزهای لازم از شهرداری قرچک هستند.

وی داشتن گواهینامه رانندگی معتبر، گواهی سلامت جسمانی و روانی، عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان و عدم سوءپیشینه مؤثر کیفری را از شرایط رانندگان متقاضی فعالیت در ناوگان حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی جدید دانست.